Hüzünlü Bir Anırma Hikayesi...Delikanlı Eşşek Site Önünde Anırır...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
lan beni kılıktan kılığa soktunuz be...Kıldiken ve dedoş baday intikamım feci olacak...bileniyorum size...birde eküri alp...:p
abi iste hemen Paris Hilton'un vucudunun ustune 3'ununde kafasini koyayim hemen.Paris Hilton'un sevgiliside sen olursun, hee artik sevgilisi olarak asklarine hersey yapman serbest :queen: :queen: :queen: .
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi iste hemen Paris Hilton'un vucudunun ustune 3'ununde kafasini koyayim hemen.Paris Hilton'un sevgiliside sen olursun, hee artik sevgilisi olarak asklarine hersey yapman serbest :queen: :queen: :queen: .

kanka yetiş ya...beni linc ettiler valla...:p tek başına mücadele olmuyor...


bu dediğini yapıversene...bi bakalım makara olur hem...ama kıldiken abin biraz asabidir...kızıverir...bbadayında fotosu yok...kaldı geriye şıh hacı alp efendi...:p
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
mete bu başlığı neden kitletmedin.
onu da bidahaki ayın maaşıynanmı halledecen....anladın sen onu :queen:
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
abi iste hemen Paris Hilton'un vucudunun ustune 3'ununde kafasini koyayim hemen.Paris Hilton'un sevgiliside sen olursun, hee artik sevgilisi olarak asklarine hersey yapman serbest :queen: :queen: :queen: .

Ahanda fürek'in çırağı gelmiş gene bize saldırıyor olsun fürekle yapacağımız randevuyu düşününce herşey vız geliyor :queen: :queen:

Bu arada halen yazmadın grup indirimin varmı birimiz keyif sigarası içerken diğerimiz icraatta olacak hani bilelim ona göre gelelim :queen: :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
dede ne diyim sana...ahlaksızlık diz boyu valla...namıs elden gidiyorrr...abovvv....:mrgreen: ayıp be kardeşim...seni terbiyeye davet ediyorum...gelmimisen...:queen:
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
gelmimisen...:queen:

1100lük motosikletle gelecem hemde zzr:mrgreen: takmışdınya sen zzr 'ye

valla ne güzel oldu senin bu yeni nickin rahat rahat sarıyoz makaraya sende hiçbişi diyemiyorsun tadını çıkarıyorum ohh be dünya varmış fürek'cim benim bi ihtiyacın olursa söyle hemen hallederiz seni bu yolda yalnız bırakmak olmaz adaptasyon süreceni rahat geçir :queen: :queen:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Bu arada halen yazmadın grup indirimin varmı birimiz keyif sigarası içerken diğerimiz icraatta olacak hani bilelim ona göre gelelim :queen: :queen:

Hi$$t,mesele yanlis anla$ilmi$.Paris hilton diyom,siz diyom,sizde olmayan bizde olan diyom,ne ara gectik alta anlamadim,biz en son ustteydik:queen: :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi valla bi suçum günahım yok...:p Kıldiken çağırdı beni biyere...tuzakmış meğer...o günde pempe kravatım vardı...fotoğraflar falan çekti...ben çakamadım mevzuyu...sonradan uyandım...:mrgreen:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
hhhhhhhhhua9.jpg


:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Kıldiken abi bomba fotoyu koy istersen...artık bütün site bilsin herşeyi...ama sen tırsarsın...açıklayamazsın...gerçekler acıdır...acıtır...:mrgreen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst