Honda Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Mehmet aramizda bazilari bnm tum israrima ragmen motor kirlenir diye arabaya binmislerdi hatrlatrm :)))

Senle sürmek istememişimdir o gün... İlla rencide mi etseydim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:33 ----------

Ezel, hayırlı uğurlu olsun kazasız belası keyifle kullanmanı dilerim...
Madem VFR seversin, her zaman kalbimizdesin :)
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Ezel hayırlı olsun...:cat: Kazasız belasız keyifli sürüşler diliyorum...:thumleft:
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
257
@vejihi

hayırlı olsun,marka modelden önemlisi içine sinen bir motosiklet olması,ualaşım aracı olarak değil keyif için kullanıyoruz sonuçta :)

Haklısın hocam sağol :)

Senle sürmek istememişimdir o gün... İlla rencide mi etseydim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:33 ----------

Ezel, hayırlı uğurlu olsun kazasız belası keyifle kullanmanı dilerim...
Madem VFR seversin, her zaman kalbimizdesin :)

Çok sağol abi, herkese kazasız, belasız, sağlıklı sürüşler :)

Ezel hayırlı olsun...:cat: Kazasız belasız keyifli sürüşler diliyorum...:thumleft:

Teşekkür ediyorum abi, görüşmek üzere.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Ezel, Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin :rendeer:

Üzülme illaki bir gün VFRli olacaksın :mrgreen: :rendeer:
 
Katılım
17 May 2012
Mesajlar
584
Gözü kara abi milletin. Bende çok sık araba ve motor değiştiriyordum ama bıktım artık insanların iki yüzlülüğü, şerefsizliği ile uğraşmaktan. Piyasada satılık olan bütün araçlar sahibinden de tertemiz masrafsız yanına gidince leşşşş. (Bu arada Emre nerede? özledim keratayı :)))


Geldim geldim... Sugar boy burlardaydım.

Haftabaşı ailemizin yeni ferdi Jr. aramıza katıldı o yüzden cevap veremedim kusura bakmayın lütfen.

Orhan geldiğin zaman foruma yazmayı unutma eğer müsait olursak bir şekilde toplanırız diye ümit ediyorum.

Muzaffer abi, yoğunluktan kutlayamadım ama geç olsa da; doğum günün kutlu olsun. Sağlık, huzur, mutluluk ve ailen ile iyi bir yıl iyi bir yaş yaşamanı dilerim. Ah ah yeni VFR'de fena durmuyor hani.:cherry:

Birde yeni VFR'cinin resimini patlatalım tamamdır. Muhtemelen eşim görürse oyacaktır beni şimdiden çocuğu motora mı özendiriyorsun diye.

1evl.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 13:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:49 ----------

Hemen satılmasın zaten, senin canavarla aynı karede bulunmak istiyorum kısmet olursa :)

Adam virüs gibi,temiz aile çocuğu ahlaklı ve sempatik geliyor ama gerçek yüzünü sonradan gösteriyor.

Mehmet,o güne lanet edebilirsin benden söylemesi.

Ben eskiden hiç küfür etmezdim ama Barış ile tanıştıktan sonra ben bile kendimi tanıyamıyorum.

Ben havalar müsade etse dahi 1-2 ay pek katılamam ama araba ile belki bir kaçamak yapıp aranıza katılabilirim.

Ben çok zevk alıyorum bu grup ile takılmaktan(Barış hariç) eminim sende zevk alırsın.

Ezel, hayırlı uğurlu olsun arkadaşım. Allah kazasız belasız, ağız tadı ile binmeyi ve kullanmayı nasip etsin.

Tekerleğin hep düz gitsin.

CBF diye ne demek aramızda ki sohbete katılamamak! Olur mu öyle şey?

Baharda forewer(Koray) da sözümüz var o zaman toplanırız inşallah.

Vardı değil mi la???
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2013
Mesajlar
150
Bazen rahatlamak için küfür de gerekiyor Emre, benim için sıkıntı olmaz :)

hava evden çıkarken güzeldi, fırsattan istifade motorla dolaşayım dedim. Motorun zinciri için kızıltoprak'tan yağ ve lastik köpüğü aldım fırsattan istifade, köpüğü kampanyayla 9 tl'ye satıyorlar bilginize :).
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
257
Geldim geldim... Sugar boy burlardaydım.

Haftabaşı ailemizin yeni ferdi Jr. aramıza katıldı o yüzden cevap veremedim kusura bakmayın lütfen.

Orhan geldiğin zaman foruma yazmayı unutma eğer müsait olursak bir şekilde toplanırız diye ümit ediyorum.

Muzaffer abi, yoğunluktan kutlayamadım ama geç olsa da; doğum günün kutlu olsun. Sağlık, huzur, mutluluk ve ailen ile iyi bir yıl iyi bir yaş yaşamanı dilerim. Ah ah yeni VFR'de fena durmuyor hani.:cherry:

Birde yeni VFR'cinin resimini patlatalım tamamdır. Muhtemelen eşim görürse oyacaktır beni şimdiden çocuğu motora mı özendiriyorsun diye.

http://imageshack.us/a/img689/5515/1evl.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:49 ----------



Adam virüs gibi,temiz aile çocuğu ahlaklı ve sempatik geliyor ama gerçek yüzünü sonradan gösteriyor.

Mehmet,o güne lanet edebilirsin benden söylemesi.

Ben eskiden hiç küfür etmezdim ama Barış ile tanıştıktan sonra ben bile kendimi tanıyamıyorum.

Ben havalar müsade etse dahi 1-2 ay pek katılamam ama araba ile belki bir kaçamak yapıp aranıza katılabilirim.

Ben çok zevk alıyorum bu grup ile takılmaktan(Barış hariç) eminim sende zevk alırsın.

Ezel, hayırlı uğurlu olsun arkadaşım. Allah kazasız belasız, ağız tadı ile binmeyi ve kullanmayı nasip etsin.

Tekerleğin hep düz gitsin.

CBF diye ne demek aramızda ki sohbete katılamamak! Olur mu öyle şey?

Baharda forewer(Koray) da sözümüz var o zaman toplanırız inşallah.

Vardı değil mi la???

Çok sağol kardeşim. Maşallah kucuk motorcu da cok guzel gorunuyor, allah saglikli, mutlu, sevdikleriyle beraber uzun bir omur versin ona.
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Günaydınlar, iyi pazarlar...
13:00'da Küçükyalı PO'dan çıkarım gelmek isteyen arkadaşları bekleriz...

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:27 ----------

13:15 de Kavacık'ta Barış ile buluşuyoruz benim tel: 542 412 05 27
 
Katılım
13 Nis 2013
Mesajlar
150

Çok güzel bir turlamaydı, havalar güzel gider de devamı gelir umarım :thumleft:

Mekan ve sohbet de süperdi, Ergin abi ve Barış'a teşekkürler :rendeer:

Bu vesileyle milli oldum, sonraki organizasyonlarda görüşmek üzere...
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Haftabaşı ailemizin yeni ferdi Jr. aramıza katıldı o yüzden cevap veremedim kusura bakmayın lütfen.


Muzaffer abi, yoğunluktan kutlayamadım ama geç olsa da; doğum günün kutlu olsun. Sağlık, huzur, mutluluk ve ailen ile iyi bir yıl iyi bir yaş yaşamanı dilerim. Ah ah yeni VFR'de fena durmuyor hani.:cherry:

Birde yeni VFR'cinin resimini patlatalım tamamdır. Muhtemelen eşim görürse oyacaktır beni şimdiden çocuğu motora mı özendiriyorsun diye.

http://imageshack.us/a/img689/5515/1evl.jpg


Aslında senden güzel bir doğum günü hediyesi bekliyordum ama hatırlamanda yeterli :rendeer:

Evladın hayırlı uğuru olsun :rendeer: Allah analı babalı büyütsün vatan ve millete hayırlı evlat our inşallah :rendeer: :rendeer: :rendeer:

Hem hediyemizi hemde Nazar boncuğumuzuda ekleyelim :rendeer:

 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Çok güzel bir turlamaydı, havalar güzel gider de devamı gelir umarım :thumleft:

Mekan ve sohbet de süperdi, Ergin abi ve Barış'a teşekkürler :rendeer:

Bu vesileyle milli oldum, sonraki organizasyonlarda görüşmek üzere...

çekimden dolayı biraz(!) hızlı gıttık normalde boyle olmaz :D

herzaman beklıyoruz kardesım :)
 
Katılım
16 Ara 2013
Mesajlar
1
merhabalar adım doğan, yaş 36, şehir konya
10 gün önce aranıza katılmak adına vfr800 sahibi oldum.

hava şartları malümünüz olmak üzere motora binemiyorum.

öncelikle tur düzenlediğiniz zaman ekibinize katılmak istiyorum.

ikinci olarak bir konuda yardımlarınızı talep ediyorum. 3lü çanta seti taktırmak istiyorum. Giwi marka olsun fren ile birlikte çantanın arkasında stop lambaları mümkünse sinyal lambaları olsun. bu konuda mutlaka taktırmış olan arkadaşlar vardır. yol gösterebilirlerse sevinirim.

bu arada bir yıldır hem para biriktiriyordum hem de hangi motoru alacağımı düşünüyordum. suzuki burgman 650 ve bmw k1200gt ile yaklaşık 1250 km. yol yaptıktan sonra fiyat fayda yakışıklılık ve performansı hesaplayarak ve forum sayfamımızı defalarca okuduktan tüm teknik bilgileri öğrendikten sonra vfr800 almaya karar verdim. ÇOK MUTLUYUM.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:04 ----------

106624-albums2695-picture11210.html


---------- Mesajlar birleştirildi - 14:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:18 ----------

106624-albums2695-picture11210.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2012
Mesajlar
584
Teşekkür ederim Muzaffer abi iyi ve güzel dileklerin için .

Hediyem bir dahaki doğumgününe olsun.

Doğan hoşgeldin arkadaşım.

Hayırlı uğurlu olsun, kazasız,belasız ağız tadı ile binmeni dilerim.

Tur olarak festival döneminde aslında var programımızda özellikle uzun yol olmasından ötürü ben iple çekiyorum.

Allahtan bir mani bir aksaklık olmaz ise, Adana, dostlarımız ile buluşma sonrasında da ver elini festival alanı. :)

Biz motoru aldığımız zaman 3'lü çanta seti ilebirlikte almıştık arkada stop lambası var ama malesef sinyaller yok. Çanta setlerinde daha çok bağlantı aparatları büyükpara tutuyor. Benim tavsiyem ebay olacaktır ki zaten güvenli alışveriş yapabilyorsun oradan.

Setlerde givi tercihin olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst