Honda Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Doğan hoşgeldin hayırlı olsun.:cat:
Arkadaşlar İstanbul ağırlıklı olarak sana uzak kalırlar biraz. Yok benim için mesafenin önemi dersen; Riva'ya git bekle seni bulurlar zaten...:queen:
Emre'nin dediği gibi Festival zamanı güzel bir program yapmayı istiyoruz. Seni de bekleriz.
Çantalar konusunda Ebay ı öneririm giwi set iyi olur. Orjinal çantalar ve bağlantı demirleri çok güzel , kullanışlı ama oldukça pahalı.
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
50
Emre bebeğine Allah sağlıklı uzun bir ömür nasip etsin,Analı babalı büyüsün. murat abi sen emreyle festivale gideceğinden eminmisin adam daha çadır kuramıyor k.çımız açıkta kalmasın :)) arkadaşın ısınma anlayışı çadırdan çok votkabull :) Şaka bir yana bu yıl festivallerde VFR resitali olacak gibi görünüyor. Adanaya giderken sahil şeridinden gidilecek olursa Antalyadan benide alın. Bu arada festival tarihleri belli olmuş bu sene Manavgatı kaçırmayalım malum revü kızları falan var :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:46 ----------



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
14 Ara 2013
Mesajlar
40
Arkadaşlar ben Serhat Ankara'dan. Aranıza yeni katıldım. 1,5 sezonluk Honda CBR 250R kullanıcısıyım. Bütçem kısıtlı ancak VFR800 için yanıp tutuşuyorum. İzmir'den bir VFR ilanı buldum. Sahibi motorumun üzerine 7500 TL.'ye olur diyor. Ancak çok çekincem var. Çünkü ilan tarihi Ocak 2013. Ne dersiniz bu motor alınır mı? Lütfen yardımcı olun...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2006-honda-vfr-800-papatya-disk-113287964/detay/
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Herkese merhaba,
Dün muhteşem bir gün geçirdim 7 saatte Gelibolu'dan eve gidebildim, normalde 3,5-4 saat sürüyor. Bu şehir hakikaten bitti artık... Uzatmaları oynayıp içinde yaşayanları bitirmeye çalışıyor...
Sebep de muhteşem 2. köprüdeki gişelerde yenileme yapıyorlar arkadaşlar, yenileme yaparken de yeniledikleri gişeleri kapıyorlar, sanırım zevk alıyorlar kalaylanmaktan.

Neyse 5 sene daha sabretmem gerekiyor, nasıl sabredeceğim bilmiyorum ama...

Doğan hoş geldin, VFR'n hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız keyifle kullanmanı dilerim...

Serhat sen de hoş geldin, umarım temiz bir VFR sahibi olursun sen de arayışların sonunda... Kendi gözünle yakından gördüğün ve beğendiğin, içine sinen motosiklet için ekspertiz yaptırıp satın almak en doğrusudur diye düşünüyorum.
 
Katılım
22 Eki 2013
Mesajlar
182
Ergin abiye katılıyorum.

Motora bakmadan özellikle ve mümkünse güvenilir bir honda servisine ekspertiz yaptırmadan almamanızı öneririm. Kimin motoru olursa olsun. İlanda çok detaylı birşey yazmamış senin motorunada hemen tamam demiş belki mide bulandırıcı birşeyler olabilir. Dikkatli olmakta fayda var.

Motorun yanına gittiğinizdede herşeyini sorun sahibi anlatsın. Sonrasında ekspertiz yaptıracağınızdan bunun dışında başka birşey çıkarsa ekspertiz ücretinin kendisi tarafından ödeneceğini belirtin. Zaten o anda varsa birşey satıcıdan belli olur.
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Bu arada fırsatım olmamıştı pazar gününden bir fotoğraf ekleyeyim. Fotoğrafta görüldüğü üzere Mehmet ve ben Kavacık'ta bekliyoruz fotoğraf saati 13:15 :p

 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
13.17'de de tum trafıge ragmen maverick aralarına katıldı ::pokey::


Arkadaşlar ben Serhat Ankara'dan. Aranıza yeni katıldım. 1,5 sezonluk Honda CBR 250R kullanıcısıyım. Bütçem kısıtlı ancak VFR800 için yanıp tutuşuyorum. İzmir'den bir VFR ilanı buldum. Sahibi motorumun üzerine 7500 TL.'ye olur diyor. Ancak çok çekincem var. Çünkü ilan tarihi Ocak 2013. Ne dersiniz bu motor alınır mı? Lütfen yardımcı olun...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...6-honda-vfr-800-papatya-disk-113287964/detay/

arkadasım bu aletın sahıbı devamlı tekere gelen , ızmır'de oldukca ısım yapmıs parca vs satan bır eleman. aman derım. senelerdir satmaya calısıyor. o fıyata bıle gıtmıyor alet dusun artık :) 13.5 a bıle verememıstı sımdı artmıs yıne fıyatı :) sen bak baska ıllerden de yardımcı oluruz bısekılde.
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
50
o motorun o fiyata olmasi imkansiz eger rakam cidden oyleyse kesin bitiktir. eger temizse hemen yarin al. :)
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Serhat hoşgeldin. :cat:
VFR konusunda arkadaşlarımın söylediklerine katılıyorum. Gözünle gör sana göz kırpsın sonra serviste kontrol kafan rahat eder...
Extralı bu model bu fiyata biraz manidar. Durup uzun uzun düşünmek lazım. :sunny:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:48 ----------

Ergin gel yuvana Akdeniz'e hem motosiklete de doyarsın...:queen:
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
45
selam
cbr 250 den sonra cbr 600f düşünüyordum fakat abs li modellere abartı fiyatlar istedikleri için büyük abisi vfr 800 e yöneleyim dedim. 2007-2008 arası modellerin fiyatları ne civarda acaba. açıkçası 21-22 gibi fiyatlar teleffuz ediliyor temizmi değilmi belli olmayan makinalara. buralarda varmı satan arkadaşlar.
 
Katılım
14 Ara 2013
Mesajlar
40
Barış çok teşekkür ediyorum. Şu an vazgeçmiş bulunmaktayım. Buz gibi soğudum. Tekrar teşekkürler...

CoyoteVFR ve TROE sizlere de teşekkürler, tavsiyelerinize uyacağım.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
selam
cbr 250 den sonra cbr 600f düşünüyordum fakat abs li modellere abartı fiyatlar istedikleri için büyük abisi vfr 800 e yöneleyim dedim. 2007-2008 arası modellerin fiyatları ne civarda acaba. açıkçası 21-22 gibi fiyatlar teleffuz ediliyor temizmi değilmi belli olmayan makinalara. buralarda varmı satan arkadaşlar.

VFR cidden efsane bir model. Öyle olunca millet ikinci elde (sanırım biraz da satmak istemediklerinden mi nedir) oldukça yüksek tutuyorlar fiyatları.
Hoş 21k tl'ye transalp 700 gördüydüm geçen henüz onu atlatabilmiş değilim de :D


Benim favori listemden sana gidecek 3 motor hele :mrgreen: ben de evde bunu kullanıyorum çok memnunum :p
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-naked-larin-krali-sorunsuz-gsr-600-143068663/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sahibinden-2009-trafik-cikisli-aksesuarli-hornet-abs-137537585/detay/

En güzeli en sona sakladım :mrgreen:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ktm-690-duke-anes-motor-guvencesiyle-146886987/detay/


Neyse şimdi çıkıyım da cami önünde salyangoz falan satayım :mrgreen:
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
257
selam
cbr 250 den sonra cbr 600f düşünüyordum fakat abs li modellere abartı fiyatlar istedikleri için büyük abisi vfr 800 e yöneleyim dedim. 2007-2008 arası modellerin fiyatları ne civarda acaba. açıkçası 21-22 gibi fiyatlar teleffuz ediliyor temizmi değilmi belli olmayan makinalara. buralarda varmı satan arkadaşlar.

Kardesim ayni ikilemi 3 hafta kadar yasamis ve buradaki insanlardan yardım almis biri okarak onlari tekrar benzer sekilde cevaplar vermekten de kurtarmak adina ben elimden geldiğince yardimci olamaya calisayim.

Oncelikle profilimden de anlayacagin gibi gecen hafta 600f aldim henuz 1 hafta sonu, yaklasik 200 km kullanabildim ve cok memnun kaldim (umarim boyle devam eder.)

Vfr de tartisilmaz cok iyi bir motor fakat cok iyi motor olmasinin cefasini 2. el almak icin ugrasan benim, senin gibi insanlar cekiyor.

Sahipleri genelde motorlarina fanatiklik derecesinde bagli olduklari icin satmak istemiyor, satanlar ise benzer sebeplerden dolayi cok para istiyorlar. Dolayisila hem temiz hem de makul fiyata vfr bulman cok zor.

Tavsiyem bir yandan ümidini yitirmeden vfr aramaya devam etmen ama bir yandan da icine sinecek alternatifler bulman yonunde olacak. Gercekten icine sinen bir motor bulursan da (tabi maddi imkanlarin dahilinde) 3 e 5 e bakmadan alman. Sonucta bir ihtiyac degil keyif icin kullaniyoruz.

Tabi bu keyif zamanla ileri boyutlara ulasarak bir ihtiyac haline donusuyor ama o bambaska bir arastirma konusu :)

600f konsunda da kafani kurcalayan konu olursa elimden geldiğince, bilgim dahilinde cevaplamaya calisirim.

Umarim istedigin gibi, icine sinen bir motor bulursun...
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
selam
cbr 250 den sonra cbr 600f düşünüyordum fakat abs li modellere abartı fiyatlar istedikleri için büyük abisi vfr 800 e yöneleyim dedim. 2007-2008 arası modellerin fiyatları ne civarda acaba. açıkçası 21-22 gibi fiyatlar teleffuz ediliyor temizmi değilmi belli olmayan makinalara. buralarda varmı satan arkadaşlar.

Benim Hırçın Beyefendi satlık:bounce:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-vfr800-en-iyi-cok-yonlu-sport-touring-145001485/detay/
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst