- Katılım
- 23 Haz 2011
- Mesajlar
- 2,782
Estagfurullah mehmetcm. BilmukabeleHemen satılmasın zaten, senin canavarla aynı karede bulunmak istiyorum kısmet olursa![]()
Estagfurullah mehmetcm. BilmukabeleHemen satılmasın zaten, senin canavarla aynı karede bulunmak istiyorum kısmet olursa![]()
Mehmet aramizda bazilari bnm tum israrima ragmen motor kirlenir diye arabaya binmislerdi hatrlatrm))
@vejihi
hayırlı olsun,marka modelden önemlisi içine sinen bir motosiklet olması,ualaşım aracı olarak değil keyif için kullanıyoruz sonuçta![]()
Senle sürmek istememişimdir o gün... İlla rencide mi etseydim
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:33 ----------
Ezel, hayırlı uğurlu olsun kazasız belası keyifle kullanmanı dilerim...
Madem VFR seversin, her zaman kalbimizdesin![]()
Ezel hayırlı olsun...:cat: Kazasız belasız keyifli sürüşler diliyorum...:thumleft:
Ezel, Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin :rendeer:
Üzülme illaki bir gün VFRli olacaksın :mrgreen: :rendeer:
Gözü kara abi milletin. Bende çok sık araba ve motor değiştiriyordum ama bıktım artık insanların iki yüzlülüğü, şerefsizliği ile uğraşmaktan. Piyasada satılık olan bütün araçlar sahibinden de tertemiz masrafsız yanına gidince leşşşş. (Bu arada Emre nerede? özledim keratayı))
Hemen satılmasın zaten, senin canavarla aynı karede bulunmak istiyorum kısmet olursa![]()
Geldim geldim... Sugar boy burlardaydım.
Haftabaşı ailemizin yeni ferdi Jr. aramıza katıldı o yüzden cevap veremedim kusura bakmayın lütfen.
Orhan geldiğin zaman foruma yazmayı unutma eğer müsait olursak bir şekilde toplanırız diye ümit ediyorum.
Muzaffer abi, yoğunluktan kutlayamadım ama geç olsa da; doğum günün kutlu olsun. Sağlık, huzur, mutluluk ve ailen ile iyi bir yıl iyi bir yaş yaşamanı dilerim. Ah ah yeni VFR'de fena durmuyor hani.:cherry:
Birde yeni VFR'cinin resimini patlatalım tamamdır. Muhtemelen eşim görürse oyacaktır beni şimdiden çocuğu motora mı özendiriyorsun diye.
http://imageshack.us/a/img689/5515/1evl.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:49 ----------
Adam virüs gibi,temiz aile çocuğu ahlaklı ve sempatik geliyor ama gerçek yüzünü sonradan gösteriyor.
Mehmet,o güne lanet edebilirsin benden söylemesi.
Ben eskiden hiç küfür etmezdim ama Barış ile tanıştıktan sonra ben bile kendimi tanıyamıyorum.
Ben havalar müsade etse dahi 1-2 ay pek katılamam ama araba ile belki bir kaçamak yapıp aranıza katılabilirim.
Ben çok zevk alıyorum bu grup ile takılmaktan(Barış hariç) eminim sende zevk alırsın.
Ezel, hayırlı uğurlu olsun arkadaşım. Allah kazasız belasız, ağız tadı ile binmeyi ve kullanmayı nasip etsin.
Tekerleğin hep düz gitsin.
CBF diye ne demek aramızda ki sohbete katılamamak! Olur mu öyle şey?
Baharda forewer(Koray) da sözümüz var o zaman toplanırız inşallah.
Vardı değil mi la???
şömine-birA.. miss..
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/995277_10151911177583422_388031586_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1472026_10151911177428422_1583024137_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1510542_10151911177673422_100216484_n.jpg
Haftabaşı ailemizin yeni ferdi Jr. aramıza katıldı o yüzden cevap veremedim kusura bakmayın lütfen.
Muzaffer abi, yoğunluktan kutlayamadım ama geç olsa da; doğum günün kutlu olsun. Sağlık, huzur, mutluluk ve ailen ile iyi bir yıl iyi bir yaş yaşamanı dilerim. Ah ah yeni VFR'de fena durmuyor hani.:cherry:
Birde yeni VFR'cinin resimini patlatalım tamamdır. Muhtemelen eşim görürse oyacaktır beni şimdiden çocuğu motora mı özendiriyorsun diye.
http://imageshack.us/a/img689/5515/1evl.jpg


Çok güzel bir turlamaydı, havalar güzel gider de devamı gelir umarım :thumleft:
Mekan ve sohbet de süperdi, Ergin abi ve Barış'a teşekkürler :rendeer:
Bu vesileyle milli oldum, sonraki organizasyonlarda görüşmek üzere...