Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gürol abimin işinin ehli olduğu her tasarımından belli, gavurların mühendis ordusuna meydan okuyor o. ;)
Amma yaptın haa volkan bukadar zaman ve yaptıklarımdan sonra bana haksızlık etme
gavurun muhendis ordusuna meydan falan okuduğum yok benim
meydan okumam için öncelikle onları kaale almam lazım
hakikatten kim yav onlar ))))

---------- Post added at 11:04 ---------- Previous post was at 10:59 ----------

Beyler merhaba..
Dün akşam geç saatlerde Gürol kardeşimizin ani baskınına uğradım. Sağolsun gelirken de imalatını yaptığı sürücü sırt dayamayı getirdi. Fotoğraflarda büyük gibi görünmesine rağmen aslı hiç de öyle değil.
Gün boyu vaktım olmadığı için bu akşamın geç saatlerinde de olsa sırt dayamayı benim motosikletin koltuğunu sökerek hemen montajına koyuldum.
Bir yandan montaj işleri ile uğraşırken diğer yandan da kafamı bazı şeyler kurcalamaya başladı. Bende bu düşüncelerimi GÜROL arkadaşımızı yakından tanıyan Şhadow kullanıcılarına sormak gereğini düydum.
Arkadaşlar bu çocuk yaptığı işleri tam bir gavur zihniyeti ile yapmış. Her parçanın civatası, somunu, pulu, rondelası, Tamamı krom olduğu gibi çapak alması, milimetrik ölçüsü, polisajı vs. vs.
Acaba diyorum çok yakınen tanıyan arkadaşlara; Yoksa habu uşağun soyunda bir gavurluk olmasun daha..!!

Babamdan pireleniyorum ne müslüman takılıyor ne gavur ortalarda biyerlerde,ama oda yaptığı işin hakkını verir ha valla olurmu olur osman abim))) senden olur aferirini almak boru değil begenmene sevindim ama bu yaslanma dediğin neki elimiz kirlenmişken yapıyoruz onları sen asıl palet pegleri gör hafta sonu oturmuş hepiniz çene yaparken ben çalıştım ve pegleri bitirdim , bu aferinler 3 olduğunda bir madalya vermiyormuydun sen?

---------- Post added at 11:06 ---------- Previous post was at 11:04 ----------

[YT]V5UEOlDr7aY[/YT]


[YT]-ApmxiaCOB4[/YT]

:thumleft: Sonunda benim ve güneşin bir de kardeşim Hakkı'nın müsait olduğu bir gün yakaladık. Cobra S.S örneklemesi budur. İlk video'da dikkat ederseniz "2 ses 1 nefes" durumu söz konusu, rölanti vuruşu devam ederken gaz açma gümbürtüsü aynı anda geliyor. Bir de kısa sürüş çekimi yaptık. Aslında egzoz'un montaj videosunu çekecektik ama o gün heyecandan kamerayı götürmeyi unutmuşuz, montajı çok zor değil aslında biraz dikkat istiyor sadece.

Yav herşeyi çözdüm şu video işini çözemedim bende yine hiçbirşey çıkmaMIŞ NE VİDEO NEDE LİNKİ
vOLKAN MAİL ETTE BİR GÖREYİM YAHU

---------- Post added at 11:19 ---------- Previous post was at 11:06 ----------

slm arkadaslar ben ali shadowuma aksesuar arıyorum malum burdaki fiatlar cok pahalı linklerdeki sitelerden alsam yada bana yardımcı olucak arkadaslara minnet duyarım hem tanısmıs oluruz bu arada istanbul atasehirde oturuyorum

---------- Post added at 15:40 ---------- Previous post was at 15:32 ----------

ön sürücü ayaklılarım palet ve eski baglantı aparatları kayıp yenisi 300 tl serviste ve ayaklıklarımı takamıyorum alternatif ne olabilir fikirleriniz nelerdir.

Hoşgeldin ali kardeş
paletlerinle ilgili neresi kayıp elinde ne var pek anlayamadım elinde olanların fotolarını koyarsan belki sana yardımcı olabilirim tabi ecele etmemen kaydıyla )
sevgiler

---------- Post added at 11:25 ---------- Previous post was at 11:19 ----------

Özer abim şu anda sessiz sessiz okuyorsun yazılanları
1-2 saat sonra gelde resim koyacağım
eğri büğrü oldu bişeyler
bakalım hala istiyecekmisin basamak peglerini ))

---------- Post added at 11:27 ---------- Previous post was at 11:25 ----------

Gürol abi ordamısın ...__?
Sen yazmazsan kimse yazmıyor...at iki resimde ortalık şenlensin...

bugün bir ara bir iki resim koyacağımda ünal
pek şenlik gibi olmayacak
ortalık karışacak valla idiialıyım)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Acaba fuara stand falanmı açsak sana Gürol abi...:D

Gelsin resimler...Yansın ortalık...Sabırsızlanıyorum..:D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Osman BAŞKAZANCI-Honda shadow wt 750 2007

YORUMSUZ





---------- Post added at 11:44 ---------- Previous post was at 11:40 ----------

Acaba fuara stand falanmı açsak sana Gürol abi...:D

Gelsin resimler...Yansın ortalık...Sabırsızlanıyorum..:D

Bekleeeee
kolluk bende kıllık bende
 
Katılım
27 May 2009
Mesajlar
22
resimller ve motor harika msallah ben de bugün koyayım resimleri fikirtleinizi alayım sonra neler yapabiliriz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Böyle olmakta
Yavaş yavaş ortaya çıkıyor
en başta olmasını öngörüdüğüm herşey adım adım
ne dediysek o
söz verdiğimiz gibi :bounce:









---------- Post added at 12:57 ---------- Previous post was at 12:40 ----------

Acaba fuara stand falanmı açsak sana Gürol abi...:D

Gelsin resimler...Yansın ortalık...Sabırsızlanıyorum..:D

Fuara standa taşırsak bu işi ticaretini yapıyor olarak buluveriririz kendimizi Ünalım,tadı kaçar ruhumuzu kaybederiz
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Osman abinin makine resmen yanıyor...Bu tür makineleri gördükçe motoruma olan sevdam artıyor ne yalan söliyim..Maşallah diyelim .Nazarımız değmesin...Allah bela kaza vermesin..Tekerin düz bassın Osman abi..

Gürol abi tek kelimeyle mükemmel olmuş basamaklar..Ellerine kollarına sağlık..
Fuar meselesinde tabiiki latife yapıyorum..Her motorda olmasın bu basamaklardan..Kıskanç bir kişiliğim var benim..

:)
 
Katılım
4 Ocak 2010
Mesajlar
145
Bizlerde Ciğerli motor sürücüleri bir araya gelerek Karadenizi TÜRKİYE sınırı sonuna kadar, hatta sınır tecavüzü yaparak GÜRCİSTAN'a da geçmek niyetindeyiz. (İsterseniz bu guruptan birkaç kışının adını sızdırabilirim. Açıklanmasını istemiyolar. Hatta bu sitenin içindeler. Belki sohbet bile ediyorsunuz !! :))

ordudan gecerken beni almayı unutmayınız lütfen:)
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
Osman abi motorun çok güzel. Allah kazadan beladan korusun.
Emniyet kemeri artçı içinmi yoksa yük vs. sabitlemek için mi ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Gürol abi...
Bu ne yaw..Maşallah...
Ellerin dert görmesin..
Kralı gelse daha güzelini yapamazdı herhalde..
Yemişim Highway'i...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gürol abi...
Bu ne yaw..Maşallah...
Ellerin dert görmesin..
Kralı gelse daha güzelini yapamazdı herhalde..
Yemişim Highway'i...

Valla ünal o öncekilere 1,5 mm siyah sacdan kıvırıp bakır bile kaplamadan elekro galvanizin üzerine kromaj kaplayıp palet peg basamak falan diyorlarya ilk iki yılda pas içinde kalıyorlar

bunlara ne diyelim ben bilemedim adını siz koyun:bounce:
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Evladiyelik dersek tam olur sanırım ...
Motorum ve sayende aksesuarlarım evladiyelik oldu...
Oğluma bunu bırakıp VTX alıcam yaşlanınca..:D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evladiyelik dersek tam olur sanırım ...
Motorum ve sayende aksesuarlarım evladiyelik oldu...
Oğluma bunu bırakıp VTX alıcam yaşlanınca..:D

Güle güle iyi günlerde kullan Ünal,iyiler herzaman iyi şeyleri hakeder
ama sıkıntıda var ha elimdeki işler bitiyorya foruma koyacak bişeyde kalmaz
yazanda olmaz çizende yine gireriz kör karanlığa )) resimleri koyduğumda forumda 6 kişi vardı koydum hepsi kaçtı))
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
abi eline ayağına sağlık valla ne diyeyim orjinalleri böyle kullanışlı ve kalitelimidir bilmiyorum ama o aralardaki malzeme kavçuk yada esnek yumuşak bir materyal sanırım süper kullanışlı olacağı kesin :)

ama benim kafam başka şeye takıldı o yıldız alyanlı estetik oval başlu 2 parçayı birbirine bağlayan vidaları nerden buldun yauuu onlardan burda yok estetik işlerde vida kutularının altlarını üstlerine getiriyorum yada değişik aletlerden bulmaya çalışıyorum bu seferde biri diğerine benzemiyor :)

eline emeğine sağlık gürol abi bence başka aparatlara başlamanın zamanıdır :)
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
mind design and handmade pegs... ;)

ZIPR.JPG


tüm dostlarım görsün istedim bu güzelliği....
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Finiş fotolarıdır allta verdiğim lik taki şarkı eşliğinde seyredilmesi önerilir
http://www.muzikvideo.tv/v/55063/jose-merce-mamy-blue-hq-

vermiş olduğumuz şaşkınlıktan dolayı tüm forum üyelerinden özür dileriz
ama yapacağımı söylemiştim :bounce:

[url]http://d1202.hizliresim.com/u/n/2w9wq.jpg[/url]

[url]http://d1202.hizliresim.com/u/n/2w9xq.jpg[/url]

[url]http://d1202.hizliresim.com/u/n/2w9z2.jpg[/url]

[url]http://d1202.hizliresim.com/u/n/2w9zx.jpg[/url]

Oldu da bitti Maaşallah.... Nazarda değmez inşallah...... :cat::cat::cat:
Olmaz böyle birşey yahu.... Havlıyor resmen havlıyor...:p

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------

Evladiyelik dersek tam olur sanırım ...
Motorum ve sayende aksesuarlarım evladiyelik oldu...
Oğluma bunu bırakıp VTX alıcam yaşlanınca..:D

Gürol kardeş mademki patentli bir isim bulma anketi açıldı bende "DEDEN TORUNA" ismini önerK yarışmaya katılıyorum.:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:05 ----------

Osman abinin makine resmen yanıyor...Bu tür makineleri gördükçe motoruma olan sevdam artıyor ne yalan söliyim..Maşallah diyelim .Nazarımız değmesin...Allah bela kaza vermesin..Tekerin düz bassın Osman abi..

Teşekkürler. Senin motorunun benimkinden ne farkı varki dahada güzel yapabiliriz. Aksesuar rastgele değil mantıklı bır şekilde uygulanırsa konuşur vallah... Harley motoru olan arkadaşlar benim motorun yanında rüküş kalıyor. Onların tozunu attırıyor. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:11 ----------

Osman abi motorun çok güzel. Allah kazadan beladan korusun.
Emniyet kemeri artçı içinmi yoksa yük vs. sabitlemek için mi ?

mutu teşekkürler. Sizlerin güzelliği de görüntüye renk katıyor bence.:)
Emniyet kemeri artçının beklenmedik anda frene dokunman durumunda ileri fırlamaması içindir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:16 ----------

Gürol ağabey; Senin şü üretimlerinin pazarlamacığını üstlenmek istiyorum. Duyduğuma göre bayılık verecekmışsın. Yani agam mağaza kazığı millete daha cazip geliyorda ondan bu işe niyetlendim.:mrgreen:

Bu arada patent başvurusunda bulunmayıda ihmal etme. Senin üretimlerin çakmasını yapar piyasaya sürerim ...:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:20 ----------

GÜROL hocam Müçizevi icadlarını dörtköşe olurcasına vezkle izlerken bir konuyu unuttum.
Şu sürücü sırt dayamanın deri kaplama işleri yarın tamamlanıyor. Bilgilerinize..
Artık bir bomba da yarın patlatırsın. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 May 2009
Mesajlar
22
abi ben paletten kacyom sen palet yapmısın yaw :D masallah eline saglık mükemmel olmus saka bir yana benim derdim bunun baglandıgı safta baglanan kendi demiri o yok bende :( cobra marka ayaklıgın kendi baglantı demiri var ve söküp kendi ayaklıgımı takamıyorum servis 300 tl fiat verdi cıkmasını bulamazmıy9ız acaba.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
gürol abi, senin ruhunda seni yaratanın izlerini hakkıyla taşıyorsun...

emeğine, aklına, fikrine sağlık.

ama böyle giderse, bizim de zevk çıtamızı yükselttiğin için piyasadan ürün lamayıp senin başına çökeceğimizi unutma...

tekrardan ellerine sağlık, tekerin düz bassın :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst