Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hepimiz TIR cıyız...

Rahmetli babannemde bizim gibi çok konuşana tırtır cı derdi))))))

millet eve iş götürmez, ben evden işe iş getirdim ha, Ünal son yolcu paletin şuan elimde onu yapıyorum ve iş bitecek ne zaman istersen gelirsin takarız
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Allah rahmet eylesin..

Abi sen ne zaman istersen diyelim ona..Havalar bu aralar fena görünmüyor..Cumartesi yağmur dışında..
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Gürol dostum süper görüntü var. Allah o marifetli ellerine dert vermesin...
Tek kelime ile hrıka. İYİKİ VARSIN GÜROL ABİ
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gürol dostum süper görüntü var. Allah o marifetli ellerine dert vermesin...
Tek kelime ile hrıka. İYİKİ VARSIN GÜROL ABİ


Estağfurullah ne haddimize
İyiki sizler varsınız
iyiki çekikgözlüler var
iyiki honda yı yapmışlar da burada hepberaberiz
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Gürol kardeşimin eline, ayağına sağlık.
Verilen sözün delikanlının namusu olduğunu söyleyerek; Bu akşam evindeki misafirini bekletip yanıma geldi. kendisinden siparış vermiş olduğum ayna uzatmalarımı getirdi. Allah bin defa razi olsun. Yine süper imalat. Gavurun fabrıkası böyle yapamıyor. Herzaman süpersin.:cat:
Ne yazık ki vaktı kısıtlı olduğu için uzatmaların motorum üzerinde yarattığı şoku göremeden gitti.

Gürol ağam be.. Sen şu motor dilinden iyi anlıyosun. Motosikletim adeta kollarını açarak birşeyler homurdanmaya başladı.:pale: YAKALARSAM' mı. !!! yoksa YAKALARSAN' mı. !!! Acaba habu ne deyi... Orasını iyi anlayamadum da.......:bounce:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sırt dayamalar bitti arkadaşlar
camiamıza hayırlı uğurlu olsun
Sipariş etmiş olan arkadaşlara öncelikle yapılacak olanı görmeden bana olan güvenleri doğrultusunda gözü kapalı tamam istiyorum demelerinden dolayı teşekkür ederim, gelirlerse montajlarını yaparız
isterlersede adreslerine yollarız











Osman abinin sırtında görelim



 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
Ellerine,Emeğine sağlık gürol abi. Beklediğimden de güzel doğrusu.
Sormak istediğim birşey var bu motor kimin? Önceki sayfalarda Osman abinin diye görmüştüm ama kapaklarda senin isim yazıyor. Yoksa sizin motorlar ikiz mi ? :)

Bu arada Pazar günü fuara geleceğim. Balıkesirden Volkan abi'de ( asymetry ) gelecek . Pazar günü hep birlikte buluşup bişeyler içsek kaynaşsak nasıl olur ? hem sırtlıkları da almış oluruz :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ellerine,Emeğine sağlık gürol abi. Beklediğimden de güzel doğrusu.
Sormak istediğim birşey var bu motor kimin? Önceki sayfalarda Osman abinin diye görmüştüm ama kapaklarda senin isim yazıyor. Yoksa sizin motorlar ikiz mi ? :)

Bu arada Pazar günü fuara geleceğim. Balıkesirden Volkan abi'de ( asymetry ) gelecek . Pazar günü hep birlikte buluşup bişeyler içsek kaynaşsak nasıl olur ? hem sırtlıkları da almış oluruz :)

Mustafa Osman abim krom kapak mevzusuna kafayı taktı
kendikilerinin üstündeki boyayı sökerken kapakları UF oldu
dedi moralim bozuk çok
dedim yakışırmı bize moralsiz abi
kaptım benim boşa çıkan kapakları götürdüm verdim abime )

Pazar günü cümleten oradayız
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
valla gürol abi ne diyeyim abim yahu :) misss gibin lazer kesim kokuyor alat, kullanılan materyale zati sözüm yok bu iş bu kadar olur , daha iyisi olurmuydu diye düşünmekteyim kararım... olsa olsa bu iş bu kadar , güzel, bu kadar işlevsel, bu kadar sağlam ve bu kadar estetik olur

bakıyorum elin ayağın durmuyor dikkat et sıyırma trigeri :cherry: :p

eline ayağına sağlık abim gene süpersin , yokki bi şhadowumuz anasını satayım :)

lakin sen biliyorsun bu işi :)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
sana nazarım değmez inşaallah... kıskanmaya devam ediyorum...
dur, ben de bir fotoğraf makinesi aparatı yapayım da yayınlayayım...

( senin yüzünden uykularım kaçıyor, kişilik çatışmasına giriyorum. çapıcı mı olsam yeniden )
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu işleri yapıyorum yapıyorumda
yapmayada devam edeceğim
benim birşeyler yaptığım arkadaşlar bunları motorlarına takıp
fotoğraflayıp
bunlarla birlikte komple motorlarının orasını burasını fotoğraflayıp
burada yayınlamassa
hakkım helal olmadığı gibi o kişiye birdaha bişey yaparsam ne olayım
ahada bukadar büyük konuşuyorum haaaaa
vallahada yapmam billahada yapmam
mutuuuuuu bak hala egsozunu komadın haaa buraya unutmadım
Ünal? kaşlar? hımmmmmmmmmmm
cıssssssssss
şimdi fotoğraflarda dikkat etim bende haa
Osman abim yakışıklım
yakıyorsun ortalığı haa
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Gürol abim ...
Ne yalan söliyim uzun zamandır bırak fotograflamayı..Motoru yıkayamadım bile doğru düzgün..Halini görsen acınacak halde...Camur icinde..
Sırt dayama,basamaklar,sisler ve sinyal kaşları hepsi bi arada boy boy fotoğraf koyarım buraya..
Sen iste yeter ki .

:)
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
Bu işleri yapıyorum yapıyorumda
yapmayada devam edeceğim
benim birşeyler yaptığım arkadaşlar bunları motorlarına takıp
fotoğraflayıp
bunlarla birlikte komple motorlarının orasını burasını fotoğraflayıp
burada yayınlamassa
hakkım helal olmadığı gibi o kişiye birdaha bişey yaparsam ne olayım
ahada bukadar büyük konuşuyorum haaaaa
vallahada yapmam billahada yapmam
mutuuuuuu bak hala egsozunu komadın haaa buraya unutmadım
Ünal? kaşlar? hımmmmmmmmmmm
cıssssssssss
şimdi fotoğraflarda dikkat etim bende haa
Osman abim yakışıklım
yakıyorsun ortalığı haa

Selam arkadaşlar...
Arka koltuğu ve sisybar'ı söktüm can sıkıntısından nasıl olmuş ?

[url]http://ressim.net/s/upload/7fa8c451.jpg[/URL]

Egsozun fotoğrafını daha önce paylaşmıştım abi :p
Hemen bir kaç fotoğraf daha paylaşıyorum



 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mustafa sisybar givimi? givi ise senin yatırma işini ben benimkine göre yaparım uğraşmassın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benimkide givi ona göre seninkinide bükerim mustafa

Ben aslında arka sisiyide atmayı düşünüyorum sivri sivri hoşuma gitmiyor yaptığım sürücü yaslanmanın takımını arkayada yapmayı düşünüyorum
dikkat edersen Osman abinin hepcobecker sisi daha yuvarlakça sanki daha bir dolduruyor motoru
Hele bir zaman bulabilsem,uzayada çıkacam ama zaman yok
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Bu topic'te akıl sağlığına zararlı içerik var, hem de bir dolu. Gürol abi sıyırdık vallahi, hepimiz 'aşık' olduk :flower:. Şu fuarda aslında sana da bir stand açmalıyız, :bestmt: hatta bizzat bizlerin konu mankeni olması gerek :thumleft:. Pazar günü inşallah bir araya gelme fırsatını yakalarız, büyüklerimin hepsinin elinden öpeceğim ama, seninkini iki kere öpeceğim abim :thumleft:
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Söylenecek bir şeyi olan da sonsuza kadar sussun,mükemmel olmuş bence eline sağlık.
Verdiğin emeklerde boşa gitmeyecek emin olabilirsin.
Pazara kadar değil,mezara kadar beraber sürme şansı olur inşallah..!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst