slm arkadaslar ben ali shadowuma aksesuar arıyorum malum burdaki fiatlar cok pahalı linklerdeki sitelerden alsam yada bana yardımcı olucak arkadaslara minnet duyarım hem tanısmıs oluruz bu arada istanbul atasehirde oturuyorum
---------- Post added at 15:40 ---------- Previous post was at 15:32 ----------
ön sürücü ayaklılarım palet ve eski baglantı aparatları kayıp yenisi 300 tl serviste ve ayaklıklarımı takamıyorum alternatif ne olabilir fikirleriniz nelerdir.
Öncelikle hoş geldin. Aramızda sağlık ve sıhhatla daim olman dileklerimle.
Sonrası; Eğer gerçekten bu söylediklerin konular hakkında bilgi ve yardıma ihtiyacın varsa Ben ve ZIPPIRMAN (Gürol) arkadaşımızla mutlka tanışmalısın. Ayrıca katalog olarak motosikletlerimizi görmelisin.
Hey shadowcular.. Bizim shadow'umuz sizin shadowları döver.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:56 ----------
Merhaba shadow 600 vtx kullanıyorum.Bakımlarını yeni yaptırdım ancak km de 30 kuruş benzin yakıyor egzozda kapalı neden olablir acaba?
Motosikletin çok yakıt yakması; Karburator ayarının doğru yapılmamış olmasından ( Yakıt ve hava karışımı)
Hava filitresinin kirli olmasından,
Büjilerin eskimiş olmasından,
Ateşleme bobınının veya kablosunun özelliğini yıtırmış olmasından,
Debriyaj ve fren ayarlarının doğru noktada olmamasından
gibi nedenlere bağlı olrak yakıt sarfiyatı artmaktadır. yukarıda belirttiğim olumsuz nedenlerin herhangi birinin olması fazla yakıt tüketimi demektir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:02 ----------
Yok osman abi...
kulislerde bu listedekilerin bu yaz bi yerlere kaçacakları konuşuluyor..O listeyi o yüzden yaptım ..

Ha birini yakaladıysam bu iyi bişi değil sanırım ...aramızda köstebek var..iki tarafada çalışıyo..

siz bişi demiyince ben tavşan gibi atlamak istemedim..

Sizinle yolculuk yapmak benim için güzel bir deneyim olur...teşekkür ederim..
Hiçbir zaman öğrenim ve deneyimin sonu olmadığı için kendimi çok deneyimli biri olarak görsem umarım yanılmış olurum. Fakat beraber yolculıklar bana da mutluluk verir.
