Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Ustad yorulsak ne yorulmasak ne bir abimiz bizden birşey rica etmiş o bize emir olur yaparızda amudada kalkarız iş sen beğen yeter
heleki yaptıklarımız bir ortaya çıksın gör halada beğeniyorum dersen başımızla beraber zahmette olsa tutarız kendimizinkini veririz ne demek
işe başlarken yazdığım fiyatı biraz aşacak gibi polisajda bitsin onunda ödemesini yapayım istersen yaparız
ha yapma pahalı olmuş dersende
bila ücret benimkileri sana hediye ederim lafı olmaz
ammaaaaaaaa herkes peglere tavda bence yaslanma daha güzel oluyor ha )

arka pegler için eğer çanta varsa bir foto gerekiyor,ve yaparken arka peglerin sökülüp bana kargo edilmesi lazım

Ben videoyu göremedim??

Teklif etmen bile herşeye değer sağolun,en kısa zamanda motorla yanınıza uğrayacağız.
Saygılar bizden.

Video yu görememen ilginç,program eksik olabilir,linki bir daha paylaşayım.

http://youtu.be/zf-hU_X0uOU
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
Gürol abi, Sanat yapıyorsun resmen. Eline emeğine sağlık. sürücü sisybarı çok merak ediyorum. ve bitanede ben isterim kabul edersen :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gürol abi, Sanat yapıyorsun resmen. Eline emeğine sağlık. sürücü sisybarı çok merak ediyorum. ve bitanede ben isterim kabul edersen :)

Ben biliyorum başıma geleceği yaparım demeyeceğim sana mustafa kardeş
zira birtane fazladan yaptım zaten olacağı bildiğimden
oda sana nasip olur ne demek isteyin yeter olmasada yapardık
Özer abide peg istiyor emirdir yapacağım,buradan tüm arkadaşlara söylemek istiyorumki eğer yaptırmak isteyen varsa peg yada arka yaslanma biranevvel karar verip istesinler hak verirsinizki tek tek hem çok uğraştırıcı hemde maliyet olarak etkili olacaktır
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
eyvallah abi saolasın :) Bu arada kaplamayı nasıl yapmayı düşünüyorsun ? koltuk ile uyumlu mu?
Benim döşemeci bir arkadaş var ( Özer abi sen tanırsın Onur'u ) Geçen atolyelerine gittim katalogdan çok güzel pahalı olmayan deriler gördüm. koltuğu ve sisybar'ı kaplatmayı düşünüyorum. Ürünleride orada yaptırırız olmadı. Deri bizden işçilik onurdan. baklavalı şekil flan düşünülebilir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eyvallah abi saolasın :) Bu arada kaplamayı nasıl yapmayı düşünüyorsun ? koltuk ile uyumlu mu?
Benim döşemeci bir arkadaş var ( Özer abi sen tanırsın Onur'u ) Geçen atolyelerine gittim katalogdan çok güzel pahalı olmayan deriler gördüm. koltuğu ve sisybar'ı kaplatmayı düşünüyorum. Ürünleride orada yaptırırız olmadı. Deri bizden işçilik onurdan. baklavalı şekil flan düşünülebilir.

mustafa istersen seninkini kaplamasız göndereyim istediğin gibi kaplat metal polisajdan sonraki hali ve kaplanacak tahta olarak deriyi ne seçersen seç fakat benim naçizane tavsiyem yastık kısmının alt tarafı diyelimki 4 cm kalınlıktaysa ust bitimini 2-2,5 cm yaptırırsan bize yakışır daha bir atraksiyonlu olur derim )

Buda yaslanmanın tahtası demircimiyiz motorcumu marangozmu anlayan beri gelsin

---------- Post added at 12:50 ---------- Previous post was at 12:35 ----------

di-J0PD.jpg


---------- Post added at 12:54 ---------- Previous post was at 12:50 ----------

Abi çok teşekkür ederim düşünmen yeter. Bi de biz yormayalım seni, hallederim ben. İşin güzel kısmı kendin yapmak diil mi zaten :)

vallahi ne güzel bu seferde sen yap kardeş banada yaparsın yahu,ne keyifli olur ha dadından yinmez )
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yan çanta şekillerimiz projemiz hazır biliyorsunuz yakında başlıyorumda

hani diyorum şu arka çantayıdamı yapsam
2 aydır bakıp duruyorum çok hoşuma gidiyor



 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Sen yap...
Bi iki ayda CaBBaR'a bakarız artık...

Yalnız şaka bir yana...Önünde eğiliyorum bunun karşısında..

Kafa grenajına söyleyecek hiçbişi yok ...
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
bende buna benzer çanta buldum, fiyat da uygun ancak satıcı yurtdışına göndermiyor. ikna aşamasındayım. veya benim diğer satıcıya söyliycem benim için tedarik edip göndersin diye bakalım...

http://www.ebay.com/itm/Hard-Saddle...Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item4844022307

---------- Post added at 12:20 ---------- Previous post was at 12:00 ----------

Birde bu var : http://www.ebay.com/itm/140683553007?item=140683553007&viewitem=&vxp=mtr

gürol abi bu resimler çizimlerin açısından da faydalı olabilir belki..
Yada ucuzdan alırsam hep beraber faydalanırız :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mustafa ebatlarını yazmamış sanırım satıcı ama yan çantalar çok küçük ve dar duruyor hatta bende bu çantalar motor uzerinde iken bir foto olacak bulursam koyayım,benim yançantaların resimleri hazır
fakat arka çanta fena durmuyor ha o fiyata boyutlar büyücekse bir sorsana satıcıya ebatları neymiş bunun valla uğraşmaya değmez alınır işin üzerinde dur bakalım yav hepimize yarar bu iş

buldum resmi koyuyorum bana bizim motorlar için bu şekilde custom olmassa küçük geliyor bu çantalar karar senindir,bu kıyağımıda yaz birkenara torunlarına anlatırsın)


 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
Arka çantanın ebatlarını sordum. yan çantanın ebatları ise ilanın içerisinde aşağıdaki resimlerde mevcut. Ve gönderdiğin resimdeki çantalara oldukça benziyor.. Turuncu siyahını düşünemedim bir an nasıl durur diye :)

 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ebatlar senin için tamamsa (kalınlık) süper olur depo ile aynı boyanacak kapak siyak gerisi turuncu
teyyy tey teyyy yakar vallahi bu fiyata ünalda ister sanırım valla bende alırım ne uğraşacam yapmakla osman abimizde alır toplu gönderim yapabilirmiyiz acaba pazarlık bile olabilir astar boya işle yollasın bize yeter,materyali neymiş çantaların metalmi?
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
Birinci sınıf ABS den imal edilmiştir diyor. Lakin ABS ne bilmiyorum ama metal olduğunu sanmıyorum.
Belirttiğim gibi bu adam yurtdışına ürün göndermiyor alternatif kanallar arıyorum şu anda.
Toplu sipariş bir kişi üzerinden verirsek gümrükten çıkartamayız ürünleri. Teker teker sipariş veririz.Bakalım bi cevap gelsinde.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Birinci sınıf ABS den imal edilmiştir diyor. Lakin ABS ne bilmiyorum ama metal olduğunu sanmıyorum.
Belirttiğim gibi bu adam yurtdışına ürün göndermiyor alternatif kanallar arıyorum şu anda.
Toplu sipariş bir kişi üzerinden verirsek gümrükten çıkartamayız ürünleri. Teker teker sipariş veririz.Bakalım bi cevap gelsinde.

ABS çok kaliteli plastik boya nikelaj falan tutar,esnektir kolay kırılmaz
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
abs Plastik miş.. öğrendim.

---------- Post added at 13:56 ---------- Previous post was at 13:38 ----------

shadowun üstünde böyle duruyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Pegler polisaydan elime ulaştı yaklaşık olarak böyle bişeyler



 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Görüntüler şahane...

Yahu neler dönüyor burada, başım döndü okurken. Sezona çok hızlı girilecek belli hem de şık makinalarla.@Mutu şu yan çanta işini bağlarsan, sipariş listesine beni de ekle kardeşim. Gürol abi biliyorum bana kızgınsın ama neden dolayı projelerine dahil olmadığımı biliyorsun, yoksa çalışmalarını beğenmediğimi düşünüyorsan çok üzülürüm, harika işler çıkardığını her fırsatta söylerim. Bu arada @mutu şu kampanya ilgini çekebilir:

lastik.JPG
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yahu neler dönüyor burada, başım döndü okurken. Sezona çok hızlı girilecek belli hem de şık makinalarla.@Mutu şu yan çanta işini bağlarsan, sipariş listesine beni de ekle kardeşim. Gürol abi biliyorum bana kızgınsın ama neden dolayı projelerine dahil olmadığımı biliyorsun, yoksa çalışmalarını beğenmediğimi düşünüyorsan çok üzülürüm, harika işler çıkardığını her fırsatta söylerim. Bu arada @mutu şu kampanya ilgini çekebilir:

http://www.resimyukle.com.tr/view/8989/lastik.JPG

Tayfunum ne haddimize ben babama bile kızgın değil yahu ))

haaa beğenme işine gelirsek
beyenmiyeni vallada bilahada döverim ))))))))))
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
Yahu neler dönüyor burada, başım döndü okurken. Sezona çok hızlı girilecek belli hem de şık makinalarla.@Mutu şu yan çanta işini bağlarsan, sipariş listesine beni de ekle kardeşim. Gürol abi biliyorum bana kızgınsın ama neden dolayı projelerine dahil olmadığımı biliyorsun, yoksa çalışmalarını beğenmediğimi düşünüyorsan çok üzülürüm, harika işler çıkardığını her fırsatta söylerim. Bu arada @mutu şu kampanya ilgini çekebilir:

http://www.resimyukle.com.tr/view/8989/lastik.JPG


Tamamdır. önce kendime getirtmeye çalışacağım,sonra teker teker veririz siparişleri.
Lastikleri sordum Michelinde bize göre ebat yokmuş ): Bidahaki ay fuardan bakacağım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst