- Katılım
- 1 Ocak 2011
- Mesajlar
- 822
Ustad yorulsak ne yorulmasak ne bir abimiz bizden birşey rica etmiş o bize emir olur yaparızda amudada kalkarız iş sen beğen yeter
heleki yaptıklarımız bir ortaya çıksın gör halada beğeniyorum dersen başımızla beraber zahmette olsa tutarız kendimizinkini veririz ne demek
işe başlarken yazdığım fiyatı biraz aşacak gibi polisajda bitsin onunda ödemesini yapayım istersen yaparız
ha yapma pahalı olmuş dersende
bila ücret benimkileri sana hediye ederim lafı olmaz
ammaaaaaaaa herkes peglere tavda bence yaslanma daha güzel oluyor ha )
arka pegler için eğer çanta varsa bir foto gerekiyor,ve yaparken arka peglerin sökülüp bana kargo edilmesi lazım
Ben videoyu göremedim??
Teklif etmen bile herşeye değer sağolun,en kısa zamanda motorla yanınıza uğrayacağız.
Saygılar bizden.
Video yu görememen ilginç,program eksik olabilir,linki bir daha paylaşayım.
http://youtu.be/zf-hU_X0uOU
Son düzenleme:




