Tekrar merhaba arkadaşlar hatırlarsanız bi önceki sayfada 2006 model honda shadow almak üzere olduğumu yazmıştım. Bügün itibariyle 2006 madel honda shadowumu aldım arkadaşlar öncelikli olarak motor 2006 model 10000 de siss bar ve motor koruma demiri ve camlık lar var sadece bi devirmesi var başka kazası yok bana 12250 e aldım öncelikli olarak sizce fiyat nasıl ikincisi benim maalesef motoru koyabilecek kapalı bir alanım yok o yüzden dışarıda branda altında saklicam önce güvenlik dedim alarm taktırdım 2 m lik anahtarlardan aldım benim hala elimdeki çin işi motora arka tekerden ve ortadan bağladım 2 anahtar alarm disk kilidi herhalde güvenlik şimdilik tamam gibi ikinci daha büyük ve sağlam bir branda yaptıracam korumayıda o şekilde halledecem size sormak istediğim temizlik ve silmesini hangi peryotta ve hangi malzemeyle yapıyorsunuz ikinciside bu güvenlik ve koruma yaterlimi. Motorla ilgili ilk izlenimlerim ise gayet olumlu bi kere kısa boylu olduğum için tam bana göre artı çok güvenli artı kullanımı çin işine göre daha kolay insanı yormuyor. Yani iyi bir karar verdim sanırım. Çin işi beni tam motordan nefret ettiriyordu bu hem uçuya hemde kaçıyo yani bir sorunum yok şimdilik.
motor fotoları artı izlenimlerimi burdan yazmaya devam edecem
motor fotoları artı izlenimlerimi burdan yazmaya devam edecem
Son düzenleme:










