- Katılım
- 4 May 2010
- Mesajlar
- 153
:cherry: dayanamadım, chromeman'den sissy bar, engine guard ve radyator koruyucu kapak sipariş ettim. sissy bar artçım için gerekliydi, eng. guard devrilme riskine tedbir radyator kapağı ise biraz aşırıya kaçtı, tekerden gelecek taşların ne tür sıkıntı yaratabileceğini bilmiyorum, şimdiye dek sorun da yaşamadım ama kapak hoşuma gidiyordu. pazartesi gönderecekler, salı gelir herhalde zaten o gün tekerlerin montajı için serviste olacağım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:11 ----------
Malzemeleri sahibinden.com üzerinden sipariş ettim. krom imal oldukları için sorun yaşamayacağımı sanıryorum. ancak radyatör kapağının montajında bir püf noktası olup olmadığını öüğrenmek istiyorum, bu başlık altında bir yerlerde kapak montajı sonrasında civata kırılması yaşandığını okuduğumu hatırlıyorum, bilgisi olan varsa krtik noktayı öğrenmek isterim. :silent:



---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:11 ----------
Malzemeleri sahibinden.com üzerinden sipariş ettim. krom imal oldukları için sorun yaşamayacağımı sanıryorum. ancak radyatör kapağının montajında bir püf noktası olup olmadığını öüğrenmek istiyorum, bu başlık altında bir yerlerde kapak montajı sonrasında civata kırılması yaşandığını okuduğumu hatırlıyorum, bilgisi olan varsa krtik noktayı öğrenmek isterim. :silent:












