Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
:cherry: dayanamadım, chromeman'den sissy bar, engine guard ve radyator koruyucu kapak sipariş ettim. sissy bar artçım için gerekliydi, eng. guard devrilme riskine tedbir radyator kapağı ise biraz aşırıya kaçtı, tekerden gelecek taşların ne tür sıkıntı yaratabileceğini bilmiyorum, şimdiye dek sorun da yaşamadım ama kapak hoşuma gidiyordu. pazartesi gönderecekler, salı gelir herhalde zaten o gün tekerlerin montajı için serviste olacağım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:11 ----------

Malzemeleri sahibinden.com üzerinden sipariş ettim. krom imal oldukları için sorun yaşamayacağımı sanıryorum. ancak radyatör kapağının montajında bir püf noktası olup olmadığını öüğrenmek istiyorum, bu başlık altında bir yerlerde kapak montajı sonrasında civata kırılması yaşandığını okuduğumu hatırlıyorum, bilgisi olan varsa krtik noktayı öğrenmek isterim. :silent:





 
Katılım
4 Ocak 2010
Mesajlar
145
dostum sisybar istemeseydin keske. bende vardı ucuza verirdim:) gerci senin resmini koydugun kadar güzel degil ama oldukca iyi iş görüyodu ben koltugu degiştigim için bosa cıktı:)
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
dostum sisybar istemeseydin keske. bende vardı ucuza verirdim:) gerci senin resmini koydugun kadar güzel degil ama oldukca iyi iş görüyodu ben koltugu degiştigim için bosa cıktı:)

iyi olurdu aslında, biraz maliyeti yüksek oldu böyle. neyse aslında ilan kısmına ilan açabilirdin, hatta sen yine de aç, ihityacı olan bir başka arkadaş faydalanabilir.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
:cherry: dayanamadım, chromeman'den sissy bar, engine guard ve radyator koruyucu kapak sipariş ettim. sissy bar artçım için gerekliydi, eng. guard devrilme riskine tedbir radyator kapağı ise biraz aşırıya kaçtı, tekerden gelecek taşların ne tür sıkıntı yaratabileceğini bilmiyorum, şimdiye dek sorun da yaşamadım ama kapak hoşuma gidiyordu. pazartesi gönderecekler, salı gelir herhalde zaten o gün tekerlerin montajı için serviste olacağım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:11 ----------

Malzemeleri sahibinden.com üzerinden sipariş ettim. krom imal oldukları için sorun yaşamayacağımı sanıryorum. ancak radyatör kapağının montajında bir püf noktası olup olmadığını öüğrenmek istiyorum, bu başlık altında bir yerlerde kapak montajı sonrasında civata kırılması yaşandığını okuduğumu hatırlıyorum, bilgisi olan varsa krtik noktayı öğrenmek isterim. :silent:








Doğru alış veriş koruma demirini bende oradan aldım vede faydasını da gördüm
 
Katılım
21 Şub 2011
Mesajlar
176
honda shadow'un en sevdiğim özelliği, diğer cruiser'lara göre korkunç derecede ekonomik bir servis modeline sahip olması.

orjinal parça ve işçilik konusunda henüz eline su dökebilecek bir altyapıyı sunan bir marka yok. hatta diğer markalarla kesin ve kesinlikle mukayese bile edilemeyecek kuvvette. (buna honda hariç tüm markalar diyorum kısaca o derece)

sıkça mukayese edildiği harley sportster'a bu konuda fark atarken, parça çeşitliliği ve bollluğu konusunda harley'den ışık yılı geride kalıyor. son olarak bilgi gerek olduğunda harley'nin paylaşım ortamları inanılmaz derecede kuvvetli.

hem zor hem de kolay bir seçim. bu kadar seveni takipçisi olması da büyük avantaj.
 
Katılım
21 Ocak 2009
Mesajlar
24
Estağfurullah biz daha çırak olamadık)

Benim bildigim istanbulda yok,çıkılabilecek rakam nedir bilmiyorum ama 12-13 binden aşagıya temiz birşey bulunabilirmi? sanmıyorum
o rakamlara cıkılabilirse konyada ve ankarada birer tane vardı bildigim
rakamınızı bilirsek yardımcı olmaya calışırız

hacam cevabınız ıcın tesekkurler benım rakamımsa 10 250 cıvarında olacak cunku dıyarbakırda gorev yapıyorum glıp goturmek epey bı malıyet dıye dusunuyorum tabı bunun yanında sonucta memuruz ayagımızı yorganımıza gore uzatmalıyız ılgınıze tekrar tesekkurler selam ve saygılar.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
selam kaldera hocam.. ben bodrumdan felsefe öğretmeni erkan.. cobra streetrod slushdown eksoz almak istiyorum. youtube de filan gördüm ve bayıldım. kendi eksozlarımı açtırdım ama yetmedi bana. bu eksozları 2.el dahi olsa bulmama yardım edermisiniz? bu arada motorum 2005 model.. şimdiden teşekkür ederim. bu arada bütün paylaşımlarınızı takip ettim ve shadow konusunda üç beş birşey biliyorsam sayenizde. şimdiden teşekkür ederim. en kısa sürede yüzyüze tanışmak üzere. buarada bir arkadaşıma da 2007 model enjeksiyonlu 2700kmde sisbar motor koruma çanta setli shadowu 13000 e aldık.. hoşçakalın.:)

Erkan hocam selamlar;
cobra egsoz için ikinci el bulabileceğinizi pek sanmıyorum.ama satılık ilanlarınada arada bakmanın faydası olabilir.Tanıdıklarım arasındada satan yok.En son sanırım ben sattım egsozumu onada pişman oldum sonradan.
geçen ay mustafa arkadaşım (Mutu) amerikadan getirtti.ve çokda çabuk geldi. shadow ile ilgili tüm Cobra egsoz modelleri için 2004-2007model arası BURADA 2008 -2011 model arası olanlar BURADADIR sipariş sürecini iletişim sayfasından başlatabilirsiniz. sormak istedikleriniz olursa mutu arkadaşımıza PM atarak destek alabilirsiniz.nede olsa son bilgiler kendisindedir.

Bu arada hafta sonu yakın bir akrabamın evlilik düğünü için sakaryadaydım.yeni shadow sahibi Suat bey (vodabasi) ile tanışma fırsatımız oldu.kendisi ile yarım saat kadar çay içip sohbet ettik.Konaklamalı gezilere, yolculuklara fırsat yaratıp katılmak istediğini belirtti..
Zaman ayırıp alakası için tekrar teşekkür ederim.:rendeer:

 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
65
Uğur bey aslında Sakarya ya gelipte aramanız benide ziyadesi ile memnun etti ben bu inceliğiniz için size teşekkür ederim. Umarım bundan böyle daha sık ve uzunca vakitlerde bir arada oluruz.Selamlar görüşmek dileği ile
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
11
Erkan hocam selamlar;
cobra egsoz için ikinci el bulabileceğinizi pek sanmıyorum.ama satılık ilanlarınada arada bakmanın faydası olabilir.Tanıdıklarım arasındada satan yok.En son sanırım ben sattım egsozumu onada pişman oldum sonradan.
geçen ay mustafa arkadaşım (Mutu) amerikadan getirtti.ve çokda çabuk geldi. shadow ile ilgili tüm Cobra egsoz modelleri için 2004-2007model arası BURADA 2008 -2011 model arası olanlar BURADADIR sipariş sürecini iletişim sayfasından başlatabilirsiniz. sormak istedikleriniz olursa mutu arkadaşımıza PM atarak destek alabilirsiniz.nede olsa son bilgiler kendisindedir.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:51 ----------

selam kaldera ustadım.. eksoz sorununu barış 52 dostumla çözdüm sağolsun. sisi bar da geleccek..:) ilginize alakanıza çokk teşekkür eder barış arkadaşa yardımlarından ötürü şükranlarımı sunarım.. camia ile henüz buluşamadım ama tüm shadowcularla ege akdeniz güneydoğu turu yapmayı çok isterim. bu arada tekrar tekrar başta teorik olarak kaldera üstada, pratik olarak ta barış dostuma teşekkürler.. barış gönderdiğin videoyu sanırım 250 kez izledim..:) bu eksozun başka açılacak yeri varsa açtıralım..:p hawk way hawk hakkında kaldera üstadımın fikirlerini alabilsem keşke..:) ve diğer ağabeylerin...
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
11
selam kaldera ustadım.. eksoz sorununu barış 52 dostumla çözdüm sağolsun. sisi bar da geleccek..:) ilginize alakanıza çokk teşekkür eder barış arkadaşa yardımlarından ötürü şükranlarımı sunarım.. camia ile henüz buluşamadım ama tüm shadowcularla ege akdeniz güneydoğu turu yapmayı çok isterim. bu arada tekrar tekrar başta teorik olarak kaldera üstada, pratik olarak ta barış dostuma teşekkürler.. barış gönderdiğin videoyu sanırım 250 kez izledim..:) bu eksozun başka açılacak yeri varsa açtıralım..:p hawk way hawk hakkında kaldera üstadımın fikirlerini alabilsem keşke..:) ve diğer ağabeylerin...
 
Katılım
4 Ocak 2010
Mesajlar
145
abi sana egzoz degil ucak motoru lazım...:) napıcan daha fazla sesi sen onu bi tak yetecek fazlasıyla. egzosun arkasında bile yazıyor normal trafik kullanımına uygun degildir diye ses acısından:p
sisybar bedavaya gitti ama olsun napalım çok istekli gördüm seni dayanamadım benimde zayıf noktam bu işte:p

highway hawk egzoza kalite acısından kefilim. ama tip olarak sevmeyen olabilir.

bu arada benim motoruma T gidon takmaya karar verdim. normal gidonla aynı yükseklikte olacak veya bi 5 cm alcak. tip olarak yakısır mı sizce yukarıda resimdeki motora?:) tabi dümdüz degil ama yaklasık 18 cm pullbacki var. orjinal gidonda elciklerin durus acısı beni rahatsız ediyor. ve spor görünüme sokmaya calıstıgım motora yakısmıyor orjinal gidon kanımca:)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Telefonla fotolar pek net olmadı
son durum budur arkadaşlar



 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olurmu yav barış biri yer biri bakar
tam takım 4 adet
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
selam kaldera ustadım.. eksoz sorununu barış 52 dostumla çözdüm sağolsun. sisi bar da geleccek..:) ilginize alakanıza çokk teşekkür eder barış arkadaşa yardımlarından ötürü şükranlarımı sunarım.. camia ile henüz buluşamadım ama tüm shadowcularla ege akdeniz güneydoğu turu yapmayı çok isterim. bu arada tekrar tekrar başta teorik olarak kaldera üstada, pratik olarak ta barış dostuma teşekkürler.. barış gönderdiğin videoyu sanırım 250 kez izledim..:) bu eksozun başka açılacak yeri varsa açtıralım..:p hawk way hawk hakkında kaldera üstadımın fikirlerini alabilsem keşke..:) ve diğer ağabeylerin...

egzoz benim de hayalim ancak bütçe açığı var :salut::mrgreen: hayırlı olsun, gök gürültüsü kadar etkileyicidir eminim. @barış52'nin sissy bar sana kısmetmiş, o da hayırlı olsun...

abi sana egzoz degil ucak motoru lazım...:) napıcan daha fazla sesi sen onu bi tak yetecek fazlasıyla. egzosun arkasında bile yazıyor normal trafik kullanımına uygun degildir diye ses acısından:p
sisybar bedavaya gitti ama olsun napalım çok istekli gördüm seni dayanamadım benimde zayıf noktam bu işte:p

highway hawk egzoza kalite acısından kefilim. ama tip olarak sevmeyen olabilir.

bu arada benim motoruma T gidon takmaya karar verdim. normal gidonla aynı yükseklikte olacak veya bi 5 cm alcak. tip olarak yakısır mı sizce yukarıda resimdeki motora?:) tabi dümdüz degil ama yaklasık 18 cm pullbacki var. orjinal gidonda elciklerin durus acısı beni rahatsız ediyor. ve spor görünüme sokmaya calıstıgım motora yakısmıyor orjinal gidon kanımca:)

şu paylaşılan video'yu biz de görsek, dinlesek..... t gidon hoş olabilir ancak elciklerin de değişmesi gerekir üstelik shadow'u paçalarından görsel uyum açısından arındırmak ihityacı doğabilir. Bence shadow aksesuar olmadan klasik görünümünü gürbüz olduğu kadar kaslı yapısıyla bütünleştirebilen bir motor. her yeniliğe açık bir dizaynı var.

Telefonla fotolar pek net olmadı
son durum budur arkadaşlar





abi çok hoşuma gitti, listeme ekledim bunları da.
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
11
sevgili barış dostum ilk arabam 63 model 1200 motor orijinal vosvostu. o zaman uyuyamamıştım heyecandan..:) shadowumu aldığımda bu kadar heyecan yapmamıştım ama bu eksoz olayı tutku oldu bende..:) bugün ehliyet olayı da halloldu. yarın çıkartcam. en kısa süredde koyabilirsem yani becerebilirsem videoya çekip koyacağım foruma..:) son 2 ayda sanki 15 yaş gençleştim..:)ruhumun arındığını, kurumlarını dökmeye başladığını hissettirdi motorum..:) bu arada bodrum ve civarından herhangi bir şeye ihtiyacı olan arkadaşlara elimden gelen yardımı yaparım..:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:31 ----------

bende bi kaç degişiklik yaptım:) yag filtresi, yag degişiminden sonra sis farıydı koltuktu falan derken böle bişi cıktı ortaya...









highway hawk yan ayaklıklar, egzoz(gerci şimdi orjinalini taktım tipi daha yakışıklı:)) ve sis farları- national cycle switchblade ön cam ve en zor temin ettigim corbin marka koltuk.

sırada metzeler lastikler var bakalım verdik sipariş hayırlısıyla haziran bası gelecekmiş...bide yapabilirsem ileride gidonu 15 cm yükseltme gibi bi niyetim var. daha dogrusu 30 cm lik baska bi gidon takmak. aslında gerekli bütün ekipmanları buldum ama tabi para ve bütün kabloların degişecek olmasının verdigi üşengeçlik şu an için ertelememe neden oldu.

barış bahsettiğin kask bu olmalı. yarım kask. bende beğendim. bende de yarım kask var ama böyle değil. bu çok daha şık ve shadowa daha uygun olmuş.. önümüüzdeki 2 3 ay para biriktirim kaskı da almak lazım..:)
 
Katılım
21 Şub 2011
Mesajlar
176
barış, drag pipe'ların sesi tahmin ediyorum korkunç derecede iyidir
yalnız teorik ve pratik olarak alt ve orta devir performansını (özellikle de düşük hacimli motorlarda) yiyip bitirmesi, üst deviri ise coşturması lazım (adı üzerinde drag)

drag'leri taktıktan sonra peformansta nasıl bir değişiklik oldu? farkedilecek bir düşüş var mı yoksa kabul edilebilir seviyelerde mi nedir?

bi de konuyu, komşuyu, polisi, vatandaşı nasıl idare ediyorsun o sesle? :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst