- Katılım
- 4 May 2010
- Mesajlar
- 153
Topbaş allen cıvata,burç ve kör somundan bahsediyorsunuz elimde yoktu acele ile var olanı taktım fotoğrafladım
olması gerekenleri bugun aldım hallettim
sizinde lastikler hayırlı olsun nereden aldınız?
pirelli için hep soru işaretleri vardı aklımızda iyi oldu hiç olmassa elimizde kullanan bir arkadaşımızın yorumu olacak
yorumlarınızı bekliyoruz.
birde sizin şu çamurluk boya işi ne oldu ne zamandır ekleyecegim unutuyorum forumda çıkmıştı parça boya yapan yeni açılan bir yer linkini ekliyorum
http://www.motorgrenajboya.com/Tarihce.aspx
Lastikleri sizin bir mesajınızda bahsettiğiniz Birlas'tan satın aldım ama nedendir bilmem lastikler Antalya'dan gelecek. ödeme yapmadan sipariş girmedikleri için biraz tedirginim çünkü parayı havale ettim ama hala stoklara girmiş lastik takımı yok gelince hemen sevk edeceğiz dediler. lastikler geldiğinde ilk deneyimlerimin sonuçlarını sizlerle paylaşırım. Boya işi için Balıkesirde iki yer için referans aldım ancak henüz gidip görüşmek için vakit bulamadım ama çizikleri her gördüğümde canım çok sıkılıyor. linkinizi inceleyeceğim, teşekkür ederim. sitenin online resim bağlantılı fiyat verme çözümü mevcut, resmi gönderip fiyat alacağım şayet burada çözemezsem çanurluğu söküp gönderebilirim.
Son düzenleme:














