Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Topbaş allen cıvata,burç ve kör somundan bahsediyorsunuz elimde yoktu acele ile var olanı taktım fotoğrafladım
olması gerekenleri bugun aldım hallettim

sizinde lastikler hayırlı olsun nereden aldınız?
pirelli için hep soru işaretleri vardı aklımızda iyi oldu hiç olmassa elimizde kullanan bir arkadaşımızın yorumu olacak
yorumlarınızı bekliyoruz.
birde sizin şu çamurluk boya işi ne oldu ne zamandır ekleyecegim unutuyorum forumda çıkmıştı parça boya yapan yeni açılan bir yer linkini ekliyorum
http://www.motorgrenajboya.com/Tarihce.aspx

Lastikleri sizin bir mesajınızda bahsettiğiniz Birlas'tan satın aldım ama nedendir bilmem lastikler Antalya'dan gelecek. ödeme yapmadan sipariş girmedikleri için biraz tedirginim çünkü parayı havale ettim ama hala stoklara girmiş lastik takımı yok gelince hemen sevk edeceğiz dediler. lastikler geldiğinde ilk deneyimlerimin sonuçlarını sizlerle paylaşırım. Boya işi için Balıkesirde iki yer için referans aldım ancak henüz gidip görüşmek için vakit bulamadım ama çizikleri her gördüğümde canım çok sıkılıyor. linkinizi inceleyeceğim, teşekkür ederim. sitenin online resim bağlantılı fiyat verme çözümü mevcut, resmi gönderip fiyat alacağım şayet burada çözemezsem çanurluğu söküp gönderebilirim.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
@speedy2 çantalar çok güzel görünüyor, sade olduğu kadar şık. şimdi bu çantanın bağlantısı için gereken bağlantı aparatları ve bu çanta takımı toplam 150TL mi tutmuştu? Sanırım bir de sinyal uzatma yapılmıştı. Peki nereden temin edebiliriz bunları?
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
@speedy2 çantalar çok güzel görünüyor, sade olduğu kadar şık. şimdi bu çantanın bağlantısı için gereken bağlantı aparatları ve bu çanta takımı toplam 150TL mi tutmuştu? Sanırım bir de sinyal uzatma yapılmıştı. Peki nereden temin edebiliriz bunları?[/QU

özelden mesaj atacağım şimdi
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
@speedy2 çantalar çok güzel görünüyor, sade olduğu kadar şık. şimdi bu çantanın bağlantısı için gereken bağlantı aparatları ve bu çanta takımı toplam 150TL mi tutmuştu? Sanırım bir de sinyal uzatma yapılmıştı. Peki nereden temin edebiliriz bunları?[/QU

özelden mesaj atacağım şimdi

mesajı aldım teşekkür ederim, yanıt göndermiştim ama gidenler klasöründe göremedim, aldınız mı acaba? (son mesajınızdan mesaj gönderiminde sorun olmadığını anladım)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
mesajı aldım teşekkür ederim, yanıt göndermiştim ama gidenler klasöründe göremedim, aldınız mı acaba?

uzatma için ayrıca 50+20 bahşiş verdim,toplam 220 gibi oldu yanlış anlama olmasın.
gerçekten iyidir.
Bu arada samsunla eğirdir arasında gidip geliyorum günler yaklaştıkça belli olacak ancak eğirdir olursa size uğrama tanışma faslı olabilir sakıncalı değilse buradan yoksa özelden tlf rica ediyorum .
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
uzatma için ayrıca 50+20 bahşiş verdim,toplam 220 gibi oldu yanlış anlama olmasın.
gerçekten iyidir.
Bu arada samsunla eğirdir arasında gidip geliyorum günler yaklaştıkça belli olacak ancak eğirdir olursa size uğrama tanışma faslı olabilir sakıncalı değilse buradan yoksa özelden tlf rica ediyorum .

özel mesaj ile cep tlf. numaramı gönderdim, yolunuz düşerse ben de tanışmak isterim.
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
65
uzatma için ayrıca 50+20 bahşiş verdim,toplam 220 gibi oldu yanlış anlama olmasın.
gerçekten iyidir.
Bu arada samsunla eğirdir arasında gidip geliyorum günler yaklaştıkça belli olacak ancak eğirdir olursa size uğrama tanışma faslı olabilir sakıncalı değilse buradan yoksa özelden tlf rica ediyorum .

Merhabalar sizin çantaların bir ufağını alırsak yinede uzatma aparatı gerekiyormu birde matora asma aparatıda çantalarla birlikte veriliyormu?
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Merhabalar sizin çantaların bir ufağını alırsak yinede uzatma aparatı gerekiyormu birde matora asma aparatıda çantalarla birlikte veriliyormu?

Günaydın.Küçük çanta tabii tercih meselesi ancaktrafikte ne kadar büyük görünürseniz o kadar iyi düşüncesindeyim ben şahsen daha büyüğünü bulayım onuda alırım diyorum.
askı lı satın aldım,montajında ise artçısız kullanacaksanız uzatma gerekmeyebilir onun içinde askının vida bağlantı yerlerini kaydırmak lazım sanırım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@speedy2 çantalar çok güzel görünüyor, sade olduğu kadar şık. şimdi bu çantanın bağlantısı için gereken bağlantı aparatları ve bu çanta takımı toplam 150TL mi tutmuştu? Sanırım bir de sinyal uzatma yapılmıştı. Peki nereden temin edebiliriz bunları?[/QU

özelden mesaj atacağım şimdi



Çantalar için bu iletişim adresi çok çok gizli değilse ortaya yazılma imkanı varmıdır? bizde faydalansak :wiinkk:
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
251
Motosikleti
bmw f650 cs
merhaba çantaları sirkecide tümopar motosiklet magaza sında bulabilirsiniz
 
Katılım
3 May 2011
Mesajlar
19
Merhaba arkadaşlar bende bügün bir 2006 model 750 cc honda shadow aldım. İnternette arama yaparken bu foruma ulaştım motor çok kullanılmamış temiz gibi geldi sadece bi yatması var o kadar aksesuarda sisi bar ve motor koruma demiri var zannedersem bir hafta içinde satışını alıp deneyecem izlenimlerimi burdan yazarım
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
65
Merhaba arkadaşlar bende bügün bir 2006 model 750 cc honda shadow aldım. İnternette arama yaparken bu foruma ulaştım motor çok kullanılmamış temiz gibi geldi sadece bi yatması var o kadar aksesuarda sisi bar ve motor koruma demiri var zannedersem bir hafta içinde satışını alıp deneyecem izlenimlerimi burdan yazarım

Hayırlı olsun kazasız belasız iyi günlerde kullanın
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Merhaba arkadaşlar bende bügün bir 2006 model 750 cc honda shadow aldım. İnternette arama yaparken bu foruma ulaştım motor çok kullanılmamış temiz gibi geldi sadece bi yatması var o kadar aksesuarda sisi bar ve motor koruma demiri var zannedersem bir hafta içinde satışını alıp deneyecem izlenimlerimi burdan yazarım

Hayrını görürsün inşallah, kazasız belasız kullanmak nasip olsun.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Shadow Bujiler

Arkadaşlar bariz bir sorun görünmese de 31000km'ye varan shadow'un bujilerini değiştirmek niyetindeyim. İlk sahibinin değişim yapıp yapmadığını bilmiyorum. şu linkte bulduğum buji ve fiyatı uygun mudur?

https://www.ngkbujimarket.com/product.php?id_product=390
Alabilirsiniz fiyatıda uygun.
ama bunu tercih edin.
https://www.ngkbujimarket.com/product.php?id_product=359

shadow da kullanılan maudil marka bujiler ve referans noları aşağıdaki gibidir.
2x2= 4 adet olmak üzere;

0242 145 500= BOSCH
DPR 8 EA9= NGK
OE073/T10=CHAMPİON
0001245702= BERU
 
Son düzenleme:
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Merhaba arkadaşlar bende bügün bir 2006 model 750 cc honda shadow aldım. İnternette arama yaparken bu foruma ulaştım motor çok kullanılmamış temiz gibi geldi sadece bi yatması var o kadar aksesuarda sisi bar ve motor koruma demiri var zannedersem bir hafta içinde satışını alıp deneyecem izlenimlerimi burdan yazarım

hayırlı olması dileğiyle, kazasız sürüşler...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:32 ----------


kaldera tavsiyen için teşekkür ederim, DPR8EA siparişi verdim.
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Sezona ve seyahate hazırlık: Bujiler geldi...

[/COLOR]Yaz sezonu ve uzun soluklu bir seyahatin hazırlıklarına devam ediyorum.

NGK marka Japon malı bujilerim geldi. 4 adet DPR 8 EA9 model buji, kargo bedeli ve eğlenceli hediyeleriyle birlikte toplam 25TL maliyet söz konusu oldu. Resimler aşağıda, kırmızı tablalar ile vantuzlu top ilkin şaşırtmıştı ama sonra bir tür oyun malzemesi olduğunu gördüm, tablaların arkasındaki lastikler sayesinde ele takılıyorlar ve vantuzlu top kullanılarak iki kişi karşılıklı paslaşabiliyor.

Satın aldığım firma:

http://www.ngkbujimarket.com/index.php

Bu arada Pirelli MT-66 desen lastiklerim ve Continental iç lastiklerim de yola çıkmışlar onları da merakla bekliyorum, özellikle Pirelli'nin yol performansını çok merak ediyorum.

Yağ filtresi konusunda da ikilemde kaldım. EMGO marka filtreyi 15TL, K/N marka filtreyi ise 35TL'ye almak tercihinde temel kriteri belirleme konusunda deneyimleriniz kapsamında yorumlarınızı beklerim.

https://www.velomoto.com.tr/katalog-filtre-yag-filtresi.php

http://motoek.com/VT750-C-SHADOW,LA_768-2.html

Tabii artık son noktasına gelen, sıkacak payı kalmayan arka balatamı da Honda OEM yerine İtalyan malı Newfren marka satın almayı düşünmekteyim. Bir hafta on güne kadar Velomoto tedarik edecekmiş başka firma da bulamadım. Alternatif marka ve firmalar biliyorsanız beklerim.

Bakım ve sezona hazırlık planımda bütçemi iyi kullanmam gerekiyor temel ihtiyaçlar sonrası aksesuar olayına gireceğim. Yaptıklarımı paylaşarak Shadow kullanan diğer dostlara fikir vermek, alternatif oluşturmak niyetindeyim.







---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:07 ----------

:queen:Bir iki dakika önce çalan kapıyı açtığımda karşımda teker yuvarlayan kargo görevlisini buldum. İstanbul-Birlas firmasından satın aldığım 120/90-17 64S MT 66 Ön, 170/80-15 MT 66 arka lastiklerim geldi.

Bu halleriyle daha iri görünüyorlar oysa motorun üzerinde daha küçükler gibi. Yeni lastik kokusu mu mest etti bilmiyorum ama heyecanlanmaya başladım. Lastikler için nakit 490TL ödeme yaptım (havale), 28 Nisan günü havale yaptım, 7 Mayıs günü lastiklerim elime geçti. Firmanın temsilcisi Şennur Öztürk hanım biz motorcuların derdinden anlıyor ve elinden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyor.

Birlas firması, Continental iç lastiklerimi Antalya'dan tedarik edip bana gönderiyor, muhtemelen onlar da pazartesi günü elime geçecek. Lastiklerin yanaklarındaki PIRELLI ve ROUTE kelimelerini, teker kalemiyle beyaza boyamayı düşünüyorum, ne dersiniz?:bounce:





 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
[/COLOR]Yaz sezonu ve uzun soluklu bir seyahatin hazırlıklarına devam ediyorum.

NGK marka Japon malı bujilerim geldi. 4 adet DPR 8 EA9 model buji, kargo bedeli ve eğlenceli hediyeleriyle birlikte toplam 25TL maliyet söz konusu oldu. Resimler aşağıda, kırmızı tablalar ile vantuzlu top ilkin şaşırtmıştı ama sonra bir tür oyun malzemesi olduğunu gördüm, tablaların arkasındaki lastikler sayesinde ele takılıyorlar ve vantuzlu top kullanılarak iki kişi karşılıklı paslaşabiliyor.

Satın aldığım firma:

http://www.ngkbujimarket.com/index.php

Bu arada Pirelli MT-66 desen lastiklerim ve Continental iç lastiklerim de yola çıkmışlar onları da merakla bekliyorum, özellikle Pirelli'nin yol performansını çok merak ediyorum.

Yağ filtresi konusunda da ikilemde kaldım. EMGO marka filtreyi 15TL, K/N marka filtreyi ise 35TL'ye almak tercihinde temel kriteri belirleme konusunda deneyimleriniz kapsamında yorumlarınızı beklerim.

https://www.velomoto.com.tr/katalog-filtre-yag-filtresi.php

http://motoek.com/VT750-C-SHADOW,LA_768-2.html

Tabii artık son noktasına gelen, sıkacak payı kalmayan arka balatamı da Honda OEM yerine İtalyan malı Newfren marka satın almayı düşünmekteyim. Bir hafta on güne kadar Velomoto tedarik edecekmiş başka firma da bulamadım. Alternatif marka ve firmalar biliyorsanız beklerim.

Bakım ve sezona hazırlık planımda bütçemi iyi kullanmam gerekiyor temel ihtiyaçlar sonrası aksesuar olayına gireceğim. Yaptıklarımı paylaşarak Shadow kullanan diğer dostlara fikir vermek, alternatif oluşturmak niyetindeyim.







---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:07 ----------

:queen:Bir iki dakika önce çalan kapıyı açtığımda karşımda teker yuvarlayan kargo görevlisini buldum. İstanbul-Birlas firmasından satın aldığım 120/90-17 64S MT 66 Ön, 170/80-15 MT 66 arka lastiklerim geldi.

Bu halleriyle daha iri görünüyorlar oysa motorun üzerinde daha küçükler gibi. Yeni lastik kokusu mu mest etti bilmiyorum ama heyecanlanmaya başladım. Lastikler için nakit 490TL ödeme yaptım (havale), 28 Nisan günü havale yaptım, 7 Mayıs günü lastiklerim elime geçti. Firmanın temsilcisi Şennur Öztürk hanım biz motorcuların derdinden anlıyor ve elinden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyor.

Birlas firması, Continental iç lastiklerimi Antalya'dan tedarik edip bana gönderiyor, muhtemelen onlar da pazartesi günü elime geçecek. Lastiklerin yanaklarındaki PIRELLI ve ROUTE kelimelerini, teker kalemiyle beyaza boyamayı düşünüyorum, ne dersiniz?:bounce:







Hayırlı olsun.

Valla tıpkısının aynısı benimşu an kullandığım lastikler,bana göre ısrarla söylüyorum bana göre biraz sert,yazın bodrum sıcağında yumuşarsa ne ala yoksa temkinli gidiyorum şimdilik,bu arada lastiğin üretim tarihine bi bakıver aklımızda kalmasın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst