Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 May 2011
Mesajlar
19
Tekrar merhaba arkadaşlar hatırlarsanız bi önceki sayfada 2006 model honda shadow almak üzere olduğumu yazmıştım. Bügün itibariyle 2006 madel honda shadowumu aldım arkadaşlar öncelikli olarak motor 2006 model 10000 de siss bar ve motor koruma demiri ve camlık lar var sadece bi devirmesi var başka kazası yok bana 12250 e aldım öncelikli olarak sizce fiyat nasıl ikincisi benim maalesef motoru koyabilecek kapalı bir alanım yok o yüzden dışarıda branda altında saklicam önce güvenlik dedim alarm taktırdım 2 m lik anahtarlardan aldım benim hala elimdeki çin işi motora arka tekerden ve ortadan bağladım 2 anahtar alarm disk kilidi herhalde güvenlik şimdilik tamam gibi ikinci daha büyük ve sağlam bir branda yaptıracam korumayıda o şekilde halledecem size sormak istediğim temizlik ve silmesini hangi peryotta ve hangi malzemeyle yapıyorsunuz ikinciside bu güvenlik ve koruma yaterlimi. Motorla ilgili ilk izlenimlerim ise gayet olumlu bi kere kısa boylu olduğum için tam bana göre artı çok güvenli artı kullanımı çin işine göre daha kolay insanı yormuyor. Yani iyi bir karar verdim sanırım. Çin işi beni tam motordan nefret ettiriyordu bu hem uçuya hemde kaçıyo yani bir sorunum yok şimdilik.

motor fotoları artı izlenimlerimi burdan yazmaya devam edecem
 
Son düzenleme:
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
@speedy2 teşekkür ederim, bugün iç lastiklerim de gelmiş ancak kargo elemanı evde bulamayınca geri şubeye götürmüş, yarın tekrar getirecekler. kısacası montaja başlamak için sadece arka fren balatasına ihtiyacım kaldı, Honda OEM yerine italyan malı newfren muadil almayı düşünüyorum ama şu an türkiye online mağazalarda ne newfren ne de başka bir marka arka fren balatası bulamadım. velomoto 7-10 gün içerisinde geleceğini söyledi. ben de bu arada sanayi de balata çakma konusunda ehil bir balatacı arıyorum, daha makul olursa bu yola başvurabilirim ama öncelikle servisten balata fiyatı ve tedarik süresini kesin öğrenmem gerek. Bu arada lastiklerim her ne kadar bir arada gelse de:

arka lastik: DOT XE T8 7609 0811; 2011'in 8. haftasında üretilmiş.

ön lastik: DOT XE 6J A164 3310; 2010'un 33. haftasında üretilmiş.

Lastiklerin hamuru 'şu an' oldukça yumuşak ki geçici tırnak izi tutuyor. şu an kullandığım lastiklerden arka dunlop ön maxiss ve her ikisi de artık betonlaşmış gibi. Hava durumuna göre pazartesi günleri bandırma'ya gidiyorum, yolun yarısı iyi kalan yarısı çok kötü, virajlar yumuşak her ne kadar tedirgin olsam da bu betonlarla 200km yolu 70-120KM arasında değişen hızlarda ve ve yumuşak yatışlarda kullandım. pirelli lastiklerin sertliği konusundaki yorumlar oldukça fazla ama ne olursa olsun şimdikilerden sonra ömrünü tamamlayana kadar bu lastiklerin benim işimi göreceğimi düşünmekteyim.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
@speedy2 teşekkür ederim, bugün iç lastiklerim de gelmiş ancak kargo elemanı evde bulamayınca geri şubeye götürmüş, yarın tekrar getirecekler. kısacası montaja başlamak için sadece arka fren balatasına ihtiyacım kaldı, Honda OEM yerine italyan malı newfren muadil almayı düşünüyorum ama şu an türkiye online mağazalarda ne newfren ne de başka bir marka arka fren balatası bulamadım. velomoto 7-10 gün içerisinde geleceğini söyledi. ben de bu arada sanayi de balata çakma konusunda ehil bir balatacı arıyorum, daha makul olursa bu yola başvurabilirim ama öncelikle servisten balata fiyatı ve tedarik süresini kesin öğrenmem gerek. Bu arada lastiklerim her ne kadar bir arada gelse de:

arka lastik: DOT XE T8 7609 0811; 2011'in 8. haftasında üretilmiş.

ön lastik: DOT XE 6J A164 3310; 2010'un 33. haftasında üretilmiş.

Lastiklerin hamuru 'şu an' oldukça yumuşak ki geçici tırnak izi tutuyor. şu an kullandığım lastiklerden arka dunlop ön maxiss ve her ikisi de artık betonlaşmış gibi. Hava durumuna göre pazartesi günleri bandırma'ya gidiyorum, yolun yarısı iyi kalan yarısı çok kötü, virajlar yumuşak her ne kadar tedirgin olsam da bu betonlarla 200km yolu 70-120KM arasında değişen hızlarda ve ve yumuşak yatışlarda kullandım. pirelli lastiklerin sertliği konusundaki yorumlar oldukça fazla ama ne olursa olsun şimdikilerden sonra ömrünü tamamlayana kadar bu lastiklerin benim işimi göreceğimi düşünmekteyim.



Daha fazla söze gerek kalmamış,güle güle kullan kardeşim..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:26 ----------

Tekrar merhaba arkadaşlar hatırlarsanız bi önceki sayfada 2006 model honda shadow almak üzere olduğumu yazmıştım. Bügün itibariyle 2006 madel honda shadowumu aldım arkadaşlar öncelikli olarak motor 2006 model 10000 de siss bar ve motor koruma demiri ve camlık lar var sadece bi devirmesi var başka kazası yok bana 12250 e aldım öncelikli olarak sizce fiyat nasıl ikincisi benim maalesef motoru koyabilecek kapalı bir alanım yok o yüzden dışarıda branda altında saklicam önce güvenlik dedim alarm taktırdım 2 m lik anahtarlardan aldım benim hala elimdeki çin işi motora arka tekerden ve ortadan bağladım 2 anahtar alarm disk kilidi herhalde güvenlik şimdilik tamam gibi ikinci daha büyük ve sağlam bir branda yaptıracam korumayıda o şekilde halledecem size sormak istediğim temizlik ve silmesini hangi peryotta ve hangi malzemeyle yapıyorsunuz ikinciside bu güvenlik ve koruma yaterlimi. Motorla ilgili ilk izlenimlerim ise gayet olumlu bi kere kısa boylu olduğum için tam bana göre artı çok güvenli artı kullanımı çin işine göre daha kolay insanı yormuyor. Yani iyi bir karar verdim sanırım. Çin işi beni tam motordan nefret ettiriyordu bu hem uçuya hemde kaçıyo yani bir sorunum yok şimdilik.

motor fotoları artı izlenimlerimi burdan yazmaya devam edecem


Tekrar hayırlı olsun,önemli olan senin içine sinmesi bu makinadan zarar ederim düşüncesini kafandan çıkar kullanmak istediğin sürece sana sorunsuz hizmet verecektir.
Temizlik konusu tamamen senin sabrına ve zamanına bağlı birşey,malzeme olarak temiz su,isteğe bağlı cilalı şampuan,micro fiber bez vede lüx olarak hava üfleyebilen birşey

güvenlik konusuda oldukça grifit bi konu,bunun sonu yok.Hırsız istedimi istediğini alır.Bence ALLAH esirgesin demekten başka yapacak birşey yok zaten sen yeteri kadar önlem almışsın
 
Katılım
3 May 2011
Mesajlar
19
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:26 ----------

[/COLOR]


Tekrar hayırlı olsun,önemli olan senin içine sinmesi bu makinadan zarar ederim düşüncesini kafandan çıkar kullanmak istediğin sürece sana sorunsuz hizmet verecektir.
Temizlik konusu tamamen senin sabrına ve zamanına bağlı birşey,malzeme olarak temiz su,isteğe bağlı cilalı şampuan,micro fiber bez vede lüx olarak hava üfleyebilen birşey

güvenlik konusuda oldukça grifit bi konu,bunun sonu yok.Hırsız istedimi istediğini alır.Bence ALLAH esirgesin demekten başka yapacak birşey yok zaten sen yeteri kadar önlem almışsın


teşekkürler bu yorumlarınız için içime su serptiniz doğrusu yani ben elimden geleni yapimde gerisi zaten isteyen istediğini yapar.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
kısacası montaja başlamak için sadece arka fren balatasına ihtiyacım kaldı, ne newfren ne de başka bir marka arka fren balatası bulamadım. ben de bu arada sanayi de balata çakma konusunda ehil bir balatacı arıyorum, daha makul olursa bu yola başvurabilirim ama öncelikle servisten balata fiyatı ve tedarik süresini kesin öğrenmem gerek. .

selamlar;
Bencede arka fren için farklı bir balata aramaya gerek yok.Tekerleri çıkardığınız zaman arka fren kampanasından balataları alır sanayideki bir frenciye götürüp 15 dakikada çaktırma yaptırabilirsiniz.
Hamuru sert tip balata olursa uzun ömürlü olup ses yapabilir. yumuşak tip olursa kullanıma bağlı olup daha kısa sürede biter ama ses yapmaz.
Her iki tipte sorun olmaz ayrıca çok daha ucuza mal edersiniz..
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Sezona ve seyahate hazırlık: İç lastikler geldi





Dün iç lastikler de ekibe katıldılar. İç lastikler için 40+40=80TL ödedim, nakite 20TL indirim yaptılar normal fiyat 100TL. Continental marka iç lastikler Antalya Karayol Rot Balans firmasından, Pirelli lastikler ise İstanbul Lapaş'tan Birlas tarafından tedarik edildi. İç lastiklerden arka tekerin sibop bağlantısı yana eğimli hava servisi yaparken kolaylık olacak çünkü eski lastiğin dik idi ve çoğu yerde hava gereksinimini karşılayamıyordum, sonunda deve boynu denilen özel bir eklenti ile bu açıyı elde etmiştim.

Artık servisle konuşup uygun olan bir gün belirleyerek lastik, balata değişimi ayrıca motor yağı, yağ filtresi, buji ve şaft yağı değişimi işlemlerine girişebilirim.

@kaldera:
""selamlar; Bencede arka fren için farklı bir balata aramaya gerek yok.Tekerleri çıkardığınız zaman arka fren kampanasından balataları alır sanayideki bir frenciye götürüp 15 dakikada çaktırma yaptırabilirsiniz.
Hamuru sert tip balata olursa uzun ömürlü olup ses yapabilir. yumuşak tip olursa kullanıma bağlı olup daha kısa sürede biter ama ses yapmaz.
Her iki tipte sorun olmaz ayrıca çok daha ucuza mal edersiniz..""

Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mot...-bilgi-paylasim-basligi-53.html#ixzz1M8igeCKh

@kaldera yorumun için teşekkür ederim, çakma işlemini iyi yapacak bir frenci aramaktayım, çünkü balata hamurunun önemine rağmen bir de balatanın sağlam çakılması gerekmekte yoksa frenleme esnasında yerinden koparak sorun teşkil edebilir diye düşündüm.

Motor yağı için @kaldera'nın daha önce verdiği bir referans üzerinden balıkesir sanayiden bir toptancıya başvuracağım, daha ekonomik olacağını düşünüyorum. Hatta şaft yağını da aynı yere soracağım. Hava filtresini geçen sene değiştirmiştim bu sene sadece hava ile temizleyerek kullanmaya devam edeceğim. Çok tozlu ortamlarda uzun yollar yapmadım.

Aslında yağ, filtre, buji değişimlerini kendim yapmayı düşünüyorum. Bunun hem motorla daha samimi olmak hem de eğlence açısından faydalı olacağını düşünmekteyim ama bir yandan da hazır servis kapısına gitmişken olur-olmaz tedirginliği yaratmadan aradan çıkarayım diyorum.

Bu arada ön çamurluğumdaki çizikler için bir oto boyacısıyla görüştüm, sadece siyah bölgeyi boyayacaklar ve çizikler için macunlama yapacaklar üstelik diğer siyah bölgelerdeki (örneğin şase) belli belirsiz çiziklere uygun işlem yapıp komple çözüm getirecekler toplam maliyet konuştuğumuza göre 65TL civarı tutacak.

Diğer işlemler yapıldıkça paylaşmaya devam edeceğim. Pahalı zevklerin de makul çözümleri olabilir, alternatifler kullanılabilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ocak 2010
Mesajlar
145
bende bi kaç degişiklik yaptım:) yag filtresi, yag degişiminden sonra sis farıydı koltuktu falan derken böle bişi cıktı ortaya...









highway hawk yan ayaklıklar, egzoz(gerci şimdi orjinalini taktım tipi daha yakışıklı:)) ve sis farları- national cycle switchblade ön cam ve en zor temin ettigim corbin marka koltuk.

sırada metzeler lastikler var bakalım verdik sipariş hayırlısıyla haziran bası gelecekmiş...bide yapabilirsem ileride gidonu 15 cm yükseltme gibi bi niyetim var. daha dogrusu 30 cm lik baska bi gidon takmak. aslında gerekli bütün ekipmanları buldum ama tabi para ve bütün kabloların degişecek olmasının verdigi üşengeçlik şu an için ertelememe neden oldu.
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
@barış52, bence kendi yorumunuzla ortaya koyduğunuz shadow oldukça çekici görünüyor, yaptığınız masrafları da belirtirseniz bizler için fikir verici olur. Özellikle corbin marka koltuk harika görünüyor. Görebildiğim tek eksik radyatör koruyucu kapak.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ocak 2010
Mesajlar
145
egzoz-yan ayaklıklar-sis farı gibi highway hawk aksesuarlara feyizoglundan bakabilirsiniz. su an tam hatirlamiyorum işin acıksası fiyatlarını.
cam national cycle 650 lira
koltuk acıkcası söylemeye utanıyorum cünkü bir cogunuz belkide " bu paraya degmez" diceksiniz ama bu koltuk bende saplantı haline gelmişti. corbinde baska koltuklarda var honda shadowa göre ama bu benim en cok begendigim özellikle tip olarak spor görünümüne hasta oldugum icin ciddi para harcamayı göze aldım.

koltugun amerika fiyatı 440 dolar(ayrıca sürücü yaslanma yeride var ama ben almadım 220 dolar) tabi ürün büyük ve agır oldugundan kargosu oldukca tuzlu. gümrük vs derken 900 doları buldu diyebilirim. sadece kargosu 300 dolar tuttu. ama olay sadece görüntü degil tabi. corbinin rahatlıgını bir cok insan bilir ki benim için rahatlık 1. hedef. koltugum rahat olacak popom uyusmicak:)

ilgilenenler için link verim. http://www.corbin.com/honda/aeromenu.shtml burdan bakabilirsiniz shadow icin olan modellere. bizim vt 750 ler orda shadow aero olarak geciyor.
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
11
selam arkadaşlar

cobra streetrod slushdown eksoz arıyorum ama feyizoğlu da dahil bir yerde bulamadım lütden bana yardımcı olun.. KALDERA aibiziden özellikle yardım istiyorum.. eksozları açtırdım ama youtube de o marka eksozu kullanan shadowun sesi ile alakası yok.. şimdiden teşekkür ederim..:)
 
Katılım
4 Ocak 2010
Mesajlar
145
korkarım tr de bulman zor:( bu markayı satan olsa da her modeli getirmiyolar gidip 1-2 modeli getiriyolar gerisi yok. bir şekilde amerikadan getirtme yoluna gidiceksin. olmaz diye bişi yok oluyor kuzenim koca egzoz getirtti vtx 1300 e göre.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar yaptığım sinyal kaşları polisajdan sonra bu şekli aldı,bence oldu valla.






 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla barış çizimleri tamamladım gibi,yavaş yavaş yapımada başlayacağım ama önce çantalarda kulanacağım kilit işini halletmem lazım daha bulamadım
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
11
selamlar;
Bencede arka fren için farklı bir balata aramaya gerek yok.Tekerleri çıkardığınız zaman arka fren kampanasından balataları alır sanayideki bir frenciye götürüp 15 dakikada çaktırma yaptırabilirsiniz.
Hamuru sert tip balata olursa uzun ömürlü olup ses yapabilir. yumuşak tip olursa kullanıma bağlı olup daha kısa sürede biter ama ses yapmaz.
Her iki tipte sorun olmaz ayrıca çok daha ucuza mal edersiniz..

selam kaldera hocam.. ben bodrumdan felsefe öğretmeni erkan.. cobra streetrod slushdown eksoz almak istiyorum. youtube de filan gördüm ve bayıldım. kendi eksozlarımı açtırdım ama yetmedi bana. bu eksozları 2.el dahi olsa bulmama yardım edermisiniz? bu arada motorum 2005 model.. şimdiden teşekkür ederim. bu arada bütün paylaşımlarınızı takip ettim ve shadow konusunda üç beş birşey biliyorsam sayenizde. şimdiden teşekkür ederim. en kısa sürede yüzyüze tanışmak üzere. buarada bir arkadaşıma da 2007 model enjeksiyonlu 2700kmde sisbar motor koruma çanta setli shadowu 13000 e aldık.. hoşçakalın.:)
 
Katılım
21 Ocak 2009
Mesajlar
24
arkadaslar merhaba 1 haftadır ıst daydım ve dragstar aradım ama gorustugum usta fıkrımden vazgecırdı ve honda shadow a dondum..klasık tabırle elının altında temız honda sı olan arkadas varmı?yalnız pazar pahalı malum sezona gırıldı..memur oldugumdan cok fazlabı rakam cıkamıyorum.ozellıkle kaldera ve zıppırman hocalarım samımıyetınıze guvenerek sızden yardım ıstıyorum tavsıye nıtelıgınde bı motor varsa gorusmek ısterım herkese selamlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar merhaba 1 haftadır ıst daydım ve dragstar aradım ama gorustugum usta fıkrımden vazgecırdı ve honda shadow a dondum..klasık tabırle elının altında temız honda sı olan arkadas varmı?yalnız pazar pahalı malum sezona gırıldı..memur oldugumdan cok fazlabı rakam cıkamıyorum.ozellıkle kaldera ve zıppırman hocalarım samımıyetınıze guvenerek sızden yardım ıstıyorum tavsıye nıtelıgınde bı motor varsa gorusmek ısterım herkese selamlar.

Estağfurullah biz daha çırak olamadık)

Benim bildigim istanbulda yok,çıkılabilecek rakam nedir bilmiyorum ama 12-13 binden aşagıya temiz birşey bulunabilirmi? sanmıyorum
o rakamlara cıkılabilirse konyada ve ankarada birer tane vardı bildigim
rakamınızı bilirsek yardımcı olmaya calışırız
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Valla barış çizimleri tamamladım gibi,yavaş yavaş yapımada başlayacağım ama önce çantalarda kulanacağım kilit işini halletmem lazım daha bulamadım

kaşlar pırıl pırıl olmuşlar oldukça uyumlu görünüyorlar. çanta işini ben de merak ediyorum akılda olana benzer örnek resimler görebilir miyiz? Bu arada ben de servise gittim değişimler için, haftasonu geleyim dedim yoğun oluyorlarmış pazt-salı gibi gel dediler. Servis bile bekletiyor yahu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst