hava durumuna bakıp pazartesi -salı günü netleştirecektik ama ertelersek bir hafta bende durmasında sakınca yok ise getirebilirsin..Çanakkalenin 1 hafta ertelenme ihtimali var sanırım.
Çadırı getireyimmi ?
Merhabalar hep sahip olmak istediğim ama şehir dışı motorsiklet seyahatlerini vaktim olmadığından hep ötelediğim shadow 750 2007 model matorumu nihayet ikinci baharımda bugün teslim aldım.Darası hep almayı arzu eden arkadaşlara Allah herkezin dileğini kalplerine göre versin.Sahip olmamda katkılarından dolayı Kaldera kardeşimede ayrıca teşekkür ediyorum.
Birde ihtiyacım olan yan çanta ve bağlantı aparatı ile tavsiye edebleceğiniz matorda giyebileceğim üst giysiyi yakında yapacağım İstanbul seyahatimde nereden ve ne kadar bir ücretle alabilirim? Katkılarınız için şimdiden teşekkürler.
Merhabalar hep sahip olmak istediğim ama şehir dışı motorsiklet seyahatlerini vaktim olmadığından hep ötelediğim shadow 750 2007 model matorumu nihayet ikinci baharımda bugün teslim aldım.Darası hep almayı arzu eden arkadaşlara Allah herkezin dileğini kalplerine göre versin.Sahip olmamda katkılarından dolayı Kaldera kardeşimede ayrıca teşekkür ediyorum.
Birde ihtiyacım olan yan çanta ve bağlantı aparatı ile tavsiye edebleceğiniz matorda giyebileceğim üst giysiyi yakında yapacağım İstanbul seyahatimde nereden ve ne kadar bir ücretle alabilirim? Katkılarınız için şimdiden teşekkürler.
shadow 750 2007 model matorumu nihayet ikinci baharımda bugün teslim aldım.Darası hep almayı arzu eden arkadaşlara Allah herkezin dileğini kalplerine göre versin.Sahip olmamda katkılarından dolayı Kaldera kardeşimede ayrıca teşekkür ediyorum.
Öncelikle hayırlı olsun kazasız belasız nice yıllara sürmek nasip olsun,Çanta ve diğer malzemeler hasanpaşa da motomax hemen yanında motoplus var.
Çantayı ben armode marka en geniş kilitli modelden aldım bağlantı demiride üstünde olmak kaydı ile 150 tl maloldu.ancak sinyal uzatma parçası olmadığından serviste uzatma ile montaja da 70 tl verdim.
Ancak daha orijinal olsun dersen ithal çanta demiri ve çantayı da kızıltoprak özen motorda bulabilirsiniz.
Merhabalar hep sahip olmak istediğim ama şehir dışı motorsiklet seyahatlerini vaktim olmadığından hep ötelediğim shadow 750 2007 model matorumu nihayet ikinci baharımda bugün teslim aldım.Darası hep almayı arzu eden arkadaşlara Allah herkezin dileğini kalplerine göre versin.Sahip olmamda katkılarından dolayı Kaldera kardeşimede ayrıca teşekkür ediyorum.
Birde ihtiyacım olan yan çanta ve bağlantı aparatı ile tavsiye edebleceğiniz matorda giyebileceğim üst giysiyi yakında yapacağım İstanbul seyahatimde nereden ve ne kadar bir ücretle alabilirim? Katkılarınız için şimdiden teşekkürler.
Hayırlı olsun iyi günlerde kullanın
fotograf ekleyebilme şansınız varmıdır
fotoları kaldera yüklemiş çanakkale sayfasında var ayrıca bende yüklemeyi deniyeceğim de bakalım....
Hayırlı olsun iyi günlerde kullanın
fotograf ekleyebilme şansınız varmıdır
fotoları kaldera yüklemiş çanakkale sayfasında var ayrıca bende yüklemeyi deniyeceğim de bakalım....
http://www.ressim.net/
buradan çok kolay oluyor
Fotoraf ekleyeceğim malum havalar yağışlı olduğundan matoru getirirken baya çamurlandı hele bir temizliğini yapalım ondan sonra kanımca sizinkinin aynısı turuncu siyah
Hayırlı olsun keyifle kullanırsınız inşallah..
diğer ekipmanlar için arkadaşlar yazmışlar zaten..
Teşekkür ederim havalar açınca her türlü gezilerinize bende katılmak isterim mayıs başındada herhalde Akçaya giderim inşallah yanıma birilerini bulurum Akçay ve çevresini iyi bilirim orada 7 yıl işyeri işlettim hatta orada halen evim duruyor.
Ben geçen yaz motorsiklet ile ilk gezimi Akçay'a yaptım.Gerçekten mükemmel yerler,kazdağları,assos'a da gittim..İnşallah kısmet olursa tekrar gitmek isterim.
Görünen o ki yaz gelsin çok gezilerimiz olacak.
Dostum yeni taktığın cobra lar nekadara mal oldu?
birkaç fotograf paylaşabilirmisin?
Güle,temizleye,kazasız belasız (dikkatsiz sürücülerden) kulanmayı nasip olsun.
Oldukça diri duruyor makina,eski sahibine bravo da benden...