Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
Çanakkalenin 1 hafta ertelenme ihtimali var sanırım.
Çadırı getireyimmi ?
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
65
Merhabalar hep sahip olmak istediğim ama şehir dışı motorsiklet seyahatlerini vaktim olmadığından hep ötelediğim shadow 750 2007 model matorumu nihayet ikinci baharımda bugün teslim aldım.Darası hep almayı arzu eden arkadaşlara Allah herkezin dileğini kalplerine göre versin.Sahip olmamda katkılarından dolayı Kaldera kardeşimede ayrıca teşekkür ediyorum.
Birde ihtiyacım olan yan çanta ve bağlantı aparatı ile tavsiye edebleceğiniz matorda giyebileceğim üst giysiyi yakında yapacağım İstanbul seyahatimde nereden ve ne kadar bir ücretle alabilirim? Katkılarınız için şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Merhabalar hep sahip olmak istediğim ama şehir dışı motorsiklet seyahatlerini vaktim olmadığından hep ötelediğim shadow 750 2007 model matorumu nihayet ikinci baharımda bugün teslim aldım.Darası hep almayı arzu eden arkadaşlara Allah herkezin dileğini kalplerine göre versin.Sahip olmamda katkılarından dolayı Kaldera kardeşimede ayrıca teşekkür ediyorum.
Birde ihtiyacım olan yan çanta ve bağlantı aparatı ile tavsiye edebleceğiniz matorda giyebileceğim üst giysiyi yakında yapacağım İstanbul seyahatimde nereden ve ne kadar bir ücretle alabilirim? Katkılarınız için şimdiden teşekkürler.


Öncelikle hayırlı olsun kazasız belasız nice yıllara sürmek nasip olsun,Çanta ve diğer malzemeler hasanpaşa da motomax hemen yanında motoplus var.
Çantayı ben armode marka en geniş kilitli modelden aldım bağlantı demiride üstünde olmak kaydı ile 150 tl maloldu.ancak sinyal uzatma parçası olmadığından serviste uzatma ile montaja da 70 tl verdim.
Ancak daha orijinal olsun dersen ithal çanta demiri ve çantayı da kızıltoprak özen motorda bulabilirsiniz.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Merhabalar hep sahip olmak istediğim ama şehir dışı motorsiklet seyahatlerini vaktim olmadığından hep ötelediğim shadow 750 2007 model matorumu nihayet ikinci baharımda bugün teslim aldım.Darası hep almayı arzu eden arkadaşlara Allah herkezin dileğini kalplerine göre versin.Sahip olmamda katkılarından dolayı Kaldera kardeşimede ayrıca teşekkür ediyorum.
Birde ihtiyacım olan yan çanta ve bağlantı aparatı ile tavsiye edebleceğiniz matorda giyebileceğim üst giysiyi yakında yapacağım İstanbul seyahatimde nereden ve ne kadar bir ücretle alabilirim? Katkılarınız için şimdiden teşekkürler.

Hayırlı olsun. İyi günlerde kullanın.
Çanta ve giysi gibi ekipmanlar için Şirinevler HUDSON'a uğramanızı tavsiye ederim. Satış yetkilisi Hayrettin ve Mehmet kardeşim çok değerli ve alçak gönüllü gençlerdir. Bir kere gidersen o tatlı dilleri sana neler neler satarlar.:)
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
shadow 750 2007 model matorumu nihayet ikinci baharımda bugün teslim aldım.Darası hep almayı arzu eden arkadaşlara Allah herkezin dileğini kalplerine göre versin.Sahip olmamda katkılarından dolayı Kaldera kardeşimede ayrıca teşekkür ediyorum.

Hayırlı olsun keyifle kullanırsınız inşallah..
diğer ekipmanlar için arkadaşlar yazmışlar zaten..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öncelikle hayırlı olsun kazasız belasız nice yıllara sürmek nasip olsun,Çanta ve diğer malzemeler hasanpaşa da motomax hemen yanında motoplus var.
Çantayı ben armode marka en geniş kilitli modelden aldım bağlantı demiride üstünde olmak kaydı ile 150 tl maloldu.ancak sinyal uzatma parçası olmadığından serviste uzatma ile montaja da 70 tl verdim.
Ancak daha orijinal olsun dersen ithal çanta demiri ve çantayı da kızıltoprak özen motorda bulabilirsiniz.

Hayırlı olsun iyi günlerde kullanın
fotograf ekleyebilme şansınız varmıdır

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:39 ----------

Merhabalar hep sahip olmak istediğim ama şehir dışı motorsiklet seyahatlerini vaktim olmadığından hep ötelediğim shadow 750 2007 model matorumu nihayet ikinci baharımda bugün teslim aldım.Darası hep almayı arzu eden arkadaşlara Allah herkezin dileğini kalplerine göre versin.Sahip olmamda katkılarından dolayı Kaldera kardeşimede ayrıca teşekkür ediyorum.
Birde ihtiyacım olan yan çanta ve bağlantı aparatı ile tavsiye edebleceğiniz matorda giyebileceğim üst giysiyi yakında yapacağım İstanbul seyahatimde nereden ve ne kadar bir ücretle alabilirim? Katkılarınız için şimdiden teşekkürler.

Hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin
osman abininde dediği gibi hudsona netten bir bakın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
11
kobra

selam arkadaşlar.. 2005 motoruma kobra eksoz almak istiyorum uygun fiyata.. bulamazsam açtırmayı düşünüyorum. hoş açtırınca sesi ne olur onu da bilmiyorum.. bodrumdayım.. yardımcı olursanız sevinirim...
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
65
Hayırlı olsun keyifle kullanırsınız inşallah..
diğer ekipmanlar için arkadaşlar yazmışlar zaten..

Teşekkür ederim havalar açınca her türlü gezilerinize bende katılmak isterim mayıs başındada herhalde Akçaya giderim inşallah yanıma birilerini bulurum Akçay ve çevresini iyi bilirim orada 7 yıl işyeri işlettim hatta orada halen evim duruyor.
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
Teşekkür ederim havalar açınca her türlü gezilerinize bende katılmak isterim mayıs başındada herhalde Akçaya giderim inşallah yanıma birilerini bulurum Akçay ve çevresini iyi bilirim orada 7 yıl işyeri işlettim hatta orada halen evim duruyor.

Ben geçen yaz motorsiklet ile ilk gezimi Akçay'a yaptım.Gerçekten mükemmel yerler,kazdağları,assos'a da gittim..İnşallah kısmet olursa tekrar gitmek isterim.
Görünen o ki yaz gelsin çok gezilerimiz olacak.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben geçen yaz motorsiklet ile ilk gezimi Akçay'a yaptım.Gerçekten mükemmel yerler,kazdağları,assos'a da gittim..İnşallah kısmet olursa tekrar gitmek isterim.
Görünen o ki yaz gelsin çok gezilerimiz olacak.

Dostum yeni taktığın cobra lar nekadara mal oldu?
birkaç fotograf paylaşabilirmisin?
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
65


---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:57 ----------

İşte sizlere birkaç fotoğraf...





 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Güle,temizleye,kazasız belasız (dikkatsiz sürücülerden) kulanmayı nasip olsun.
Oldukça diri duruyor makina,eski sahibine bravo da benden...
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
65
Güle,temizleye,kazasız belasız (dikkatsiz sürücülerden) kulanmayı nasip olsun.
Oldukça diri duruyor makina,eski sahibine bravo da benden...

evet ilk sahibi aldığım zamana kadar matora hiç su vurmamış mator suyu bende gördü matorun sele ve diğer bazı aksamları kaplı idi yani baktı baktı bana yaradı ama bu kadar titizliğe gerek yok dünya ölümlü dünya onun için bize sunulanları tepe tepe kullanmak lazım selamlar
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
size sadece bir çanta seti gerekli görünüyor..Onuda temin ettiğinizde işlem tamamlanmış olur... iyi günlerde kullanın..
ilk izlenimleriniz neler oldu.. beklentilerinizi karşılayacakmı? Daha farklısı olsaydı gibi!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst