- Katılım
- 26 May 2006
- Mesajlar
- 337
Selamlar herkese,
benim aklıma takılan ufacık şeyler var, bilenler yardımcı olabilir mi acaba?
- motor otomatik çalışıyor. allah göstermesin yolda kalırsak motoru manuel çalıştırma şansımız var mı, yoksa servisin kurtarmasını mı bekleriz?
- Motor kitapçığını kaybettim ve lastik basınçları hakkında hiç bi bilgim yok
Son olarak cadde alarmlı bi motor gördüm ve uzaktan çalıştırma özellikliydi.
Bu ürün hakkında bilgisi olan var mı?
Tşk.ler herkese...
benim aklıma takılan ufacık şeyler var, bilenler yardımcı olabilir mi acaba?
- motor otomatik çalışıyor. allah göstermesin yolda kalırsak motoru manuel çalıştırma şansımız var mı, yoksa servisin kurtarmasını mı bekleriz?
- Motor kitapçığını kaybettim ve lastik basınçları hakkında hiç bi bilgim yok
Son olarak cadde alarmlı bi motor gördüm ve uzaktan çalıştırma özellikliydi.
Bu ürün hakkında bilgisi olan var mı?
Tşk.ler herkese...