Honda Honda Ses Dylan 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 May 2006
Mesajlar
337
Selamlar herkese,
benim aklıma takılan ufacık şeyler var, bilenler yardımcı olabilir mi acaba?
- motor otomatik çalışıyor. allah göstermesin yolda kalırsak motoru manuel çalıştırma şansımız var mı, yoksa servisin kurtarmasını mı bekleriz?
- Motor kitapçığını kaybettim ve lastik basınçları hakkında hiç bi bilgim yok :)

Son olarak cadde alarmlı bi motor gördüm ve uzaktan çalıştırma özellikliydi.
Bu ürün hakkında bilgisi olan var mı?
Tşk.ler herkese...
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
155
on 25 arka 33 ıdeal hava basıncı bence hava basıncıda torpitonun sag tarafında ıkı tane stıcker var orda yazıyor.
o dedıgın alarım cesıtlerı basıyon calısıyor cogu cın mallarında var ama gereksız bı ozellık alarım olsun yeter bence.
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
337
Saol yusufika bilgi için,
Aldığımda alarm akünü bitirir gerek yok dediler.
sende alarm var mı?
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
155
motorda alarm basıt duruyor bence geregı yok bı yandanda ıyı oluyor boyle salak tıpler oluyor hemen ustune oturuyor onlardan korur .onlardan nefret edıyorum:farao: bu arada ozel msj attım sana
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
arkadaşlar uzun zamandır giremiyorum foruma tatil matil filan..
yaa naaptınız foruma coşturmuşsunuz süper olmuş dylna forumumuz ve görüyorumki hla şikayet yok süper hatta mükemmel ötesi..
bu yazıları okudukça gerçekten aldığım motorla gurur duyuyorum iyikide almışız bu arada 900 km lik gezilerde de tık dememiş helal olsun:) hem motora hem saygıdeğer çiftimize:)umarım bizde bir gün öyle bir gezi yapabiliriz çok isterim...

yeni dylan alan arkadaşlara,alacak olanlara ve almayı düşünüpte buraya üye olanlara tekrar hoşgeldiniz,sefalar getirdiniz topluca....

eskişehirde honda dylan görmek isteyen arkadaşlar varsa,özmert motorla bağlantı kursun,onlar bana ulaşırlar ben de motorumu test için getirebilirim seve seve...

arkadaşlar görüşmek üzere bu 1 hafta yine yokum bu sefer mersine gidiyorum ondan sonra bizde bir gezi patlatırız herhalde eskişehir mt olarak:):)

sevgiler saygılar dylanlarımıza iyi bakın,topiği coşturun:)
sonradan okuması acayip keyifli oluyor beyler:):)
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Murat hem hoş geldin hem de güle güle :)

İstanbul'lu Dylan kullanıcısı arkadaşlar artık tanışmanın zamanı gelmedi mi? bu topik bile yakında amacının dışına çıkıp, sohbet bölümüne taşıncak bu gidişle..

Her hafta perşemde akşamları Göztepe Özgürlük Parkında buluşuyoruz sonra da sahilde turluyoruz. Özellikle Göztepe ve yakın çevresinde oturan gelebilecek arkadaşlara duyurulur.
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=17023
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
155
soyle cuma aksamı bulussak herkez gonul rahatlıyla cıksa olmazmı malum cuma hafta sonu sayılır
 

PYX

Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
1
Yeni Uye

Selamlar...

Bende Dylan150 sahibi yeni bir üyeyim... tanışmak fikir alışverişinde bulunmak
isterim...

sevgiler/saygılar..

Oytun
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Hade len güldürmeyin adamı.. sanki parka çok uzak yerde yaşıyorsunuz. perşembe veya cuma ne fark eder bizden başka herkes orda zaten. Haftaya bekliyorum. :)
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
337
Hoşgeldin Oytun,

Hayırlı olsun güzel bi oyuncak aldın :)
Kazasız belasız sürüşler dilerim.


PYX' Alıntı:
Selamlar...

Bende Dylan150 sahibi yeni bir üyeyim... tanışmak fikir alışverişinde bulunmak
isterim...

sevgiler/saygılar..

Oytun
 

wes

Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
127
Arkadaşlar,sitedeki bazı resimlerde bir dylanda xenonumsu bir far gördüm yapılabiliyormu böyle birşey,sanki orjinal far biraz zayıf gibi geldi bana gece sürerken...

teşekkürler
erhan
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
183
Tüm Dylan cılara selamlar..

Ben de önümüzdeki hafta gibi Dylan ıma kavuşacağım inşallah.. Benim sorum; Özellikle yabancı sitelerdeki sticker set lerini istanbul'da bulmamız mümkün mü? veya motoruna sticker set takanlar var mı?

HK
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
155
kafana gore ne yakısıyorsa takıyorum vallaa oncekı sayfada var oyle stıkırlı resımler bak ıstersen.
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
337
Selam, şimdiden ,Dylan nın hayırlı olsun.
Ben tabelacı bi tanıdığıma ufak bi yapıştırma yaptırttım.
Set olarak satılan bi yer bilmiyorum, bişiler bulursan haberimiz olsun :)

Huckle' Alıntı:
Tüm Dylan cılara selamlar..

Ben de önümüzdeki hafta gibi Dylan ıma kavuşacağım inşallah.. Benim sorum; Özellikle yabancı sitelerdeki sticker set lerini istanbul'da bulmamız mümkün mü? veya motoruna sticker set takanlar var mı?

HK
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
İstanbullu Dylancılar! perşembe akşamları Göztepe Selamiçeşme Özgürlük Parkında buluşuyoruz sonrasında da (saat 11 gibi) sahil yolunda toplu olarak turlarız belki.. Gelebilecek herkesi bekliyoruz. Tanışmak ve görüşmek dileğiyle..
Detaylar için:
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=17023

(Bu arada kimseyi tanımıyorum diye gelmemezlik etmeyin, zaten kimse kimseyi tanımıyor, orda tanışıyoruz :) )
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Arkadaşlar siteyi sürekli takip edip birbirimizi toplantılardan haberdar ediyoruz ancak bazen bu kolay olmuyor en azından herkes her an siteye giremeyebiliyor.
Ama pek çoğumuz her an e-postalarını kontrol ediyor. Bu nedenle kendi aramızda kolayca haberleşmek için bir e-posta grubu oluşturdum. Buraya üye olarak birbirimizi gezi ve toplantılardan haberdar edelim. Daha kolay haberleşelim. ne dersiniz?

http://groups.google.com.tr/group/anadoluMT
Topluluk e-postası: [email protected]
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Zavallı topik burada boynu bükük kalmış.. tabii havalar ısındı tüm dylan cılar motor tepesinde akşama kadar.. akşam da bize gelin bari.. Özgürlük parkına..
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Arkadaşlar, ilkkez bir scooter bana bu kadar zevk verdi. Okuldan bir arkadaşım -burda da üyeliği var- yeni almıştı, bende denedim. Gerçekten çok harika bir makine. 1.91 boyundayım ama hiç zorluk çekmedim. Oldukça seri hatta -beverly kadar olmasada- scooterlarda 250cc'e kadar olanlar arasında en iyilerinden denebilir. Şuan okul kapalı. Ekim gibi tekrar sürme imkanı bulucam ve inanın iple çekiyorum... :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst