ErdoganAktas' Alıntı:eminim sonradan sticker bile yapıştırmazsın..
Murat'a soralım, bir ara temizlikten, zorluğundan bahsediyordu benim de kafama takılan oydu mat siyahta tozlar sonradan leke bırakıyor mu? renkte bozulma vs. var mı?
birde motorunu benim gibi dağa bayıra sürüp kilometresini çatlatan var mı? (motorum 6 aylık 6.000 km.de her aya 1000 km düşüyor :queen: )
Bir önceki sayfa yazdığım sorun ile ilgili benzer sorun yaşayan benden başka kimse yok galiba.. ayı mıyım neyim. :queen:
arkadaşlar içiniz rahat olsun renkte bir bozulma filan olmuyor ama işlek bir caddeye uzun süre bıraktığınız zaman tozlanıyor..hepsi tozlanıyordur ama siyah olduğu için çok belli ediyor tabi..ama benim kapalı garaj avantajım olduğu için temizlik konusunda pek zorlanmıyorum..bir de uzun süre kirli kalıyor bir yıkıyorum motoru komple lastik yanaklarına varana kadar ilaçlar spreyler filan ilk aldığım gunki gibi oluyor motor ve o kadar hoşuma gidiyor ki...yeni almış gibi hissediyorum anlıyacağınız...
sticker konusuna gelince arkadaşlar elimde çok güzel stickerlar var ama bi türlü motorun o sade güzelliğine kıyıpta yapıştıramıyorum..bi tane cardı söktüm onuda hatta kenarlardaki dylan yazılarınıda söktüm oderece sadeliği hoşuma gidiyo zevk meselesi tabi...
ama mat siyah boyada solma açılma vs vs gibi bozulmalar kesinlikle olmuyor içiniz rahat olsun arkadaşlar..
semuteyo' Alıntı:Herkese merhaba, sonunda bende çok hoşuma giden Dylan motoru almış bulunmaktayım. Bu gün yolda burgman ve mondial 150 Zat modellerinin arkalarında bulunan sırt dayama aparatı dikkatimi çekti. Hondanın kappa veya givi olarak böyle bir aksesuarının mevcut olmadığını araştırmalarım sonucu biliyordum. Arkaya çanta takmak istemediğimden dolayı, bu sırt dayama aksesuarını kendim özel olarak yaptırma düşüncesindeydim. Bu gün bir zat 150 mondial motorsikleti park etmiş durumdayken bağlantılarını incelediğimde bizim motorlarımızın arkasındaki tutma yerinin oraya bu aksesuarın montajının yapılabileceğini düşündüm ve ziverbey'de bulunan mondial satış servis ve yedek parça bölümleri bulunan gedizler otoya uğradım. Burada aşağıda resimlerini görmüş olduğunuz sırt dayama aparatını herhangi bir vida bile değiştirmeden buraya monte ettik. Bence motorda çok güzel durdu
motorun hayırlı olsun.iyi gunlerde kullan.dostum tebrik ederim süper düşünmüşsün cc barı.gerçekten çok hoşuma gitti motoru bence daha havalı oturaklı gösteriyo bu cc barlar..bana göre tabi.onun için inanılmaz hoşuma gitti gerçekten.motorda pek artçı olmadığımız için bana göre ihtiyaç yok ama uzun yolda sevgilimin beli çok ağrıyo ona bi soralım bakalım eğer beğenirse isterse hemen bende taktırayım..bu arada sormak istediğim bir şey var bu cc barı taktığımız zaman arkaya çanta da takabilme imkanımız var mı?yani çanta için yer kaldı mı?
saviola83' Alıntı:Arkadaşlar sonunda ben de dylan almaya karar verdim. bi hafta içinde alıcam inşallah. dün honda bayisine gittim.(Bu arada, Bodrum da oturuyorum.) Fiyatı plaka dahil 5.350 YTL olmuş. Yalnız ellerinde sadece mavi ve grisi kalmış. Benim de aklımda ya kırmızı ya da siyah almak vardı. Adama sordum , honda artık üretmiyo kırmızı ve siyah dedi. Bu bana çok saçma geldi. Sizce böyle bişey olabilir mi ? Başka bayi de yok bizim burda. Gidip de sevmediğim bi rengi de almak istemiyorum. Napabilirim ? Başka bi şehirden getirtsem fazladan ne kadar öderim .nasıl olur ? Bi fikir verin arkadaşlar .
arkadaşım ben eskişehirdeyim buradaki benim motorumu aldığım honda bayiinde (özmert) dylanın kırmızısı da var siyahı da haberin olsun!
Son düzenleme:
