Honda Honda Ses Dylan 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
ErdoganAktas' Alıntı:
:) eminim sonradan sticker bile yapıştırmazsın..
Murat'a soralım, bir ara temizlikten, zorluğundan bahsediyordu benim de kafama takılan oydu mat siyahta tozlar sonradan leke bırakıyor mu? renkte bozulma vs. var mı?
birde motorunu benim gibi dağa bayıra sürüp kilometresini çatlatan var mı? (motorum 6 aylık 6.000 km.de her aya 1000 km düşüyor :queen: )
Bir önceki sayfa yazdığım sorun ile ilgili benzer sorun yaşayan benden başka kimse yok galiba.. ayı mıyım neyim. :queen:


arkadaşlar içiniz rahat olsun renkte bir bozulma filan olmuyor ama işlek bir caddeye uzun süre bıraktığınız zaman tozlanıyor..hepsi tozlanıyordur ama siyah olduğu için çok belli ediyor tabi..ama benim kapalı garaj avantajım olduğu için temizlik konusunda pek zorlanmıyorum..bir de uzun süre kirli kalıyor bir yıkıyorum motoru komple lastik yanaklarına varana kadar ilaçlar spreyler filan ilk aldığım gunki gibi oluyor motor ve o kadar hoşuma gidiyor ki...yeni almış gibi hissediyorum anlıyacağınız...

sticker konusuna gelince arkadaşlar elimde çok güzel stickerlar var ama bi türlü motorun o sade güzelliğine kıyıpta yapıştıramıyorum..bi tane cardı söktüm onuda hatta kenarlardaki dylan yazılarınıda söktüm oderece sadeliği hoşuma gidiyo zevk meselesi tabi...

ama mat siyah boyada solma açılma vs vs gibi bozulmalar kesinlikle olmuyor içiniz rahat olsun arkadaşlar..

semuteyo' Alıntı:
Herkese merhaba, sonunda bende çok hoşuma giden Dylan motoru almış bulunmaktayım. Bu gün yolda burgman ve mondial 150 Zat modellerinin arkalarında bulunan sırt dayama aparatı dikkatimi çekti. Hondanın kappa veya givi olarak böyle bir aksesuarının mevcut olmadığını araştırmalarım sonucu biliyordum. Arkaya çanta takmak istemediğimden dolayı, bu sırt dayama aksesuarını kendim özel olarak yaptırma düşüncesindeydim. Bu gün bir zat 150 mondial motorsikleti park etmiş durumdayken bağlantılarını incelediğimde bizim motorlarımızın arkasındaki tutma yerinin oraya bu aksesuarın montajının yapılabileceğini düşündüm ve ziverbey'de bulunan mondial satış servis ve yedek parça bölümleri bulunan gedizler otoya uğradım. Burada aşağıda resimlerini görmüş olduğunuz sırt dayama aparatını herhangi bir vida bile değiştirmeden buraya monte ettik. Bence motorda çok güzel durdu


motorun hayırlı olsun.iyi gunlerde kullan.dostum tebrik ederim süper düşünmüşsün cc barı.gerçekten çok hoşuma gitti motoru bence daha havalı oturaklı gösteriyo bu cc barlar..bana göre tabi.onun için inanılmaz hoşuma gitti gerçekten.motorda pek artçı olmadığımız için bana göre ihtiyaç yok ama uzun yolda sevgilimin beli çok ağrıyo ona bi soralım bakalım eğer beğenirse isterse hemen bende taktırayım..bu arada sormak istediğim bir şey var bu cc barı taktığımız zaman arkaya çanta da takabilme imkanımız var mı?yani çanta için yer kaldı mı?

saviola83' Alıntı:
Arkadaşlar sonunda ben de dylan almaya karar verdim. bi hafta içinde alıcam inşallah. dün honda bayisine gittim.(Bu arada, Bodrum da oturuyorum.) Fiyatı plaka dahil 5.350 YTL olmuş. Yalnız ellerinde sadece mavi ve grisi kalmış. Benim de aklımda ya kırmızı ya da siyah almak vardı. Adama sordum , honda artık üretmiyo kırmızı ve siyah dedi. Bu bana çok saçma geldi. Sizce böyle bişey olabilir mi ? Başka bayi de yok bizim burda. Gidip de sevmediğim bi rengi de almak istemiyorum. Napabilirim ? Başka bi şehirden getirtsem fazladan ne kadar öderim .nasıl olur ? Bi fikir verin arkadaşlar .


arkadaşım ben eskişehirdeyim buradaki benim motorumu aldığım honda bayiinde (özmert) dylanın kırmızısı da var siyahı da haberin olsun!
 
Son düzenleme:
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Murat resimlerden de anlaşılacağı üzere cc bar ve canta bir arada maalesef olmuyor. Yapacağın en güzel sey sırt dayamalığı da olan givi flowd çanta taktırıp rahat etmek.. Uzun yolda çok işe yarıyor. İçine kask ve mont da koyabiliyorsun.

Şüphe ettiğim birşey daha var. Bu malzeme Dylanlar için üretilmemiş. tek vida ile tutturuluyor ancak sırtınızı buna dayadığınızda aletin vida yeri dışında kalan kısımları esneme yaparak üst granajı çizip kırmasın! Altında bu yükü taşıyabilecek bir desteği olduğunu sanmıyorum.

Bu malzeme acayip ince ve esmeye fazla dayanıklı bişi değil. Biliyorsunuz ben ön granajda ayak koyduğum yerin vida yerini kırdım, plastikler içine göçüyordu. Ancak honda ürettiğini biliyor olmalı ki bana ve servisime bilgi verdi ve değişim kararı alındı.
 
Katılım
17 Ağu 2004
Mesajlar
11
Bu cc bar mesajımdada belirttiğim gibi mondial zat 150 nin cc bar'ı. Yalnız bunun alt demiri gerçekten sağlam bir malzeme, yani esneme payı pek yok. Aslında bu parçanın 3 adet bağlantı bölümü mevcut. Ben orta bağlantı kısmını motorun arkasındaki vida yerine bağladım. Sağında ve solunda kalan kısımları ise profil demirleri deldirerek motorun tutma kısımlarında bulunan vidalara bağlayarak tamamen sağlamlaştırabilirim. Dylan arka çantaları bu bölümlere bağladıkları için buralarda herhangi bir ezilme veya dayanıksızlık olmayacaktır. Zaten benim gibi top case koymak istemeyen arkadaşlar için ucuz bir çözüm yoludur.
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
ErdoganAktas' Alıntı:
Murat resimlerden de anlaşılacağı üzere cc bar ve canta bir arada maalesef olmuyor. Yapacağın en güzel sey sırt dayamalığı da olan givi flowd çanta taktırıp rahat etmek.. Uzun yolda çok işe yarıyor. İçine kask ve mont da koyabiliyorsun.

Şüphe ettiğim birşey daha var. Bu malzeme Dylanlar için üretilmemiş. tek vida ile tutturuluyor ancak sırtınızı buna dayadığınızda aletin vida yeri dışında kalan kısımları esneme yaparak üst granajı çizip kırmasın! Altında bu yükü taşıyabilecek bir desteği olduğunu sanmıyorum.

Bu malzeme acayip ince ve esmeye fazla dayanıklı bişi değil. Biliyorsunuz ben ön granajda ayak koyduğum yerin vida yerini kırdım, plastikler içine göçüyordu. Ancak honda ürettiğini biliyor olmalı ki bana ve servisime bilgi verdi ve değişim kararı alındı.

erdoğan abi aslında çizilme konusunu bende düşündüm ama aklıma şey geldi onun kenarlarını kestirip düzelttirip altına bir lastik destek koymaktı grenajla o cc barın demirlerinin bağlantı yerlerine ama sen benden önce düşünmüşsün anlaşılan:)böylece tek bağlantı noktası dışında kalan yerler kesilip altına yumuşak lastik destek konulduğu için hem estetik olur.hemde grenaj çizilmez..

ben givinin 35ltlik çantasını almayı güşünüyorum ama şehir içinde bana çok fazla kaçar o,çantayı sadece gezilere giderken kullanmak istiyorum ve bir de yine gezilerde kullanmak için ön camdan almak istiyorum..onun haricinde bu cc barı kullanırım şehir içinde bence gayet estetik ve kullanışlı olur..erdoğan abi dediğin gibi givinin sırt dayama aparatlı çantaları var biliyorum ama o küçücük aparatları çok pahalıya satıyorlar insafları kurusun pis herifler neyse..en kısa zamanda bende cc barlı fotoları çeker koyarım buraya:)

semuteyo' Alıntı:
Bu cc bar mesajımdada belirttiğim gibi mondial zat 150 nin cc bar'ı. Yalnız bunun alt demiri gerçekten sağlam bir malzeme, yani esneme payı pek yok. Aslında bu parçanın 3 adet bağlantı bölümü mevcut. Ben orta bağlantı kısmını motorun arkasındaki vida yerine bağladım. Sağında ve solunda kalan kısımları ise profil demirleri deldirerek motorun tutma kısımlarında bulunan vidalara bağlayarak tamamen sağlamlaştırabilirim. Dylan arka çantaları bu bölümlere bağladıkları için buralarda herhangi bir ezilme veya dayanıksızlık olmayacaktır. Zaten benim gibi top case koymak istemeyen arkadaşlar için ucuz bir çözüm yoludur.


evet abi aslında dediğin gibi profil demirleriylede kaynatılıp tuturabilinir ve daha sağlam olur tabii denemek düşünmek çizmek yapmak lazım ama bakacağız artık:)
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
53
honda dan ses çıkmadı ya... :pale: neyse bakalım 2 ağustos ta bizim burda fuar olacakmış . belki fuarda bulursam alıcam siyahını . yoksa mecbur gümüşünü alıcam.
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
saviola83' Alıntı:
honda dan ses çıkmadı ya... :pale: neyse bakalım 2 ağustos ta bizim burda fuar olacakmış . belki fuarda bulursam alıcam siyahını . yoksa mecbur gümüşünü alıcam.


benim motoru aldığım eskişehir honda bayii olan özmert ticarette dylanın siyahı mevcut dostum haberin olsun yardım etmek isterim..

ve duyduğum kadarıyla motorları trenle taşımanın fiyatı tam bilet fiyatınaymış 17ytl...
 
Katılım
1 Ara 2005
Mesajlar
125
Selam arkadaşlar,
Ya uzun süredir aklımdaydı, size de danışayım dedim.
Dylan'ın ayak koyma yerlerine aluminyum panellerden kestirip çift taraf bantlarla yapıştırsam nasıl olur?Hem esnemeyi azaltır, hem de şık görünür.
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
freenautilus' Alıntı:
Selam arkadaşlar,
Ya uzun süredir aklımdaydı, size de danışayım dedim.
Dylan'ın ayak koyma yerlerine aluminyum panellerden kestirip çift taraf bantlarla yapıştırsam nasıl olur?Hem esnemeyi azaltır, hem de şık görünür.


zevk meselesi ama orjinali olsa bile ben yaptırmazdım neden diyecek olursan bir çok motorda var bunlardan özellikle çinlilerde:)

bence motoru basit gösterir ve çift taraflı bant tutmaz onu..başka türlüde tutturmak için uğraşman gerekir..
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
11
selam arkadaşlar.bu sabah mermer zeminde ufak bir taşın gazabına uğrayıp motorumu düşürdüm ufak çizikler var.nazarlık olarak saklıcağım siz siz olun dikkatli olun
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
53
muratd' Alıntı:
benim motoru aldığım eskişehir honda bayii olan özmert ticarette dylanın siyahı mevcut dostum haberin olsun yardım etmek isterim..

ve duyduğum kadarıyla motorları trenle taşımanın fiyatı tam bilet fiyatınaymış 17ytl...


Aydın da siyahını , Fethiye de de kırmızısını buldum . ikisi de nakliye ücreti almıyo.
Yalnız şimdi , ben bu adamlara güvenebilir miyim bilmiyorum. parayı yolluycam. ya motor gelmezse. neyse alıcam inşallah.
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
abi kendin gidip yatır parasını elden ver sonuçta motor alıyorsun...

motoruda arkandan göndersinler işte..
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
saviola arkadasım bende bodrumda oturuyorum ve 1 aya kadar dylan alcam yalnız kafama takılan su ayak yeri kırılanarkadas ya anlamadım nası olur olur ama tahminim nakliye sırasında olabilecek bi sorundur renk konusunda bende kararsızım ama gri iyidir baktıgın motorları bende inceledim bugun kıvrak motorda o parca saglam duruyordu ve servis hic böyle bi problemle karsılasmadık dedi.
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
yav ben denedim o oturma pozisyonunda olmak için mecburen o ayak koyma yerlerine basınç uyguluyosun..
haliyle frene filan basınca yine basınç uygulanıyo..ve nihayetinde plastik yani 1 olmuş 2 olmuş 3.üsünde de bir kasisten geçerken kırılmıştır çok önemli değil aslında...
yani özü şu orayla fazla haşır neşir olmamak gerekiyor bana göre zaten benim boyum uzun oraya ayağımı hiç koyamıyorum çok rahatsızlık veriyo...

durum bu:):)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
ya abi tamamda bu parca garantiden degisir bi kere ama 5 milyar para vereceksin haliyle böyle bi problem cıkınca cok dokunur insana makina harika ama parca fiyatları ucuk yavv:pr: ya ben bi inova alayım en iyisi cagın en saglam motoru secmis natıonal geografic :cat:(unutmadan bgun bi dylan gördüm adam kaza yapmıs öntaraf komple kırılmıs masraf 1750 ytl cüs dedim aman dikkat edin ha)
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
aykan' Alıntı:
ya abi tamamda bu parca garantiden degisir bi kere ama 5 milyar para vereceksin haliyle böyle bi problem cıkınca cok dokunur insana makina harika ama parca fiyatları ucuk yavv:pr: ya ben bi inova alayım en iyisi cagın en saglam motoru secmis natıonal geografic :cat:(unutmadan bgun bi dylan gördüm adam kaza yapmıs öntaraf komple kırılmıs masraf 1750 ytl cüs dedim aman dikkat edin ha)


walla abi işte ne de olsa plastik olacak..

yaw 1750 masraf mı olurmuş yaw way halimizze dikkat edelim ya şuna:)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
ya honda hastalıgı yakalamıs iflah olmayız kırılsada bozulsada honda baska söze gerek yok:cat:bide bisey sormak istiyorum arkdaslar ya bu alete kolay alısılıyormu ben hep cup kullandım 17 janttan assagı kullanmadım bi bocalama olurmuki sh 125 100wave gibi aletten buna binersek nası olur benim korktugum yer virajlar nası iyimi:cyclopsan

erdogan kardes ne yaptın halloldumu isin parcada hatamı varmıs paylasırsan seviniriz
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
aykan' Alıntı:
ya honda hastalıgı yakalamıs iflah olmayız kırılsada bozulsada honda baska söze gerek yok:cat:bide bisey sormak istiyorum arkdaslar ya bu alete kolay alısılıyormu ben hep cup kullandım 17 janttan assagı kullanmadım bi bocalama olurmuki sh 125 100wave gibi aletten buna binersek nası olur benim korktugum yer virajlar nası iyimi:cyclopsan

erdogan kardes ne yaptın halloldumu isin parcada hatamı varmıs paylasırsan seviniriz


abi için rahat olsun viraj canavari bu alet...
en sevdiğim özelliğide bu zaten çok güzel virajlara giriyor bana mısın demeden...
bu konuda için rahat olsun bana güven:)
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
337
murat,
elinde ne gibi çıkartmalar var ?
resimlerini yollaman mümkün mü? :)
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
izel' Alıntı:
murat,
elinde ne gibi çıkartmalar var ?
resimlerini yollaman mümkün mü? :)


izel abi walla elimde pek çıkartma yok ama bizim evin altında oto aksesuarcısı var orda var bişeyler..hani bu sparco,nos vs vs yazılı olan çoklu halde satılıyo,istediğini çıkartıp yapıştırıyosun..ama bence uyduruk kaçar bizim motorlara.inanın hergun önunden geçiyorum çok düşündüm yapıştırayım mı diye.ama hergun oraya şahinler doğanlar iğrenç modifiyeli arabalar doluşup,ön kapılarının çamurlukla birleştiği yerlere bir sıralıyorlar altalta görmeniz lazım:):)isterseniz gönderebilirim size?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst