Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Tem 2011
Mesajlar
3
sağolasın (halazula) sizin yorumlarınızı okuyarak aldım ps150 interneten ve kullanıcılara sorduklarım bi kişi motordan şikayet etmedi o yüzden bende aldım. dediğin doğru benim motor fazla yakıyor gibi çünki sorduklarım 100 km yola 2,8 lt veya 3 lt yakıyormuş
servis konusuna gelince ps 150 bulunduğum ilde sadece 3 adet varmış honda bayisi bu motoru hiç satmadığı için hiç bi parçası elinde yokturmuş öle dedi. bide servis elemanına baktım daha önce mobilyette tamircisi olan bi şahış tanırım kendisini böle kapsamlı bi motoru yapacam derken bozmasından korkuyorum.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
sağolasın (halazula) sizin yorumlarınızı okuyarak aldım ps150 interneten ve kullanıcılara sorduklarım bi kişi motordan şikayet etmedi o yüzden bende aldım. dediğin doğru benim motor fazla yakıyor gibi çünki sorduklarım 100 km yola 2,8 lt veya 3 lt yakıyormuş
servis konusuna gelince ps 150 bulunduğum ilde sadece 3 adet varmış honda bayisi bu motoru hiç satmadığı için hiç bi parçası elinde yokturmuş öle dedi. bide servis elemanına baktım daha önce mobilyette tamircisi olan bi şahış tanırım kendisini böle kapsamlı bi motoru yapacam derken bozmasından korkuyorum.

tek sıkıntı fabrika hatası debriyaj balatası (sert tip malzeme kullanılmış) ses yapıyo benim psninki orginal değiştiği halde gene ses yapmaya başladı bıktım artık
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
tek sıkıntı fabrika hatası debriyaj balatası (sert tip malzeme kullanılmış) ses yapıyo benim psninki orginal değiştiği halde gene ses yapmaya başladı bıktım artık

10000km ye geldim kardeş anlıyorumki huzur scarabeo da ,keşke buralarda otursanda seni bir bindirip gezdirsem scarabeo ile ozaman beni daha iyi anlarsın,bakım için hava filitresi süngerden yıka tak,birtek yağ değişiminde yağ filitresi değişiyor,sonra bas marşa yola devam et,aksilik olmazsa bu senede bayramda izmir antalya rotasını tekrar yapmayı düşünüyorum,maşallah diyim kendi kendime
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
kardeş dylanla ps parçalarına kadar aynı ikisindede bu kronik sorun var ve ben şikayetçi olunca adamlar tamam güzel parçayı filan değiştirdiler ancak ses gene devam ediyor.
başka bir motorcuya motoru gösterdim bu sorun fabrika hatasıymış aslında bayiler şikayet mektubu toplayıp fabrikaya iletmeleri gerekmiş o zaman fabrikanın bu sıkıntıya çözüm üretmesi lazımmmış tıpkı toyatanın arabalarını geri çağırdığı gibi
motorun seri sağlam olmasını bu ses sabotaş ediyor benden yeni alıcaklara bi öneri iki kere düşünün
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
ısınınca yapmaya başlıyor o sesi değil mi?
o sese ayar olmuştum..
motordan başlıca soğumamın sebebi oydu...
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
10000km ye geldim kardeş anlıyorumki huzur scarabeo da ,keşke buralarda otursanda seni bir bindirip gezdirsem scarabeo ile ozaman beni daha iyi anlarsın,bakım için hava filitresi süngerden yıka tak,birtek yağ değişiminde yağ filitresi değişiyor,sonra bas marşa yola devam et,aksilik olmazsa bu senede bayramda izmir antalya rotasını tekrar yapmayı düşünüyorum,maşallah diyim kendi kendime

kardeş yok cbf150 den aldığım zevki scooterlardan alamıyorum scarabeo güzel olabilir de bu motoru satarsam ilerde cbr250 ler hoşuma gittiği için onlardan almayı düşünüyorum.tekerin düz bassın insallah daha uzun yolları rotana eklersin

ısınınca yapmaya başlıyor o sesi değil mi?
o sese ayar olmuştum..
motordan başlıca soğumamın sebebi oydu...

normalde ısınınca yapması lazımmış o sesi ama bende daha çok soğukken oluyordu neyse değiştirdik derken o ses çok hafif hafif gelmeye başladı e zaten kmsi ilerleyince dahada şittetleniyo..
servis bu motor güclü seri alsın diye böyle yapmışlar diyo ya bu kabul edilir bişey mi tamamen saçmalık :D hadi düz yolda 140 bassa tamam sesi önemsemicemde onuda basmıyosa ne diye dersinizxD
ben şuana kadar 0 hatasız motor görmedim :D her motorun bi mokluğu oluyo ya illaha
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
kardeş yok cbf150 den aldığım zevki scooterlardan alamıyorum scarabeo güzel olabilir de bu motoru satarsam ilerde cbr250 ler hoşuma gittiği için onlardan almayı düşünüyorum.tekerin düz bassın insallah daha uzun yolları rotana eklersin

iyi dileklerin için teşekkür ederim,cbr250 yi yeni alan bir arkadaşımız var festivalde bizimleydi ,oturuş ve sürüş şeklinin rahatsız olduğunu dikiliden izmire gelene kadar ellerinin içinin su topladığını anlattı,ayrıca orjinal lastiklerindende çok şikayetçiydi ,çok kaydığını söylüyordu ,oda scooter den geçenlerden di belki scootere geri dönebilir
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
oo bak bu gerçekten çok kötü :S bende saf kan racing tasarımı olmadığı için seviyordum
bi test etmem lazım o motoru
 
Katılım
25 Ağu 2010
Mesajlar
210
o ses benim yamaha xmax250de var diyecem yanlış olacak daha da fazla ses var
scooterlerin bir çoğunda bu ses mevcut
siz burgman 400ün çıkardığı sesi duysanız şükredersini
debriyaj açılıyor yağlama temizlik vs yapılıyor ses kesiliyor 80-100km den
sonra yine eskisine dönüyor debriyajdan ses geliyor
yapacak birsey yok şimdilik
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
evet bu doğru üstelik sadece japon motorlarındanda gelmiyo bu ses ıtalyan motorlarından da geliyomuş :S kiminde bu ses oluyo kiminde olmuyo buda bi garip konudur
altın elbiseli adam'a e posta atıcam ya bu motoru test edip şu scooterların kronik sorununu ele alsın sesimiz olsun skytürkte
bunun haricinde yapcak bişi yok yola devam ::)
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
nexus tada bu problem var bildiğim kadarıyla...
gerçi kronik rahatsızlığı debriyaj tasında var..
ses yapıyor hatırladığım kadarıyla...
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
o ses benim yamaha xmax250de var diyecem yanlış olacak daha da fazla ses var
scooterlerin bir çoğunda bu ses mevcut
siz burgman 400ün çıkardığı sesi duysanız şükredersini
debriyaj açılıyor yağlama temizlik vs yapılıyor ses kesiliyor 80-100km den
sonra yine eskisine dönüyor debriyajdan ses geliyor
yapacak birsey yok şimdilik

senin debriyaj sorunluymuş sanırım,bende 13000km xmax kullandım,kalkışlarda herhangi bir ses veya titreme olmadı

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------

nexus tada bu problem var bildiğim kadarıyla...
gerçi kronik rahatsızlığı debriyaj tasında var..
ses yapıyor hatırladığım kadarıyla...

eski model beverly 500 lerde sanırım oluyordu ,tam hatırlıyamıyorum belkide nexus ama eski modellerinde olduğuna eminim ,çünkü yeni alanlardan hiç birinden böyle bir şikayet duymadım
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
bu tip sorunlar aynı model olmasına rağmen bazılarında olup bazılarında olmuyor işin entrasanı bu
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Ya Beyler boşverin şu sesii.. OLur o kadar da önemli değil yaaa..
Bana orjinal ön siperlik ve orjinal çanta lazım.. İkinci el olup da satmak isteyen varmıdır ki
acaba..? Beyaz renk malumm :) Ben memnunum ses bendede geliyo ama o kadar da deert değil..
Rüzgarın sesini dinleyin siz.. :) Saygılar..
 
Katılım
29 Tem 2011
Mesajlar
3
arkadaşlar bi bendemi gelmiyor bu ses 20 senedir motor kullanıyorum aceba diyorum benmi duyamıyorum yok arkadaş ses yok kavramasında sorun varmı diye bakıyorum ondada bi sorun yok gayet güzel nasıl bi sesden bahsediyorsunuz çok merak ettim doğrusu.(2009 ps 150i)
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ps150 son hız

Ya Beyler boşverin şu sesii.. OLur o kadar da önemli değil yaaa..
Bana orjinal ön siperlik ve orjinal çanta lazım.. İkinci el olup da satmak isteyen varmıdır ki
acaba..? Beyaz renk malumm :) Ben memnunum ses bendede geliyo ama o kadar da deert değil..
Rüzgarın sesini dinleyin siz.. :) Saygılar..

şükrü abi motoru alınca zaten hiç yazmaz oldun rüzgarın sesini dinlediğin burdan belli:)

arkadaşlar bi bendemi gelmiyor bu ses 20 senedir motor kullanıyorum aceba diyorum benmi duyamıyorum yok arkadaş ses yok kavramasında sorun varmı diye bakıyorum ondada bi sorun yok gayet güzel nasıl bi sesden bahsediyorsunuz çok merak ettim doğrusu.(2009 ps 150i)
valla yat kalk dua et o zaman :) zaten ps150 çok güzel bir motor bunu uzun yol yapıncada yeterliliğiyle bana gösterdi




-------------------------------------------------------------------
dün muğla marmaris arası uzun yola çıktım ve ps150 ile puf noktaları sizlerle paylaşma deneyimine artık tam anlamıyla ulaştım...
beyler eğer gazı kalkıştan itibaren kökleyip giderseniz motor son hızlarda gitmiyo en fazla 105 te filan kalıyo ancak yazı %75 oranında verirseniz ibre çok rahat 100 ü geçiyo ve ben daha gaz açmadım bile diye kalakalıyorsunuz herneyse dün duble yolda gazı %75 oranlarında açtım motor gidiyor baktım normalde 80 ini geçmezdim uzun yolda denemek istedim bastım basabildiğim kadar motor ivme almışken de tam gazı verdim ve motor 115 kmhz düz yolda gördü ve devam etse belkide dahada yapabilrdim çünkü ibre çıkıyordu ama yol bitti motor epey bi gaz açıkken yürümesi gerektiği için basamadım .
daha sonra meğim aşagı bastığımda ise 120 kmhz ı bi ibre çubugu kadar aşırdım vede gene kaz kesmek zorunda kaldım .daha önce cbf150 nin 80 le çıktığı yokuşu bu sefer yer yer 90 la tırmandım yolda o yokuşta arabaları solladım.birde kymconun 200 lük like modelini gördüm yolda inanırmısınız traktör gibi kalıyo yokuşlarda ve bi sevinç geldi bana bu motorları görünce .gerçekten ps150 kalıbına sığmıyıcak bir motor
 
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
8
Herkese iyi günler. Daha 1 hafta oldu ps mi allalı ancak kafamda takılan sorum var. Aldığım yerdeki servis elemanı benzini 95 almamı söyledi , benznciye gittiğimde de pombacı 97 almamı söyledi ancak ilk benzin koyduruşum olduğu için 95 ile fullettim. Sizlerden bu konu hakkında görüşlerinizi bekliyorum.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
iyi dileklerin için teşekkür ederim,cbr250 yi yeni alan bir arkadaşımız var festivalde bizimleydi ,oturuş ve sürüş şeklinin rahatsız olduğunu dikiliden izmire gelene kadar ellerinin içinin su topladığını anlattı,ayrıca orjinal lastiklerindende çok şikayetçiydi ,çok kaydığını söylüyordu ,oda scooter den geçenlerden di belki scootere geri dönebilir

Sürüş pozisyonu racinglerden daha dik olmasına ragmen başta motoru kullanırkenki kas guruplarının alışkın olmadıgı için ağrı normal sonra geçiyor. Öyle kabus gibi bi konforu yok yani CBR 250 nin. Asıl sorun motora top casenin pek yakışmaması bence.. Xciting veya Xmax a takılan büyük topcase ler iyice sırıtıyor. Bagaj olmıyıncada olmuyor biyere gittiğnizde mont kask dizlik elde kalıyor. Viteslinin sürüş dinamikleri ve keyfi çok daha üstün ama scooterın yaptığı işi yapamıyor işte.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
bugun honda türkiye beni aradı arkadaşlar .o sesi hondanın bize ulaşın bölümüne bildirip gerekli fabrikayla irtibata geçin demiştim ve yetkili kişi beni arayıp ıtalyadaki fabrikayla konuştuklarını ,bunu bildirdiklerini motor ıtalyan fabrikasında üretilmiş olsada japon yetkilisinede bildirdiklerini söyledi ve anlattı ancak bu motoru yapan japonlar bu baskı diski uygun görmüşler ve başka parça uyumsuz olucağı söylemişler bu model kavraması iyi olan scooterlarda bu normalmiş italyaki büyük cc scooterlardada bu varmış zaten.

genede honda türkiyenin bu konuya duyarlı olması güvencem açısından çok önemliydi ortada bir aksaklık yok sadece küçük bir ses hondadan beklentilerimiz büyük tabiki kymco filan olsa hiç birimiz bunu sorun olarak algılamazdık bile:)
hondaya güveniyorum müşteri memnuniyeti adına parçayı bile ücretsiz değiştirmişlerdi bana
arkamda bir büyük markanın olması güzel birşey
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst