- Katılım
- 2 Nis 2011
- Mesajlar
- 336
oha .........dylan alırım ps almam.......
oha .........dylan alırım ps almam.......
oha .........
neye şaşırıyon dylan topiginede aynını diyomki ps alırken ben dylan yoktudylan sport scooter ps tamamen scooter tatlı hatlı
dylan olsa onu tercih ediceğimi bütün agali biliyo kasasından dolayı
ama tolgacım ben gidipte scooter diye tipsiz bişi almadım like gibi![]()
kardeş dylanla ps parçalarına kadar aynı ikisindede bu kronik sorun var ve ben şikayetçi olunca adamlar tamam güzel parçayı filan değiştirdiler ancak ses gene devam ediyor.
başka bir motorcuya motoru gösterdim bu sorun fabrika hatasıymış aslında bayiler şikayet mektubu toplayıp fabrikaya iletmeleri gerekmiş o zaman fabrikanın bu sıkıntıya çözüm üretmesi lazımmmış tıpkı toyatanın arabalarını geri çağırdığı gibi
motorun seri sağlam olmasını bu ses sabotaş ediyor benden yeni alıcaklara bi öneri iki kere düşünün