Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199

neye şaşırıyon dylan topiginede aynını diyomki ps alırken ben dylan yoktu :D dylan sport scooter ps tamamen scooter tatlı hatlı
dylan olsa onu tercih ediceğimi bütün agali biliyo kasasından dolayı
ama tolgacım ben gidipte scooter diye tipsiz bişi almadım like gibi:D
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
336
neye şaşırıyon dylan topiginede aynını diyomki ps alırken ben dylan yoktu :D dylan sport scooter ps tamamen scooter tatlı hatlı
dylan olsa onu tercih ediceğimi bütün agali biliyo kasasından dolayı
ama tolgacım ben gidipte scooter diye tipsiz bişi almadım like gibi:D

Yüzlerce insanla karşılaştım, Like 'a tipsiz diyen ilk seni gördüm. :cherry:
Ayrıca PS150 motorumuzda vardı :queen: :p:p
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
65
Merhabalar bende ikinci motorum olan ps 150i birkaçgün önce aldım benim ön sperlik cama ihtiyacım var bunun temini için bilgisi olan arkadaşlardan yardım istiyorum fiatlarınıda belirtirlerse memnun olurum.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
beyler bizim motorun kalkışta ne kadar seri olduğu kanıtlamaya yeticek bir video

http://www.youtube.com/watch?v=jxSxdTX6dU4
videoyadaki motor ps125 olmasına ragmen hemen hemen bizim motordan pek farklı değildir

yamaha majesty ve golfu kalkışta geçiyor tabi bundan fazlasını beklemek delilik olurduxD
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Kaan forum bitmiş be kardeşim..
Kimse yazmiyiii :D Nerde bu millet...
Bence gezmekten yazamıyo kimse.. Bu arada artık siperlik alma
vakti geldi ammaaa kimseden bi ses sedada çıkmadı.. Varmı elinizde diye yazdımdı bi aralar..
Neyse yaz bittii.. Artık millet yazmaya başlar.. Saygılar..
 
Katılım
23 Eyl 2011
Mesajlar
16
Merhaba arkadaslar.Adım Tolga YÜCELEN 37 yasındayım ve istanbulda oturuyorum siteye yeni üye oldum.
yaklasık 1 ay önce bende ps 150 i aldım su ana kadar bir sorunum olmadı 1300km yaptım ilk olarak hemen lastikleri cıkarttım ve city grip taktırdım açık konusmak gerekirse üzeinden çıkan orjinal lastikler tek kelimeyle iğrenç.Orjinal camıda hemen taktırdım yaz kış motor kullandığım için faydası olacağını düşünüyorum.Çanta taktırmakta aklımda ama halen karar veremedim canta fiyatları çok pahalı olmasada olur diyorum şimdilik.1.000km bakımını honda mototalde yaptırdım zaten motoruda pradan almıstım 6.000 tl ye anahtar teslim aldım.Herkeze kazasız sürüşler dilerim
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
kardeş dylanla ps parçalarına kadar aynı ikisindede bu kronik sorun var ve ben şikayetçi olunca adamlar tamam güzel parçayı filan değiştirdiler ancak ses gene devam ediyor.
başka bir motorcuya motoru gösterdim bu sorun fabrika hatasıymış aslında bayiler şikayet mektubu toplayıp fabrikaya iletmeleri gerekmiş o zaman fabrikanın bu sıkıntıya çözüm üretmesi lazımmmış tıpkı toyatanın arabalarını geri çağırdığı gibi
motorun seri sağlam olmasını bu ses sabotaş ediyor benden yeni alıcaklara bi öneri iki kere düşünün

nasıl bir ses bu birader? biraz açabilecekmisin? neye benziyor yani? sürekli bir ses mi; kesik kesik mi? nasıl bişey?
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
dylanda olan kronik sorun kardeşinide nüks etmiş enfecsiyonunu bulaştırmış:D

arka sayfalarda çok bahsettim oku kardeş
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
benimkinin fabrika çıkış lastikleri pirelliydi ırc ye göre iyi ancak genede arka lastiklerin bi kaçkez yaz sıcagı 1 sınıf asfaltta hafif yatarken gaz açtığımda çok çok hafiften kaydığını hissetiğim oldu
altın elbiseli adam diyorya yzf125 için michlenin gariban serisi kullanılmış diye bu motordada pirellinin garibanı kullanılmış ancak genede ırc den çok çok iyi olduğuna inanıyorum çünkü ani fren yaparken zıng diye dururyor allaha şükür
motorla ilk zamanlar fiat palio weekend le drag yaptık araba tam beni geçmeye başladığı anlarda kavşağa gelinmişti ve ben frenlememi yaptım çok rahat durdum ancak araba duramadı kaza yapmıştı park halindeki sybole çarparak durabildi arkası kızaklıyıp araç döndüde ...:S başımdan böyle bir olayda geçti arkadaşlar
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
313
Merhaba arkadaşlar,ps 150i motorumuz var ,servis ışığını söndüremiyoruz,yardımcı olabilirmisiniz acaba?
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
fı1 olan ışık ise enjecsiyon ışığı o ara ara yanar bu kablonun ömrünün yendiğinde bi nevi benzin ponpasıdır püskürtmede problem var demektir eğer sık yanarsada kesinlikle bi problem olmuştur hemen servise gidilmeli
 
Katılım
23 Eyl 2011
Mesajlar
16
arkadaslar merhaba,
son benzin zamlarıyla birlikte yakıt ölçümü yaptınız kaç lt yakıyor ps ler ??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst