ben yakıttan gayet memnunum o yüzden kesin bi ölçüm yapmadım daha doğru yapmak istedim ancak ne zaman fullesem ale acele yola çıkıcak oluyodum
ps küçük tekerlekli ve kayış aktarmalı bir motor olduğu için haliyle cbf ybr kadar ekonomik olunmasıda beklenemez
şayet beni en iyi sen anlarsın 15 tlye muğla marmaris arası gidip gelebiliyorum hatta ordada azcık sürdüğümü hesap et
zaten enjecsiyon uzun yolda belli ediyo kendini şehir içinde kullanıncada benzin gitmesin diye çok sakin kullanıyorum kalkışlardada gazın yarısını değil çeyreğiyle kalkıyorum

bana şehir içindede ekonomik geliyo ölçmedim bile çünkü çok iyi
he hondadaki bilgisayar başında oturan bi adam varya ondada dylan varmış bir depoyla 270 km yaptırmış dylan yaparsa bizimkisi en az 300 yapar diye düşünüyorum