ali kardeşim allahtan oyle bi ses yok motorunda geri kalan herşey mükemmel zaten
ps çiler bu sesi halletmeyi kafaya koydum ilk önce hondanın sitesine bu sorunu araç plakasını bakımlarını verip herşeyi bildirdim
cevap gelmedi 2 hafta oldu derken bugun farklı bir motorcuya gittim o bana bu sesin kaynağını detaylı gösterip anlattı vede motorumu sürdü..
honda bu motorda sert baskı disk kullanmış malzemenin sertliğinden dolayı oluyormuş ve genelde ps ler bu yüzden hatalıymış bu malzemesi
servise gittinmi ağız yaparlar filan dedi bana herşeyi anlattı.peki dedim sakıncası olurmu bu sesin bu motora;motora zamanla titreme yaparmış çünkü
malzemeye sürttüğü içinmiş..neyse ardından honda bayiye gittik söyledik derken benim yazdığım yazıyı sanırım okumuşlarki bayi biliyoruz dedi galiba
honda türkiye araştırmış bu konuyu (öyle sanıyorum) gerçi herbakıma geldiğimdede söylüyorum ya sorunuda
neyse sonuç salı günü sabahtan gidip motoru bırakıp yeni balatayı ücretsiz takıcaklarmış (müşteri memnuniyeti adına) bakalım o balataylada sorun hallolcakmı çok merak ediyorum