Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Tem 2009
Mesajlar
30
Arkadaşlar motorumdan kalkarken biraz fazla gaz verince garip bir uğultu geliyor. Sanırım eksoz üstündeki koruma demirinden ama tam emin olamadım. sizdede bu ses mevcutmu ?
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
hayır kesinlikle normal değil.bayiye gidip bu problemi anlatıyosun onlarda bu motor güçlü yapılması için sert diskler kullanıldı bu ses geçmez diyo şaka gibi xD servise gidip kayış kapagını açtırıp temizletiyosun 100 km geçmeden o ses daha azmış olarak gelmeye başlıyo.

motorda herşey güzel ama bu ses adamı çıldırtır.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Dikkat ettinizmi bilmiyorum ama arkadaşlar bu bahsettiğiniz ses 2 kişi binilince veya zorlayıncamı geliyo..?
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
yok şükrü abi keşke öyle olsa kiminin motorunda hiç böyle bir problem olmuyo kiminin scooterındada oluyo aslında rodaj zamanındaki kalkışta motoru zorlamaktan kaynaklanan bi durum.sym mioda todayde dylanda diğer scooterlardada daha önceden bu sorunu bizzat gördüm ancak benim motorumdan anormal derecede geliyo sinir bozuyo bu kadarda olmaması lazım alır almazda öyle haşinde kullanmadım :S sadace motor kalkışlarında çok düşük hızlarda motorun kalkışlarında ve yokuş çıkarken gazı kavramasında bu ses çok aşırı çıkıyo boyle bi gıcırdama sesi geliyo sanırsınki freddy bıcak elleriyle demirlere parmaklarını sürtüyo :D benim kafama taktığım husus koskoca honda aldık bu sitesine girdim şikayet ettim ilgilenmediler bile bayisi bu ses çözülmez diyo ben napıcam anlamadım.

diğer hususlarda ise 200 lük birçok scooterdan güçlü seri atak sağlam bir motor memnunum parentez açarımki (iki kişiyle bile 120 yaptı) fakat bu sorun olduğu için çok kızgınım

he bu ps 150 si olanlar 15 55 miydi neydi o repsol yagını serviste kattırmasınlar ,10 40 castrol yağı koydurun sentetik bir yağ bu yani labratuar ortamında üretiliyo vede daha ince motorun son hızda bir farkını hissetmesem söylemem :)
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
247
Kaan abi benim motorda öyle bir ses yok o yüzden biraz şanslıyım sanırsam.

Evet yağda motorsikletler için çok fark ediyor diyebilirim.Ama iyi ki de PS150i almışım diyorum.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ali kardeşim allahtan oyle bi ses yok motorunda geri kalan herşey mükemmel zaten


ps çiler bu sesi halletmeyi kafaya koydum ilk önce hondanın sitesine bu sorunu araç plakasını bakımlarını verip herşeyi bildirdim
cevap gelmedi 2 hafta oldu derken bugun farklı bir motorcuya gittim o bana bu sesin kaynağını detaylı gösterip anlattı vede motorumu sürdü..
honda bu motorda sert baskı disk kullanmış malzemenin sertliğinden dolayı oluyormuş ve genelde ps ler bu yüzden hatalıymış bu malzemesi
servise gittinmi ağız yaparlar filan dedi bana herşeyi anlattı.peki dedim sakıncası olurmu bu sesin bu motora;motora zamanla titreme yaparmış çünkü
malzemeye sürttüğü içinmiş..neyse ardından honda bayiye gittik söyledik derken benim yazdığım yazıyı sanırım okumuşlarki bayi biliyoruz dedi galiba
honda türkiye araştırmış bu konuyu (öyle sanıyorum) gerçi herbakıma geldiğimdede söylüyorum ya sorunuda:D
neyse sonuç salı günü sabahtan gidip motoru bırakıp yeni balatayı ücretsiz takıcaklarmış (müşteri memnuniyeti adına) bakalım o balataylada sorun hallolcakmı çok merak ediyorum
 
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
8
Merhaba MOTORCU 48
Temmuzun 20 sinde honda ps 150 i alcam . Öncelikle forumdaki son sayfada bahsehtiğin sorun o ilk aldığından beri varmıydı ve motoru almayı çok istiyorum ancak böyle sorunları olduğu içinde tedirginliğim bana yardımcı olursan sevinirim . Ben de muğlalıyım . Yakşamlar.
 
Katılım
10 Nis 2011
Mesajlar
72
Slm merhaba o.e.d ben yaklaşık 7 aydır ps kullanıyorum 7000 km yaptım genelde vaktim olduğunda motorun üzerinden inmek gelmiyor insana.bende böyle bir sorun yok almanı tavsiye ederim.ilk 1000 km de motoru çok sakin kullandım kalkışlari sakin yaptım 50 ila 60 km hızlarda yaptım 1 bin km yi rodalla ilgili mi fabrikasyon bir hata olabilir motorcu 48 zin
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
Merhaba MOTORCU 48
Temmuzun 20 sinde honda ps 150 i alcam . Öncelikle forumdaki son sayfada bahsehtiğin sorun o ilk aldığından beri varmıydı ve motoru almayı çok istiyorum ancak böyle sorunları olduğu içinde tedirginliğim bana yardımcı olursan sevinirim . Ben de muğlalıyım . Yakşamlar.

kardeş muğlanın neresinden ??
valla şöyle söyliyim kardeşim marmaristeki eski batan honda kıvrak motoru biliyosundur.marmaris bayisi yeniden yapılandırmaya girdi ve tüm çalışanları dahil değişmiti neyse eski servisteki usta başısı mustafa abi vardı şimdi kendine yeni dükkan açmış bu garantisi bitmiş hondaların bakımını filan o yapıyo motoru ona götürdüm o baktı vede herşeyi bilir.dediki bebriyaj baskı diskini bu motorda sert kullanmışlar o malzeme varyatöremi ne kalkışlarda temas edip motoru ayırdığı için ses yapıyormuş.bu parça genelde pslerde fabrika hatasıymış hondanın bu parçaya çözüm üretmesi gerekmiş diğer çoğu başka motorda bu ses yokmuş bana sym markasının motor satmak için bu sorunu seneler önce halletini filan söyledi.çoğu psdende bu ses geliyormuş gelmiyende varmış gelende...uzun uzun konuştuk daha sonrada servise gittim bu sabah motoru götürüp yeni baskı diskimi takıcaklar (BEDAVAYA) müşteri memnuniyeti açısından şimdi motor sanki rodajdaymış gibi kullanıcam 1000 km filan insallah yeniden yapmaz bu sesi..bu forumda önceden bi arkadaşımızda bu sese çözüm üretmiş yani ilk ben değilim.gerisi ama çok seri güçlü vede yakıtıda çimri bir scooter

bu ses dışında motorumdan çok memnunum ancak bu ses devam ederse en ağır eleştirileri dahi yaparım :D sonuçta herşeyi gerçekliğiyle yazıyorum çancincon almadık honda aldık beklentilerimiz büyük haliyle:)

Slm merhaba o.e.d ben yaklaşık 7 aydır ps kullanıyorum 7000 km yaptım genelde vaktim olduğunda motorun üzerinden inmek gelmiyor insana.bende böyle bir sorun yok almanı tavsiye ederim.ilk 1000 km de motoru çok sakin kullandım kalkışlari sakin yaptım 50 ila 60 km hızlarda yaptım 1 bin km yi rodalla ilgili mi fabrikasyon bir hata olabilir motorcu 48 zin

büyük ihtimal fabrika hatası olmadı yarış kitlerinden alır kimsede tutamaz benixD
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
8
Muğla merkezdenim şuan akyakadayım. Cevabın için teşekkürler . 7 gün içinde alcam motoru . Motoru kullandıktan sonra sizlerle irtibata geçecem . Bana bu motorla ile ilgili önerilerinizi söylerseniz sevinirim . İyigünler
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
akyaka çok yakın yermiş ara sıra oraya motorumla geliyorum çok güzel bir yer

tabiki bilgi alışverişinde bulunuruz motorum şuanda serviste parçası sıfırlanıyo (honda kalitesi ) bakalım sonraki izlenimlerimi de paylaşırım
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
honda ps150i debriyaj ses

evet aldım kardeş garanti kapsamında şu parçası değişmiş..
gerekçe
208wgmb.jpg

debriyajdan ses geliyordu değişen parçası
2u4ox3a.jpg


şuanda ses gitti bakalım
 
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
8
Öncelikle geçmiş olsun . İlşallah olmaz bidaha . Senle nasıl görüşebiliriz ?
 
Katılım
8 Nis 2010
Mesajlar
49
slm arkadaşlar.. uzun süreden beri ilk kez girebildim.. motosikletimin arka lastiğinde sorun vardı.. normalde arka lastik hava basıncının 30 olması gerekirken 2-3 günde bir petrole gidip kontrol ettirdiğimde 12-15 lerde oluyordu.. üzerindeki lastikler pirelli.. bügün lastikciye götürdüm adam lastik ömrünün 10bin km olduğunu ve değişmesini söyledi.. ve michelin lastiklerinden önerdi..motosikletim şu an 10400 kmde.. siz bu konuda ne önerirsiniz..
 
Katılım
8 Nis 2010
Mesajlar
49
anlaşılan bu aralar forumu takip eden yok.. neyse artık bahsettiğim sorunu hallettim.. arka lastik ek yerinden çatlamış ordan hava kaçırıyormuş.. michelin city grip marka lastik taktırdım.. ön arka yeniledim.. şimdi herhengi bir sorun kalmadı.. 2 3 günde bir lastik şişirmekten de kurtuldum.. herkese kazasız sürüşler dilerim..
 
Katılım
29 Tem 2011
Mesajlar
3
tüm ps 150 kullanıcılarına slm kazasız günlerim dilerim, ps 150 kullanıcısı olarak aranıza yeni katıldım bi ay kadar önce ikinci el 6000 km de bi ps aldım kullanıcıları fazla olmadığından pek fazla bilgi edinemedim bu motor ile ilgili size sormak istediğim öncelikle yakıtı benim motorsiklertim 1 lt benzin ile 26 km yol katediyor (şehirler arası tek kişi ortalama 100 km hızla) bana fazla geldi motorun yakıtı bumudur yoksa gerçekten fazlamı yakıyor
NOT: alınca servisine bakıma götürdüm yağı bujisi v.s. herşey normalmiş sadece hava filitresi değişti
şimdiden hepinize teşekkürler...
 
Katılım
8 Nis 2010
Mesajlar
49
tüm ps 150 kullanıcılarına slm kazasız günlerim dilerim, ps 150 kullanıcısı olarak aranıza yeni katıldım bi ay kadar önce ikinci el 6000 km de bi ps aldım kullanıcıları fazla olmadığından pek fazla bilgi edinemedim bu motor ile ilgili size sormak istediğim öncelikle yakıtı benim motorsiklertim 1 lt benzin ile 26 km yol katediyor (şehirler arası tek kişi ortalama 100 km hızla) bana fazla geldi motorun yakıtı bumudur yoksa gerçekten fazlamı yakıyor
NOT: alınca servisine bakıma götürdüm yağı bujisi v.s. herşey normalmiş sadece hava filitresi değişti
şimdiden hepinize teşekkürler...

öncelikle hayırlı olsun.. doğru bir seçim yapmışsın.. Allah kaza bela vermesin.. yakıtın biraz fazla gibi kardeş.. benim ps 1 litre benzinle ortalama 35 km gidiyor ben sürekli ölçüyorum..bu sorununu servise gittiğin zaman söyle.. mutlaka çaresi vardır..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst