ps150 son hız
Ya Beyler boşverin şu sesii.. OLur o kadar da önemli değil yaaa..
Bana orjinal ön siperlik ve orjinal çanta lazım.. İkinci el olup da satmak isteyen varmıdır ki
acaba..? Beyaz renk malumm

Ben memnunum ses bendede geliyo ama o kadar da deert değil..
Rüzgarın sesini dinleyin siz..

Saygılar..
şükrü abi motoru alınca zaten hiç yazmaz oldun rüzgarın sesini dinlediğin burdan belli
arkadaşlar bi bendemi gelmiyor bu ses 20 senedir motor kullanıyorum aceba diyorum benmi duyamıyorum yok arkadaş ses yok kavramasında sorun varmı diye bakıyorum ondada bi sorun yok gayet güzel nasıl bi sesden bahsediyorsunuz çok merak ettim doğrusu.(2009 ps 150i)
valla yat kalk dua et o zaman

zaten ps150 çok güzel bir motor bunu uzun yol yapıncada yeterliliğiyle bana gösterdi
-------------------------------------------------------------------
dün muğla marmaris arası uzun yola çıktım ve ps150 ile puf noktaları sizlerle paylaşma deneyimine artık tam anlamıyla ulaştım...
beyler eğer gazı kalkıştan itibaren kökleyip giderseniz motor son hızlarda gitmiyo en fazla 105 te filan kalıyo ancak yazı %75 oranında verirseniz ibre çok rahat 100 ü geçiyo ve ben daha gaz açmadım bile diye kalakalıyorsunuz herneyse dün duble yolda gazı %75 oranlarında açtım motor gidiyor baktım normalde 80 ini geçmezdim uzun yolda denemek istedim bastım basabildiğim kadar motor ivme almışken de tam gazı verdim ve motor
115 kmhz düz yolda gördü ve devam etse belkide dahada yapabilrdim çünkü ibre çıkıyordu ama yol bitti motor epey bi gaz açıkken yürümesi gerektiği için basamadım .
daha sonra meğim aşagı bastığımda ise
120 kmhz ı bi ibre çubugu kadar aşırdım vede gene kaz kesmek zorunda kaldım .daha önce cbf150 nin 80 le çıktığı yokuşu bu sefer yer yer 90 la tırmandım yolda o yokuşta arabaları solladım.birde kymconun 200 lük like modelini gördüm yolda inanırmısınız traktör gibi kalıyo yokuşlarda ve bi sevinç geldi bana bu motorları görünce .
gerçekten ps150 kalıbına sığmıyıcak bir motor