- Katılım
- 20 Nis 2011
- Mesajlar
- 247
Bizde yazmasak kimsenin yazacağo yok yani foruma.. Nerdesiniz millet.. Zaten Tamer'i kaybettik o artık scarabeo forumunda.. Kaan kardeşimdeki düzensizlik devam ediyor.. Barış zaten bir var biryok.. Ali şafak sayıp duruyo garibim imtihan telaşeleri vardır zati onun.. Ben beklemeyip duruyom honda lar gelecek bayilere diye.. Yada biri temiz temiz satsada alsam diye.. Ne olcak ya millet halimiz.. SON.:queen:
Şükrü abi ne güzel özetledin yaa :mrgreen: . Abi sürekli sitedeyim fakat kimse yazmayınca bende öyle genel konulara ve her akşam sahibinden.com da satılan PS'lere bakıp duruyorum