valla bende yagmurda çamurda fazla kullanmak istemedğimden todaye filan biniyorumda bazende amannn motoru kullanmak için almışız diye sürüyom daya bayıra tabi hemen ardından yıkıyom

iyi kmler yapmışsın benimki 8 ay oldu az kullandım havalarda dedğin gibi bi türlü düzelmedi yahu gene yagmurlar geliyormuş bi yandanda yagmur bereket diyorum

hahha
keşke senin yerinde olsam şuan

benim yorumumu sormuşsun kendimce anlatyım bari.şimdi bir gerçek sh 300 bunların en ekonomiği olucagına benziyo bikere kafadan çünkü büyük cant ince bir motor teker tabanlarıda ince olduğu için daha çok şehir içindede kullanılıcaksa sh 300 çok iyi ki dunyada tercih edilen en çok scooter seçildi artı italyadada satılan en çok scooter sh150 oldu.27 hp kymcodan düşük gözüksede sh 300 kymcodan seri ve son hızı daha yüksektir çünkü dediğim gibi avantajlıdır lakin konfor birde görüntü şekil istersen dawntown süper bir motor.sh 300 de aradığın konforu bulucagına inanmıyorum ancak kaliteli işçilik marka güvencesi servis yedek parca ve 2.el piyasası bulabilirsin honda bikere satarken hemen elden çıkıverir.biri yüksek cantlı scooter tipi diğeri maxiscooter uzun yolsa sırf downtown daha çok şehir içi ve kıvraklıksa en çok satan scooter sh 300 derim kesinlikle diğer 300 lüklerden daha az yakıcaktır sh