Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
valla onca sene ben hiç hondada motor olmadığını bilmezdim çok şaşırıyorum :S e aprilla al tamer abinin yaptıgı gibi
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Yok be Kaan gözümün aydın falan olduğu yok :pale: Aradım bayileri haziran ayına sipariş alıyorlar.. Motor yinede yok.. Gelecek motorlar içinde kaporası yatırılmış satılan motorlar diyorlar.. Çok bozuğum bildiğin gibi değil..:farao:

anes motorda ben cbf 150 alırken 3 adet vardı satıldığını sanmam aradınızmı anes i
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
yaw sahibinden sitesine gıcık oluyorum benim motorun fotoraflarını sahtekarın biri almışya koymuş oraya şimdide yeni bi ifade yazmış aynen şu

SIFIR AYARINDA SEDEFLİ BEYAZ GARANTİLİ 1987 KM DE ARAÇ ALACAĞIM İÇİN SATILIKTIR PAZARLIK İÇİN KİMSE ZAHMET ETMESİN..ALACAK KİŞİ ARASIN.SIFIRI ŞU KADAR VB GİBİ LAFLARA GEREK YOK PARASI OLAN ALSIN..

yavhu sahtekar herif hem gel başkasının motorunu koy oraya bide sıfırından daha çok para iste defalarcada şikayet ettim ilanı kaldırmadılar komedi ya
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
Yok be Kaan gözümün aydın falan olduğu yok :pale: Aradım bayileri haziran ayına sipariş alıyorlar.. Motor yinede yok.. Gelecek motorlar içinde kaporası yatırılmış satılan motorlar diyorlar.. Çok bozuğum bildiğin gibi değil..:farao:

bugün başka bir başlıkta okuduğum eğer uydurma değilse şuan honda bayileri ağustosta gelecek 2nci parti için sipariş alıyorlarmış,haziranda gelenlerin hepsi satılmış diye duydum
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
247
Şükrü abi bi an sevindim bende bayilere motor geldi diyince. Şafak 14 kaldı ya bakalım . Umarım ellerinde motor vardır. Şükrü abi sana oralardan motor zor gibi gözüküyor bence sen dışarılardan da araştır abi.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Valla Kaan sonunda olacağı o heralde.. Bilemiyorum valla..

Alper , aramadım anesi ama şimdi bi soracağım..sağol..

Tolga dediğin doğru olabilir.. Çünki benim görüştüğüm bayide öle bişeyler söyledi.. Bulursanız kaçırmayın dedi..

Kaan , kardeşim nazar değmesin senin ps2ye görüyosun işte herkes senin ps'nin resimlerini kopyalıyolar.. En iyisi sen bi nazarlık taktır abimm..

Ali.. selam.. inşallah dediğin gibi olur..
 
Katılım
10 Nis 2011
Mesajlar
72
slm şükrü kardeş sende benim gibi gececi misin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:44 ----------

ne yaptın motor alamadınmı
:pr:
 
Katılım
5 May 2011
Mesajlar
39
Arkadaşlar merhaba, Psi150 nin el korumalı ön spirleğini temin edebileceğim bir yer varmı_? Ellerinde olan bildiğiniz bir yer, ya da ikinci el?
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
Arkadaşlar merhaba, Psi150 nin el korumalı ön spirleğini temin edebileceğim bir yer varmı_? Ellerinde olan bildiğiniz bir yer, ya da ikinci el?

bitane bi site vardı bayide 270 tl olan siperlik 170 tlydi ama şuan hatırlıyamıyorum hangi site olduğunu.



--------------------------------------------------------------------------

bu gün (hatta biraz önce) yaptığım uygulamayı paylaşmak istedim.ben motoruma gözüm gibi bakıyorum en şikayetçi olduğum konuysa motoru yıkar yıkamaz ayakabılarımdan pislenen ayak yerleri..bunun için satılan paspaslardan almayı düşünüyodum ancak 30 tl gibi bi masraf çıkınca almamış sinirlenmiştim en son dün dia sa yı gezerken paspasları gördüm ve aklıma hemen benim motor geldi :cherry:fiyatı 5 tldi hemen alır almaz uygulamaya koyuldum

malzemeler
kalem
ölcü alabiliceğimiz kağıt(bende saman kagıdı vardı)
makaz
bu kadarı yeterli oldu




benim canavar
2rmbll0.jpg

9tijj4.jpg

sfxbg4.jpg

2dl24p.jpg

34zm738.jpg

sonuç...
33b2w4x.jpg

2074adv.jpg

19um3a.jpg

1zf4j2f.jpg

sonuç 5 tl masraf:cat:
 
Katılım
10 Nis 2011
Mesajlar
72
slm arkadaslar yav motorcu kardeş sen o resimleri öyle bırakıyorsun.şükrü kardeş onu görüyor adamı eritmek mi istiyorsun:mrgreen:.bu arada senın moto kaç km de bide bu buji 8 binde mi degişecek.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ahahha :D hiç gülüceğim yokken güldürdün beni kardeş evet şükrü abi zaten dertli bu motor konusunda bi gün bana patlıcak :p benim motor daha 4600 lerde çoğu zaman standby konumunda:D kıyamıyom :):) valla bi 5000 bakımı daha gelmedi hiç bilmiyorum buji olayını EHEH
 
Katılım
10 Nis 2011
Mesajlar
72
adamı kalpten götürecen yav:mrgreen:bende senın gibi nazik kullkanıyorum ama mesaim biter bitmez bide hava yagışlı degilse biniyorum atıma en az günde 30 km yaparım valla bir haftda depo bitiriyorum .ben beş aydır kullanıyorum 4200 de.hava soguktu diye böyle kullandım bide fazla vaktim olmuyordu.biliyorsun memurluk 8....akşam 5 ten sonra böyle bir kullanım artı bide nisan ayı sürekli yagmur yagıyordu yagmurlu çamurlu havada asla motora kıyıp kullanmadım şubat mart ta DA YAGIŞ ANALAYACAGIN hava güzel oldugunda bu km leri yaptım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:23 ----------

bu psler cok seri ve güçlü tatmin ediyor.ama bu sh 300 de denemek istiyorum yanlız sh nın selesini begenmedim kyomco 300 ve 250 artı piaggo 300 rst hangisi hem uzun yol ve konfor olarak gider
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
valla bende yagmurda çamurda fazla kullanmak istemedğimden todaye filan biniyorumda bazende amannn motoru kullanmak için almışız diye sürüyom daya bayıra tabi hemen ardından yıkıyom :D iyi kmler yapmışsın benimki 8 ay oldu az kullandım havalarda dedğin gibi bi türlü düzelmedi yahu gene yagmurlar geliyormuş bi yandanda yagmur bereket diyorum :) hahha

keşke senin yerinde olsam şuan :D benim yorumumu sormuşsun kendimce anlatyım bari.şimdi bir gerçek sh 300 bunların en ekonomiği olucagına benziyo bikere kafadan çünkü büyük cant ince bir motor teker tabanlarıda ince olduğu için daha çok şehir içindede kullanılıcaksa sh 300 çok iyi ki dunyada tercih edilen en çok scooter seçildi artı italyadada satılan en çok scooter sh150 oldu.27 hp kymcodan düşük gözüksede sh 300 kymcodan seri ve son hızı daha yüksektir çünkü dediğim gibi avantajlıdır lakin konfor birde görüntü şekil istersen dawntown süper bir motor.sh 300 de aradığın konforu bulucagına inanmıyorum ancak kaliteli işçilik marka güvencesi servis yedek parca ve 2.el piyasası bulabilirsin honda bikere satarken hemen elden çıkıverir.biri yüksek cantlı scooter tipi diğeri maxiscooter uzun yolsa sırf downtown daha çok şehir içi ve kıvraklıksa en çok satan scooter sh 300 derim kesinlikle diğer 300 lüklerden daha az yakıcaktır sh
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst