Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
247
Bizde yazmasak kimsenin yazacağo yok yani foruma.. Nerdesiniz millet.. Zaten Tamer'i kaybettik o artık scarabeo forumunda.. Kaan kardeşimdeki düzensizlik devam ediyor.. Barış zaten bir var biryok.. Ali şafak sayıp duruyo garibim imtihan telaşeleri vardır zati onun.. Ben beklemeyip duruyom honda lar gelecek bayilere diye.. Yada biri temiz temiz satsada alsam diye.. Ne olcak ya millet halimiz.. SON.:queen:


Şükrü abi ne güzel özetledin yaa :mrgreen: . Abi sürekli sitedeyim fakat kimse yazmayınca bende öyle genel konulara ve her akşam sahibinden.com da satılan PS'lere bakıp duruyorum :p .
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Aynı bende valla.. PS nin olduğu bölümü sık kulanılanlara ekledim.. Açıyorum şak diye o günki ps ilanları geliyo karşıma.. Siz şanslısınız çünki Antalyadasınız ya ben napayım.. teee zonguldakta.. yok abi yok emekli olunca kesin oralarda bi yere yerleşcem.. ama daha çooooooooook var :pr:
Ali ne zaman bitiyo sınavlar.. He bu arada senin ekleme mesajı hala gelmedi haberin olsun..
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
247
Aynı bende valla.. PS nin olduğu bölümü sık kulanılanlara ekledim.. Açıyorum şak diye o günki ps ilanları geliyo karşıma.. Siz şanslısınız çünki Antalyadasınız ya ben napayım.. teee zonguldakta.. yok abi yok emekli olunca kesin oralarda bi yere yerleşcem.. ama daha çooooooooook var :pr:
Ali ne zaman bitiyo sınavlar.. He bu arada senin ekleme mesajı hala gelmedi haberin olsun..

Abi Zonguldak'ın kıymetini bil bence :mrgreen: Yazın Antalya çekilmez bir şehir olmuyor markete bile gidemiyorsun sıcaklardan. Abi 23 Mayıs'ta Final sınavım var. 26 Mayısta'da İngilizceyi bitirme sınavım var yani onu da verirsem bölümüme geçmiş olacağım. Tahminim 27-28 Mayıs gibi döneceğim Antalya'ya :cat:

Abi valla tekrar göndereyim eski daveti iptal edipte. Ama gönderdim :pr:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Tamam geldi ekledim.. Valla ne diyim Allah kolaylık versin kardeşim sınavların için..
Ya sen boş versene zonguldağı.. yeterki sıcak olsun,kaçarım soğuğa ozaman.. nası olsa motosikletim olmayacakmı..
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
247
Tamam geldi ekledim.. Valla ne diyim Allah kolaylık versin kardeşim sınavların için..
Ya sen boş versene zonguldağı.. yeterki sıcak olsun,kaçarım soğuğa ozaman.. nası olsa motosikletim olmayacakmı..

Çok teşekkür ederim Şükrü abi . :rendeer:

Abi Sıcak denizi'de olmasa kesinlikle gündüz dışarı çıkılacak gibi değil.

Bu arada Şükrü abi netimin kötü olması nedeniyle facebook'ta yazdıklarım gelmiyor galiba yada çok geç geliyor bilginiz olsun. :farao:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
hahaha:D ne geyik dönmüş he ben yokken burada..
ya size üzüldüğüm bişiyi söylicem sonunda gözüm gibi baktığım motora nazar değdi benim peder bahçede demirleri boyarken benim motorada farkında olmadan boya sıçratmış ben bunu gördüm önce küplere bindim sonra elime tiner aldım çıkarmaya boyada heryere dahasına sindi bulandı şimdi ayaklık yeri beyaz solmuş gibi kaldı arka plakalıkta öyle oldu ahhh ahhhh derin bi iç çektim :S
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
işte sinir şey gidip boyacıya sorucam bunun eskisi gibi parlak olabilmesı için napabilirm diye:cherry:
20s6mx4.jpg
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Bişey olmaz bişey olmaz Kaan nazarlık olur.. Düşme kalkma olmasında gerisi önemli değil.. Sen onu neyap biliyonmu.. Vazalin bulursan süngerle vazalin sür.. Olmadı yanmış yağı süngerle yedir.. o beyazlık gidecektir.. Olmadı bi kaç yöntem daha var aklımda sen bi onları uygula bakimm.. anlatırım ben sana..
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
şükrü abi vazelin daha önceki activama sürmüştüm de ilk önce mükemmel oluyo sonrası ise tüm tozu üstüne çekiyodu yanmış yağ da sonra çıkmasın ?
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ohaa bu saatte ve alalade telni vermişsin özelden verseydin bari :D tmmda çaldırıcak kadar tlm kalmamışki msj atarım bu noya
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
şükrü abi tekrar tanıştımıza memnun oldum zonguldak mt de 9 sayfada resmine rasladım gezin acaba kacıncı sayfada :) facebook açınca ilk işim seni eklemek olucak xD
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst