- Katılım
- 2 Haz 2007
- Mesajlar
- 357
Antalyada bulamazsan hiçbiyerde bulaman yaaa :silent:
Antalyada bulamazsan hiçbiyerde bulaman yaaa :silent:
gerçekten niyetin varsa işini şansa bırakma,çok basit sembolik bir kaporo bırak kafan rahat olsun,haziranda gittiğinde temmuza derlerse beklemesi zor olur o sıcak yaz aylarında![]()
PS 150 ile çalışmayacan ama demi.. :silent:
Yani bende öle düşünmüştüm zaten de bi soram dedim yinede..
ne mezunu olcan sen şimdi bakam..
Antalya / Alanya'da ki bayinin elinde 2 hafta önce kadar beyaz Honda PS150 i vardı. Fiyat olarak plaka ruhsat dahil 6,150 fiyat çektiler : ) Uzunca sohbetin ardından 6,000 TL ye tamam dediler... Ps150 almak istiyordum ama sonradan fikrimi değiştirerek Aprilla Scarabeo almaya karar verdim. Euro'nun düşmesini bekliyorum
Alanya'da ki bayi müşteri temsilcisinin numarasını vereyim :
Tümotopar SABRİ bey 0507 218 57 77 (şirket hattıdır , özel değildir)
O zaman çok beklersin arkadaşım euro biraz zor düşer.. Bence iyi fiyat vermişler keşke alsaydın yaaa...
Renk tercihi olarak GRi'yi seçmezsen 2 haftada bir geldiğini söylemişlerdi. Siyah ve Beyaz renk sürekli olarak geliyor. Sabri bey'le görüşmem de o gün 3*4 kişinin Gri rengi sordugunu ve sıra olmadığını söylemişti.Bankacılık ve Finansman okuyorum abi ama daha hazırlık okuyorum nasipse 4 sene sonra bitecek okulum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:06 ----------
Bilgi için çok teşekkür ederim. Fiyat olarakta 6000 uygun gözüküyor benim bütçem için fakat merak ettiğim konu Honda Alanya'da yeteri kadar motorsiklet var mı yani gittiğim an motorsiklet satın alabilir miyim orada ?
Ailemle konuştum babam Alanya ve Fethiye Honda'ya bakacakmış.
Yani evet bende fiyat aldım ist.dan 5.500 demişlerdi plaka hariç.. sanırım aynı bayi.. birde ist. uzak bize.. adapazarı bayisini bekliyorum bende.. ordan binerek getirebilirim sanırım
Hemen söle gidip alsınlar Ali..
Bankacılık ve finans güzell.. günümüzün mesleği..
Renk tercihi olarak GRi'yi seçmezsen 2 haftada bir geldiğini söylemişlerdi. Siyah ve Beyaz renk sürekli olarak geliyor. Sabri bey'le görüşmem de o gün 3*4 kişinin Gri rengi sordugunu ve sıra olmadığını söylemişti.
Hemen olmasa bile 2 hafta kadar bekleyip (şuan ki durumu bilemiyorum) Honda PS150 ne kavuşursun.
Verdiğim numaradan ulaşıp detaylı bilgi alabilirsin kendisinden.
Çok teşekkür ederim bu sıralar ararım . Bende Beyaz ve Siyah arasında gidip geliyorum. Siyah çok dikkat çekiyor fakat çizikleri de çok belli etmesi beni korkutuyor. Beyaz çok tatlı ve sade gözüküyor. Beyaz alacak gibiyim bende. Bilgi için çok çok teşekkür ederim. :rendeer: