Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
gerçekten niyetin varsa işini şansa bırakma,çok basit sembolik bir kaporo bırak kafan rahat olsun,haziranda gittiğinde temmuza derlerse beklemesi zor olur o sıcak yaz aylarında:)
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
247
gerçekten niyetin varsa işini şansa bırakma,çok basit sembolik bir kaporo bırak kafan rahat olsun,haziranda gittiğinde temmuza derlerse beklemesi zor olur o sıcak yaz aylarında:)


Kesinlikle Tamer abi . :) Annem gile haber verdim zaten :cat: . Teşekkürler Tamer abi.

Niyetim var Tamer abi. Zaten bu yaz Domino's Pizza'da paket servis olarak çalışacağım işe gidip gelirken kullanacağım motoru. Okulum da başlarken Kıbrıs'a götürmeyi düşünüyorum motorumu.

Ailemde onay verdi zaten bu motoru almama
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
285
Antalya / Alanya'da ki bayinin elinde 2 hafta önce kadar beyaz Honda PS150 i vardı. Fiyat olarak plaka ruhsat dahil 6,150 fiyat çektiler : ) Uzunca sohbetin ardından 6,000 TL ye tamam dediler... Ps150 almak istiyordum ama sonradan fikrimi değiştirerek Aprilla Scarabeo almaya karar verdim. Euro'nun düşmesini bekliyorum :)

Alanya'da ki bayi müşteri temsilcisinin numarasını vereyim :
Tümotopar SABRİ bey 0507 218 57 77 (şirket hattıdır , özel değildir)
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
O zaman çok beklersin arkadaşım euro biraz zor düşer.. Bence iyi fiyat vermişler keşke alsaydın yaaa...
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
247
ne mezunu olcan sen şimdi bakam..

Bankacılık ve Finansman okuyorum abi ama daha hazırlık okuyorum nasipse 4 sene sonra bitecek okulum :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:06 ----------

Antalya / Alanya'da ki bayinin elinde 2 hafta önce kadar beyaz Honda PS150 i vardı. Fiyat olarak plaka ruhsat dahil 6,150 fiyat çektiler : ) Uzunca sohbetin ardından 6,000 TL ye tamam dediler... Ps150 almak istiyordum ama sonradan fikrimi değiştirerek Aprilla Scarabeo almaya karar verdim. Euro'nun düşmesini bekliyorum :)

Alanya'da ki bayi müşteri temsilcisinin numarasını vereyim :
Tümotopar SABRİ bey 0507 218 57 77 (şirket hattıdır , özel değildir)


Bilgi için çok teşekkür ederim. Fiyat olarakta 6000 uygun gözüküyor benim bütçem için fakat merak ettiğim konu Honda Alanya'da yeteri kadar motorsiklet var mı yani gittiğim an motorsiklet satın alabilir miyim orada ?

Ailemle konuştum babam Alanya ve Fethiye Honda'ya bakacakmış.
 
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
285
O zaman çok beklersin arkadaşım euro biraz zor düşer.. Bence iyi fiyat vermişler keşke alsaydın yaaa...

Mecbur düşecek :) Scarabeo için fiyat aldım , biras beklerim kafam atarsa siparişini verip geçerim...
Şuan motosikletim olduğu için pek sorun etmiyorum :)

PS150 için pek iyi fiyat sayılmaz. İstanbulda ki bir bayii , Plaka ruhsat dahil 5,800 fiyat vermişti. Plakasız 5,500 e Antalya ya gönderecekti , 100*150 tl arası kargo masrafı artı olarak hasarlı gelebilme korkusu ve aynı hesaba geldiği için vazgeçmiştim. Neden se İstanbul dışı diğer illerde fiyatlar biras daha yüksek...
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Yani evet bende fiyat aldım ist.dan 5.500 demişlerdi plaka hariç.. sanırım aynı bayi.. birde ist. uzak bize.. adapazarı bayisini bekliyorum bende.. ordan binerek getirebilirim sanırım
 
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
285
Bankacılık ve Finansman okuyorum abi ama daha hazırlık okuyorum nasipse 4 sene sonra bitecek okulum :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:06 ----------




Bilgi için çok teşekkür ederim. Fiyat olarakta 6000 uygun gözüküyor benim bütçem için fakat merak ettiğim konu Honda Alanya'da yeteri kadar motorsiklet var mı yani gittiğim an motorsiklet satın alabilir miyim orada ?

Ailemle konuştum babam Alanya ve Fethiye Honda'ya bakacakmış.
Renk tercihi olarak GRi'yi seçmezsen 2 haftada bir geldiğini söylemişlerdi. Siyah ve Beyaz renk sürekli olarak geliyor. Sabri bey'le görüşmem de o gün 3*4 kişinin Gri rengi sordugunu ve sıra olmadığını söylemişti.
Hemen olmasa bile 2 hafta kadar bekleyip (şuan ki durumu bilemiyorum) Honda PS150 ne kavuşursun.
Verdiğim numaradan ulaşıp detaylı bilgi alabilirsin kendisinden.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:20 ----------

Yani evet bende fiyat aldım ist.dan 5.500 demişlerdi plaka hariç.. sanırım aynı bayi.. birde ist. uzak bize.. adapazarı bayisini bekliyorum bende.. ordan binerek getirebilirim sanırım

Hayırlısı olur inşallah... İnşallah bende pişman olmam çünkü arada 1,000 lira fark olacak :)
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
247
Hemen söle gidip alsınlar Ali..

Bankacılık ve finans güzell.. günümüzün mesleği..

Babam okulun bitsin gel alalım dedi bende o 1 ayın geçmesini bekliyorum

Evet abi bölümüm güzel ama bir o kadarda zorlukları var her meslekte olduğu gibi :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:27 ----------

Renk tercihi olarak GRi'yi seçmezsen 2 haftada bir geldiğini söylemişlerdi. Siyah ve Beyaz renk sürekli olarak geliyor. Sabri bey'le görüşmem de o gün 3*4 kişinin Gri rengi sordugunu ve sıra olmadığını söylemişti.
Hemen olmasa bile 2 hafta kadar bekleyip (şuan ki durumu bilemiyorum) Honda PS150 ne kavuşursun.
Verdiğim numaradan ulaşıp detaylı bilgi alabilirsin kendisinden.

Çok teşekkür ederim bu sıralar ararım . Bende Beyaz ve Siyah arasında gidip geliyorum. Siyah çok dikkat çekiyor fakat çizikleri de çok belli etmesi beni korkutuyor. Beyaz çok tatlı ve sade gözüküyor. Beyaz alacak gibiyim bende. Bilgi için çok çok teşekkür ederim. :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst