Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
bu bursa bayisi bizi niye bekletiyor kardeşim burda,gideyim bi konuşayım bakalım şunlarla :jocolor:
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
247
Renk olarak ben Gri düşünmüştüm ama bırakın bayii'yi Türkiye genelinde olmadığını söylemişti müdür bey.

Antalya şartlarında Beyaz daha çok tercih ediliyor ama Siyah ta çok güzel :)

Gerçekten çok karamsar kaldım şimdi :cyclopsan .

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:53 ----------

Her ne kadar karamsar kalsam da beyaz geçiyor benim de gönlümden.
 
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
285
Gerçekten çok karamsar kaldım şimdi :cyclopsan .

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:53 ----------

Her ne kadar karamsar kalsam da beyaz geçiyor benim de gönlümden.

Beyaz güzel renk... Antalya'da en çok rastladığım renklerden bir tanesi. Lastikler İRC marka bu arada. Çok kaliteli , Orjinal lastikleri değiştirmeye gerek yok.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ohoooo bizim topic şenlenmiş yahuuuu hayırlısı :D artık yazılanları takip edemez oldum
ali kardeşim bölümün çok güzelmiş bak ben iki senelik okuyodum bıraktım şuan besyo sınavlarına hazırlanıyorum insallah olur da okumak başka tabi ..o dört sene bi bakmışsın gecivermiş olur hiç canını sıkma al ps yide kız arkadaşınıda at arkana bak keyfine :)

renk olarak beyaz diyorum bende burada siyah ps si olan benim motora dönüpte bakmak için geldi :) siyahta en sevdiğim unsur jantlarıda boyalıya o yüzden seviyorum ama beyaz beyaz beyaz böyle pasparlıyo .ee şükrü abi tamer abi nasılsınızzz
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
247
Beyaz güzel renk... Antalya'da en çok rastladığım renklerden bir tanesi. Lastikler İRC marka bu arada. Çok kaliteli , Orjinal lastikleri değiştirmeye gerek yok.

Kuru zeminde umarım bir dezavantajı olmaz. Lastiklerini pek bilmiyorum açıkçası.
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
247
pirelli değil mi


ben de pirelli olarak biliyorum ayrıca pirelli daha iyi sanırsam ama emin değilim



ohoooo bizim topic şenlenmiş yahuuuu hayırlısı :D artık yazılanları takip edemez oldum
ali kardeşim bölümün çok güzelmiş bak ben iki senelik okuyodum bıraktım şuan besyo sınavlarına hazırlanıyorum insallah olur da okumak başka tabi ..o dört sene bi bakmışsın gecivermiş olur hiç canını sıkma al ps yide kız arkadaşınıda at arkana bak keyfine :)

renk olarak beyaz diyorum bende burada siyah ps si olan benim motora dönüpte bakmak için geldi :) siyahta en sevdiğim unsur jantlarıda boyalıya o yüzden seviyorum ama beyaz beyaz beyaz böyle pasparlıyo .ee şükrü abi tamer abi nasılsınızzz

Teşekkürler Kaan abi. İnşallah dediğin gibi o 4 sene su gibi akıp gider.Umarım sende Besyo yu kazanırsın zevkle gidilecek bölümlerden birisi sonuçta sporla uğraştığınız için :)

Bende beyaz renk alacak gibiyim.Dediğim gibi siyah renkte sürekli korkularım var.
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
Bayide ki PS150 ler de İRC marka lastik vardı... Dönem dönem faklı marka lastik takılıyorsa bilemiyorum.

irc ben hiç kullanmadım ama çok iyi olacağını sanmam,metzeller veya michelin den başka lastik tanımam şahsen,wand sana özelden bir mesaj attım ,bi gözat istersen
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
dylanlarda ırc lastik kullanıldı ps ninde önceden tercihi aynı lastikti sonra pirelli zaten italyan motorda zaten yarı italyan herhalde bunlar anlaştılar pirelli kullanıyolar artık benim lastiklerde pirelli
feyizoğlundan bizim motorun lastiklerine baktım michlenler satılıyo ön 110 tl arka 130 tl di yanlış hatırlamıyosam birde aynı lastiğin 2 türü var biri 4 mevsimlik kullanmak için diğeri tamamen yarış lastiği .he bu arada bizim lastikler iyi olmasa kawasaki ninjaın üstünde aynı lastiği kullanmazlardı pirelli gt serisinin tüm ebatları mevcut e michlen kadar iyi değildir ama idare edicez:p
 
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
285
irc ben hiç kullanmadım ama çok iyi olacağını sanmam,metzeller veya michelin den başka lastik tanımam şahsen,wand sana özelden bir mesaj attım ,bi gözat istersen

:cat: Metzeler ve Michelin üzerine bende tanımam ama Duro marka olmasında İrc ve Pirelli olsun yeter : ))
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
247
dylanlarda ırc lastik kullanıldı ps ninde önceden tercihi aynı lastikti sonra pirelli zaten italyan motorda zaten yarı italyan herhalde bunlar anlaştılar pirelli kullanıyolar artık benim lastiklerde pirelli
feyizoğlundan bizim motorun lastiklerine baktım michlenler satılıyo ön 110 tl arka 130 tl di yanlış hatırlamıyosam birde aynı lastiğin 2 türü var biri 4 mevsimlik kullanmak için diğeri tamamen yarış lastiği .he bu arada bizim lastikler iyi olmasa kawasaki ninjaın üstünde aynı lastiği kullanmazlardı pirelli gt serisinin tüm ebatları mevcut e michlen kadar iyi değildir ama idare edicez:p

Umarım bana da iyi bir marka denk gelir ya :mrgreen:
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
:cat: Metzeler ve Michelin üzerine bende tanımam ama Duro marka olmasında İrc ve Pirelli olsun yeter : ))


duro,maxxis,kenda mucize yaratan lastikler kuru düz yolda bile adama yolunu sapıttır :) pirellide yeniyken iyi ama sertleşmeye başladımı oda pek güven vermiyor
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
kabartmasıda güzel be:cat:
49915208956221581009.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst