- Katılım
- 26 Ağu 2010
- Mesajlar
- 285
SÜÜÜÜÜPERRRRR :queen::queen::queen::queen: GELDE ÇILDIRMAAA...:queen:
Hehehehehe : )) O gün siyah satlmıştı , plaka ruhsat bekliyordu...
SÜÜÜÜÜPERRRRR :queen::queen::queen::queen: GELDE ÇILDIRMAAA...:queen:
SÜÜÜÜÜPERRRRR :queen::queen::queen::queen: GELDE ÇILDIRMAAA...:queen:
Peki sizce siyah mı beyaz mı ??![]()
Renk olarak ben Gri düşünmüştüm ama bırakın bayii'yi Türkiye genelinde olmadığını söylemişti müdür bey.
Antalya şartlarında Beyaz daha çok tercih ediliyor ama Siyah ta çok güzel![]()
Gerçekten çok karamsar kaldım şimdi :cyclopsan .
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:53 ----------
Her ne kadar karamsar kalsam da beyaz geçiyor benim de gönlümden.
Beyaz güzel renk... Antalya'da en çok rastladığım renklerden bir tanesi. Lastikler İRC marka bu arada. Çok kaliteli , Orjinal lastikleri değiştirmeye gerek yok.
pirelli değil mi
pirelli değil mi
ohoooo bizim topic şenlenmiş yahuuuu hayırlısıartık yazılanları takip edemez oldum
ali kardeşim bölümün çok güzelmiş bak ben iki senelik okuyodum bıraktım şuan besyo sınavlarına hazırlanıyorum insallah olur da okumak başka tabi ..o dört sene bi bakmışsın gecivermiş olur hiç canını sıkma al ps yide kız arkadaşınıda at arkana bak keyfine
renk olarak beyaz diyorum bende burada siyah ps si olan benim motora dönüpte bakmak için geldisiyahta en sevdiğim unsur jantlarıda boyalıya o yüzden seviyorum ama beyaz beyaz beyaz böyle pasparlıyo .ee şükrü abi tamer abi nasılsınızzz
Bayide ki PS150 ler de İRC marka lastik vardı... Dönem dönem faklı marka lastik takılıyorsa bilemiyorum.
irc ben hiç kullanmadım ama çok iyi olacağını sanmam,metzeller veya michelin den başka lastik tanımam şahsen,wand sana özelden bir mesaj attım ,bi gözat istersen
dylanlarda ırc lastik kullanıldı ps ninde önceden tercihi aynı lastikti sonra pirelli zaten italyan motorda zaten yarı italyan herhalde bunlar anlaştılar pirelli kullanıyolar artık benim lastiklerde pirelli
feyizoğlundan bizim motorun lastiklerine baktım michlenler satılıyo ön 110 tl arka 130 tl di yanlış hatırlamıyosam birde aynı lastiğin 2 türü var biri 4 mevsimlik kullanmak için diğeri tamamen yarış lastiği .he bu arada bizim lastikler iyi olmasa kawasaki ninjaın üstünde aynı lastiği kullanmazlardı pirelli gt serisinin tüm ebatları mevcut e michlen kadar iyi değildir ama idare edicez![]()
:cat: Metzeler ve Michelin üzerine bende tanımam ama Duro marka olmasında İrc ve Pirelli olsun yeter : ))