evet bu motora çok yakışıyor.
şükrüüüüü abiiiDD uyumadımda şuan çok kısıtlı girebiliyorum ilana bakmadım ama daha öncede sahibindene bakmıştım beyaz ve topcasede beyaz sa biliyorum o motoru daha çizik yok üstünde burdada bi adam alıcaktı bana sormuştuda ordan biliyorum
Selam millet ben geldim herkese iyi akşamlar.. Tamer,Kaan nerdesiniz..?
Abi ben buradayım olmaz mı ?![]()
Neden olmasın kardeşim tabi olur..
Anlat bakalım..
Memnun oldum Ali.. İnşallah diyorum.. Bende PS için beklemedeyim.. Bayilerde yok zaten biliyosun şu an.. Bakalım hele bi mayıs ayı gelsin.. Hayırlısı
Hoşgeldin Tamer![]()
Ali bu sezon motor bulmak biraz zor,bence şimdiden ayırt kendine bir motor haziranda alacağım de,gerekirse 100 lira kaparo ver sembolik olarak ha deyince honda bulunmuyor bu sene