Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ooo ilki bi hemen motoruna kavuşmak istedin olmayınca olmayo tamer abi:D sn bence kaskı çıkart 10 mayısa kadar bi iç çek bakalım ehehe:) şaka şaka 10 mayısa kadar hem havalar dahada ısınır daha iyi olur cillop gibi gezersin motorunlaa
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
benim kısmetime motor kıtlığı olan seneye denk geldik.15ine kadar gelmezse zaten verdiğim kaparoyu geri alıp bu seneki motor maceramıza son verecem artık inşallah seneye :queen::queen: inşallah mayısta gelir,hiç güvenmiyorum hondaya bu cbr 250 ve cbr 125 olayından sonra.sahibinden comda millet uçmuş,sıfırı 5400tl olan cbr 125 e 7400 tl fiyat istiyor.ula ne ülke be somaliden farkımız yok vallahi,herşey karaborsa. :farao:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
en sonunda kaskımı almış bulunuyorum .tabi küçük bi sorun var large bedenını almıştım azcık büyük geliyo onun içinde yazlık balaklava sparişi verdim feyizoğluna birde 1 günde teslim aldım ürünü gerçekten jet hızı geldi
14109.jpg

14149.jpg
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
Allah deneme fırsatı vermesin güle güle kullan sevgili kardeşim :) şu benim motorda gelse tam süper olacak :mrgreen:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
çok çok sağol tamer abim insallah seninkiside hayırlısıyla gelcek fotolarınıda atcan bakcazz
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
motor geldiği gibi uludağ/bakacak gezisi yapacağım bol bol foto çekip koyacağım buraya,biraz hareketlensin şu topic,az önce dylan topiğine baktım biraz,hiçbirinin ps almaya niyeti yok :) ps motoru alıp dylana takmayı bile konuşmuşlar ama ps kasasını beğenmiyorlar,çoğu dylanı satıp pcx'e geçmeyi konuşuyor,şunu anladım dylancıların tav oldukları,motorun performansından çok tipi,o yüzden ne kadar performansı düşük olsada tipi modern olduğundan pcx tercih ediyorlar.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
motorun ilk 500 km sine kadar gezme derim ben gezdim biraz seri kalkışlarda bulundum kayış şak şuka oynuyo:D he dylancılar öyle ya onlar sport scooter seviyolar vlla ne yalan söyliyim bi yerde onlarıda haklı görüyorum ama şu da gerçekki marmariste ps çok fazla yok ve temizde bakıyorum motoruma millet durdurup durdurup bana bu motor ne nasıl motor bu motor çok güzel bende alıcam diye sorup sorup duruyolar özelliklede yaşanı almış uslanmış insanlar motoruma hasta oluyo birde dylanı ben seviyorum dylan muhabbetini açıyorum bana dylandan daha bi güzel diyenede rastlıyorum.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
İyi geceler millet..
Kaan kaskın hayırlı olsun.. Yarım yüz alsan daha iyi olmazmıydı be kardeşş malum sizin oralar zati sıcakk..
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
usta full face her zaman daha güvenlidir,tercih meselesi ama güvenlik benim için konfordan önce geliyor.:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:07 ----------

motorun ilk 500 km sine kadar gezme derim ben gezdim biraz seri kalkışlarda bulundum kayış şak şuka oynuyo:D he dylancılar öyle ya onlar sport scooter seviyolar vlla ne yalan söyliyim bi yerde onlarıda haklı görüyorum ama şu da gerçekki marmariste ps çok fazla yok ve temizde bakıyorum motoruma millet durdurup durdurup bana bu motor ne nasıl motor bu motor çok güzel bende alıcam diye sorup sorup duruyolar özelliklede yaşanı almış uslanmış insanlar motoruma hasta oluyo birde dylanı ben seviyorum dylan muhabbetini açıyorum bana dylandan daha bi güzel diyenede rastlıyorum.

yaw benim gezi dediğime bakma uludağ zirvesi bize 32 km uzaklıkta:queen: fazla gaza asılmadan 30-40 km ile çıkar 50-60 la inerim yorulmaz motor,maksat kurtlarımızı dökmek.:p
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Herhalde en sıkıcı şey rodaj zamanının bitmesini beklemektir motor aldıktan sonra..

Ya bu arada ne dicem mayısta gelecek olan motorlar zamlımı olur nediyosunuz..?
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
şükrü abi hoşgeldin:) fullface konusunda tamer abi düşündüğümü yazmış zaten
hehe:D olsun şimdi 32 kmre sonra 320 km diye gider o geziler:p
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
İllakiii.. :mrgreen:

Eee neler yapıyosunuz bakalım nasıl gidiyor hayat..?
Ben karar verdim emekli olunca marmarise yerleşecem ansını satimm..
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
napalım aynı tas aynı motor:D
gel gel marmaris güzel yer yakında bisiklet turnuvası var marmaris ayağında trt yi aç bi marmarisi yoldan gelirken izlemiş olursun şöyle bi için acılsın temiz hava al bi:p ne iş erdabısın şükrü abi? hiç anlatmadın pis işler yok dimi eheh
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
yok yok Kaan'cım merak etme.. Ben zonguldak-ereğlide demir çelik fabrikasında çalışıyorum.. sen hangi okulu okuyosun bu arada.. senin facebukun neyin yokmu yaa eklesene beni Şükrü YÜKSELEN diye kayıtlıyım
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
247
Herkese merhabalar siteyi uzun zamandır takip ediyordum neredeyse yazılan bütün yazıları okudum. Nasipse bende Nisan-Mayıs arası PS150i ye sahip olacaklar arasındayım. Umarım sizlerle daha yakından tanışma fırsatı da bulabilirim.Beni de aranıza alırsanız çok sevinirim teşekkürler. :)
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
Herkese merhabalar siteyi uzun zamandır takip ediyordum neredeyse yazılan bütün yazıları okudum. Nasipse bende Nisan-Mayıs arası PS150i ye sahip olacaklar arasındayım. Umarım sizlerle daha yakından tanışma fırsatı da bulabilirim.Beni de aranıza alırsanız çok sevinirim teşekkürler. :)

sende bendensin :cat: bende mayıs ayında gelecek olan partiden aldım nasipse mayısın ilk haftası teslim alıyorum.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
yok yok Kaan'cım merak etme.. Ben zonguldak-ereğlide demir çelik fabrikasında çalışıyorum.. sen hangi okulu okuyosun bu arada.. senin facebukun neyin yokmu yaa eklesene beni Şükrü YÜKSELEN diye kayıtlıyım
muğla okuyorum şükrü abi de orayı dondurmuştum 3 senedir besyo sınavlarını deniyom bu yazda sınavlarım var biraz karışık yani:mrgreen: facebook şuan donuk ama açılınca ilk işim seni eklemek olucak söz veriyom :cat:

Herkese merhabalar siteyi uzun zamandır takip ediyordum neredeyse yazılan bütün yazıları okudum. Nasipse bende Nisan-Mayıs arası PS150i ye sahip olacaklar arasındayım. Umarım sizlerle daha yakından tanışma fırsatı da bulabilirim.Beni de aranıza alırsanız çok sevinirim teşekkürler. :)

aramızdasın bile merak etme:rendeer: bak ikimizinde todayi var zaten:p kısmetse hayırlısıyla al su ps yide burası azcık şenlensi
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
247
sende bendensin :cat: bende mayıs ayında gelecek olan partiden aldım nasipse mayısın ilk haftası teslim alıyorum.


sizlerden duyduğum kadarıyla şuan ellerinde yok sanırsam . Ayrıca sipariş ile mi satın alıyoruz ? çünkü sürekli 2. el (honda beat ve honda today) motor aldım ilk defa sıfır işine gireceğim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:28 ----------

muğla okuyorum şükrü abi de orayı dondurmuştum 3 senedir besyo sınavlarını deniyom bu yazda sınavlarım var biraz karışık yani:mrgreen: facebook şuan donuk ama açılınca ilk işim seni eklemek olucak söz veriyom :cat:



aramızdasın bile merak etme:rendeer: bak ikimizinde todayi var zaten:p kısmetse hayırlısıyla al su ps yide burası azcık şenlensi


Haklısın :mrgreen: Today'den inip PS150i ye binmek heralde çok daha farklı bir zevk olacaktır. :cat:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
valla bir sene boyunca sırf todeye binmiştim ve ben 1.90 boylarındayım arkadaşımda şişmandı 2 kişi çok yolo aldık 50 cc motorla sağlamlık konusunda today kadar saglam scootera binmedim bide satarken 5 kişi anında çıktı today de cok farklıdır benim için ancak 2 kişiyle gitmek çok ama çok zor oluyodu hele 2 kişiyle 10 la çıktığı yerlere tehlikeli olduğu için gidemediğimizden motor kiralamayıda düşündüğüm oldu neyseki ps alınca ewt aynen bambaşka bi zevk oluyo bunu ıyı anlıyosun:D todayın eksiklerini ps kapatıyo ps ninde eksiklerini today kapatıyo diyim ben :) ikiside bambaşka
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst