Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
247
valla bir sene boyunca sırf todeye binmiştim ve ben 1.90 boylarındayım arkadaşımda şişmandı 2 kişi çok yolo aldık 50 cc motorla sağlamlık konusunda today kadar saglam scootera binmedim bide satarken 5 kişi anında çıktı today de cok farklıdır benim için ancak 2 kişiyle gitmek çok ama çok zor oluyodu hele 2 kişiyle 10 la çıktığı yerlere tehlikeli olduğu için gidemediğimizden motor kiralamayıda düşündüğüm oldu neyseki ps alınca ewt aynen bambaşka bi zevk oluyo bunu ıyı anlıyosun:D todayın eksiklerini ps kapatıyo ps ninde eksiklerini today kapatıyo diyim ben :) ikiside bambaşka

2005 yılından beri Today kullanıyorum. Dediğiniz gibi çok dik yokuşları ( mondiallerin çıkamadığı yolu ) today ile dip gaz 10 km/h ile çıktım. Ama artık today'ın hızı beni hiç mi hiç tatmin etmiyor.Honda beat ise babam iş için kullanıyor. En sonunda kendime güzel bir motor alma kararı ile ilk görüşte aşık olduğum PS150 yi almaya karar verdim. Bakalım nasipse bir kaç gün içinde honda bayii'sine gideceğim.
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
sanırım her bayinin her ay bir kotası var,o kotayı aşan bir sipariş verildimi bir dahaki aya termin veriliyor.mesela ben hemen alırım diye gittim ama nisan ayının motorları satılmış mayıs ayında gelecek partiden alacaksın dediler.sıfır honda almak baya zormuş onu bende yeni öğrendim.:)
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
247
sanırım her bayinin her ay bir kotası var,o kotayı aşan bir sipariş verildimi bir dahaki aya termin veriliyor.mesela ben hemen alırım diye gittim ama nisan ayının motorları satılmış mayıs ayında gelecek partiden alacaksın dediler.sıfır honda almak baya zormuş onu bende yeni öğrendim.:)


Anladım baya bi zahmetli iş sanırsam. Bende babamı bekliyorum akşam gelsin konuyu konuşup şimdiden bir Honda servisini arayalım. :)
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
247
Bütün yorumları tek tek okuyamadım fakat genel olarak gezdirdim ve birçok soruma cevap buldum fakat benim merak ettiğim bir kaç soru olacak

1- Viraj kabiliyeti nasıl ? ( Beat ile fazla yatırmaya korkuyorum çünkü 1-2 defa yan yatma sonucu düştüm )

2- Performans eksozu taksam bir sorun olur mu? ( Daha önce sensöründen bahsedilmiş fakat detaylı bir cevap bulamadım )

3-Motorsiklete titan beyni takılınca dylan ile aynı hızlara ulaşılabiliyormu ?
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
muğla okuyorum şükrü abi de orayı dondurmuştum 3 senedir besyo sınavlarını deniyom bu yazda sınavlarım var biraz karışık yani:mrgreen: facebook şuan donuk ama açılınca ilk işim seni eklemek olucak söz veriyom :cat:



aramızdasın bile merak etme:rendeer: bak ikimizinde todayi var zaten:p kısmetse hayırlısıyla al su ps yide burası azcık şenlensi

İyigeceler arkadaşlar..
Kaan'cım tamam anlaştık..:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:11 ----------

Herkese merhabalar siteyi uzun zamandır takip ediyordum neredeyse yazılan bütün yazıları okudum. Nasipse bende Nisan-Mayıs arası PS150i ye sahip olacaklar arasındayım. Umarım sizlerle daha yakından tanışma fırsatı da bulabilirim.Beni de aranıza alırsanız çok sevinirim teşekkürler. :)

Hoşgeldin dostum..

Bende alacağım PS150 ama bekliyos işte bayiye gelsin diye..
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
valla ali sende nerde cevaplanması zor ve ilginç soru varsa onları sormuşsun:)
viraj kalibiliyeti beatın daha iyidir nedenmi beat sürenler bilir onlar viraja yatmak için birebirdirde çokta yatırmaya gelmiyo bende activadan 2 kez o yuzden düşmüştüm artık yatmak mı öyle abartı olarak aman aman:)

valla bende gencim bu motorda 150liklerin en güçlüsü ama şunu söyliyim hız istiyosan bu motoru alma egzozda takviye etsen bu motorun son hız artışı aktarımlarından beyninden bi fayda etmicektir.beynini değiştirmeyi bilmiyorum ama burda todayın beynını oynatıp 70 yaptıranı duydum birde ebayda %25 performans sunan bi chip satılıyo bu motor için.

şimdi normal ps150 alıp beygir gücüne aldanıp drag yarışı yapıcaksan söylüyorum üzülürsün ama yokuşlardada o motorlara nal toplatırsın
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Ya arkadaşlar güzel söylüyosunuzda scooter biraz da zevk işi değilmidir sizce..? Yani Kaan'ın dediği gibi bu motorla drag yapılmazki.. gezi motoru zevk için bineceksin.. ha uzun yolada gidecem diyosan yine 100-110 rahat rahat gidiyor....muş arkadaşlar öle sölüyor.. Eee yeterrrr yetmezmi sizce..?
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
o demek pc basında demir çelik fabrikası demiştinya hani şükrü abi böyle bi iş beklemiyordum ondan şaşırdımxD gece işleri tam bana göre bende de uyuma problemi var zaten genelde sabahları uyuduğum için hahah:D iyi bakalım kolay gelsin
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
ooooo bunların hepsi gece kuşuymuş :queen::queen: trioyu oluşturalım o zaman işte karşınızda baykuş tamer :p:p:queen::queen:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ahahha:D şoklardayım yha bukadarda olmaz :) tamer abi peki senin mazeretin nedir hadi şükrü abininki belli benimkide kronik vaka da seninkisi nedir çok merak ettimxD
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Ha haa :queen: Ama benim bu gece son gece vardiyası.. C.tesi 16/24 vardiyasında olacağım onagöre.. Bi vakit sonra çekilmiyo ama Kaan yaa.. gençken iyi oluyo ama.. yinede sen bilirsin yanii.. 2. el motosikletlere bakıyorum sahibinden de millet uçuyo abilcimm yaa.. Bide bizim bu taraflarda satan hiç yok varsa yoksa muğla bodrum marmaris antalya.. motorcular hep buralarda toplanmışlat yahuu..
İsyaaaaannnnndayımmm :queen::queen::queen::queen::queen::queen: :bounce:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
burdakinler scootercılar göstermelik motorcu bunlar :p sıcak yer ya ondan hee bide onlar fiyatta ucuyoki pazarlık payınıda düşünüyo akıllılar
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
yok valla benimki genetik:):) sülalemde neredeyse normal uyku düzeni olan adam yok gibi bişey.Allah uzun ömür versin büyükbabam 86 yaşında gece 4ten önce uyumaz babam ezandan sonra uyur ben hava aydınlanınca :p:p:queen::queen: kronik ve acayip derece genetik bir hastalık işte:cat::cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:58 ----------

bu arada kaan bu motorları fazla yatırınca düşüyor muyuz şimdi:mrgreen: ben ömrü hayatımda hiç scooter kullanmadım,ilk scooterım olacak bu,kıymetli tecrübelerini paylaşta sakata gelmeyelim :)
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
aynı kendimi gördüm :DD ufak bi fark dışında sadece benim dnalarıma işlemişler bu kodları bizim sulalede kodum bozuk xD
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
247
valla ali sende nerde cevaplanması zor ve ilginç soru varsa onları sormuşsun:)
viraj kalibiliyeti beatın daha iyidir nedenmi beat sürenler bilir onlar viraja yatmak için birebirdirde çokta yatırmaya gelmiyo bende activadan 2 kez o yuzden düşmüştüm artık yatmak mı öyle abartı olarak aman aman:)

valla bende gencim bu motorda 150liklerin en güçlüsü ama şunu söyliyim hız istiyosan bu motoru alma egzozda takviye etsen bu motorun son hız artışı aktarımlarından beyninden bi fayda etmicektir.beynini değiştirmeyi bilmiyorum ama burda todayın beynını oynatıp 70 yaptıranı duydum birde ebayda %25 performans sunan bi chip satılıyo bu motor için.

şimdi normal ps150 alıp beygir gücüne aldanıp drag yarışı yapıcaksan söylüyorum üzülürsün ama yokuşlardada o motorlara nal toplatırsın



kesinlikle katılıyorum ps drag motoru değil fakat bulunduğum il dolayısı ile yani Antalya'da Dylan sahiplerinin çoğunda performans eksoz var ve sadece sesi bile yetebiliyor.

Chip sormamın sebebi ise sadece bir artış olup olmayacağı ve artarsa ne kadar fark edebilir ? Amacım kesinlikle yanlış anlaşılmasın istediğim tek şey Dylan hızına erişebilmek gerisine bencede gerek yok.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst