- Katılım
- 20 Nis 2011
- Mesajlar
- 247
valla bir sene boyunca sırf todeye binmiştim ve ben 1.90 boylarındayım arkadaşımda şişmandı 2 kişi çok yolo aldık 50 cc motorla sağlamlık konusunda today kadar saglam scootera binmedim bide satarken 5 kişi anında çıktı today de cok farklıdır benim için ancak 2 kişiyle gitmek çok ama çok zor oluyodu hele 2 kişiyle 10 la çıktığı yerlere tehlikeli olduğu için gidemediğimizden motor kiralamayıda düşündüğüm oldu neyseki ps alınca ewt aynen bambaşka bi zevk oluyo bunu ıyı anlıyosuntodayın eksiklerini ps kapatıyo ps ninde eksiklerini today kapatıyo diyim ben
ikiside bambaşka
2005 yılından beri Today kullanıyorum. Dediğiniz gibi çok dik yokuşları ( mondiallerin çıkamadığı yolu ) today ile dip gaz 10 km/h ile çıktım. Ama artık today'ın hızı beni hiç mi hiç tatmin etmiyor.Honda beat ise babam iş için kullanıyor. En sonunda kendime güzel bir motor alma kararı ile ilk görüşte aşık olduğum PS150 yi almaya karar verdim. Bakalım nasipse bir kaç gün içinde honda bayii'sine gideceğim.