motorun ilk 500 km sine kadar gezme derim ben gezdim biraz seri kalkışlarda bulundum kayış şak şuka oynuyohe dylancılar öyle ya onlar sport scooter seviyolar vlla ne yalan söyliyim bi yerde onlarıda haklı görüyorum ama şu da gerçekki marmariste ps çok fazla yok ve temizde bakıyorum motoruma millet durdurup durdurup bana bu motor ne nasıl motor bu motor çok güzel bende alıcam diye sorup sorup duruyolar özelliklede yaşanı almış uslanmış insanlar motoruma hasta oluyo birde dylanı ben seviyorum dylan muhabbetini açıyorum bana dylandan daha bi güzel diyenede rastlıyorum.
Herkese merhabalar siteyi uzun zamandır takip ediyordum neredeyse yazılan bütün yazıları okudum. Nasipse bende Nisan-Mayıs arası PS150i ye sahip olacaklar arasındayım. Umarım sizlerle daha yakından tanışma fırsatı da bulabilirim.Beni de aranıza alırsanız çok sevinirim teşekkürler.![]()
muğla okuyorum şükrü abi de orayı dondurmuştum 3 senedir besyo sınavlarını deniyom bu yazda sınavlarım var biraz karışık yani:mrgreen: facebook şuan donuk ama açılınca ilk işim seni eklemek olucak söz veriyom :cat:yok yok Kaan'cım merak etme.. Ben zonguldak-ereğlide demir çelik fabrikasında çalışıyorum.. sen hangi okulu okuyosun bu arada.. senin facebukun neyin yokmu yaa eklesene beni Şükrü YÜKSELEN diye kayıtlıyım
Herkese merhabalar siteyi uzun zamandır takip ediyordum neredeyse yazılan bütün yazıları okudum. Nasipse bende Nisan-Mayıs arası PS150i ye sahip olacaklar arasındayım. Umarım sizlerle daha yakından tanışma fırsatı da bulabilirim.Beni de aranıza alırsanız çok sevinirim teşekkürler.![]()
sende bendensin :cat: bende mayıs ayında gelecek olan partiden aldım nasipse mayısın ilk haftası teslim alıyorum.
muğla okuyorum şükrü abi de orayı dondurmuştum 3 senedir besyo sınavlarını deniyom bu yazda sınavlarım var biraz karışık yani:mrgreen: facebook şuan donuk ama açılınca ilk işim seni eklemek olucak söz veriyom :cat:
aramızdasın bile merak etme:rendeer: bak ikimizinde todayi var zatenkısmetse hayırlısıyla al su ps yide burası azcık şenlensi