Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
İlanını inceledim motosiklet temiz gözüküyor ama fiyat biras yüksek gibi sanki... Antalya'da olmuş olsaydın daha rahat satış olurdu Zonguldak'ta piyasa biraz daha yavaş ilerler düşüncesindeyim.
Xmax benim tercihim 2.ci el olurdu şahsen abs'li modeli... Bugun bakım için honda bayisindeydim SH300 talebi epeyce var ama bana şekli çok tipsiz geliyor. Scarabeo gibi şekli şemali yok pek :) Motosiklete bahsettiğiniz gibi o kadar yüksek rakamlar bağlamak biras riskli. geçen gün iş yerinin önünde alarmlı disk kilit olmasaydı şayet götürüyorlardı...


Üstad aynen dediğin gibi.. Aynı düşünüyoruz :) Şimdi aklıma geldi de Scarabeo 200 de düşünülebilir aslında.. Buna nediyorsun..?
Aslında motorumdan bi şikayetim yok gayet de memnunum. Gel gör ki sıkıldık işte ayran gönüllülükmü dersin parasımı çok dersin :)
Ne dersen de.. Ama motosiklet işi de böyle bişey işte..
SH300'e verilecek o kadar paraya bence Scarabeo 200 fazlasıyla alınır.. Şu andaki fikrim böyle ama yarın ne olur.. bilemem tabi..
Xmax 250 de çok yakışıklı yahuuu :)
 
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
285
Üstad aynen dediğin gibi.. Aynı düşünüyoruz :) Şimdi aklıma geldi de Scarabeo 200 de düşünülebilir aslında.. Buna nediyorsun..?
Aslında motorumdan bi şikayetim yok gayet de memnunum. Gel gör ki sıkıldık işte ayran gönüllülükmü dersin parasımı çok dersin :)
Ne dersen de.. Ama motosiklet işi de böyle bişey işte..
SH300'e verilecek o kadar paraya bence Scarabeo 200 fazlasıyla alınır.. Şu andaki fikrim böyle ama yarın ne olur.. bilemem tabi..
Xmax 250 de çok yakışıklı yahuuu :)

Ben çözdüm seni macera peşindesin sen:flower: Şaka bir yana da scarabeo deme de ne dersen de yahu... Bir zamanlar (hatırlamak dahi istemediğim) Ps150 ile scarabeo arasında kalmıştım , forumdan gaz verilip gittik scarabeo aldım başıma gelmeyen kalmadı... 1 ay dolmadan satmak zorunda kaldım ve epeyce zararım olmuştu. Antalya da bulamadık ta , Alanya'ya gitmiştim satın almak için sıfır motorun yağ keçesi mi neresi patladı yolun yarısından servise döndüm tekrar yağ katıldı her taraf yağ oldu , varyatör tarafından takırtı geldi servise gittim antalya da servis direk olarak torpido gözündeki kapağı açıp şaşi numarasında yazan made in China yazısını gösterdi ve normaldir şeklinde kelime iletti. parçaları dünya para hele ki yan tarafında yazan dandirik scarabeo yazısı silerken dahi kopuyor benim elimde kaldı servise sordum sipariş veririz 1 aya gelir dedi , Alanyadan forumdan tanıştıgım bir kişi de ufak bir kaza yaptı ve servis epeyce tam hatırlayamıyorum ama 1,500 - 2000 tl civarında ücret çıkarttmış yan granejlar falan...

Yiğidi öv hakkını yeme demişler ... motosiklet hakkını veriyor çok keyifli sürüşü var , kalkışları falan çok harika ama gel gelelim italyan diye aldatılıp sonrasından Çin malı çıktığı için soğudum ve nefret ettim... her ne kadar parçalar italyan fabrika çin de muhabbetini geçelim servis dahi yaramaz diyor ben daha ne diyeyim.

sakın ama sakın güzelim motosikletini satıp scarabeo falan alma hayata küser bunalıma girersin bak :cat:


Xmax dersen eyvallah ama benim de tercihim ondan yana ve ps150 mi ilerde satmayı düşünürsem yada ikinci bir motosiklet olarak kullanmak istersem tercihim ya Sh300 yada Xmax olurdu...
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
WAnd doğru söylüyor dün bozulan kornamı değiştirdim .parçayı takan adam motoru kaça aldın kaç günlük demez mi bana!
3 senelik deyince dalga geçtiğimi sanıp bi bakış attı anlatamam.ne kadar da temiz kullansam kalitesinden dolayı dökülmüyor
herkeze brandada muhafaza etmelerini öneririm 30 tl yi esirgemeyin
 
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
285
Bugün Antalya'da muhtamelen varyatör seti vs vs.. değilmiş ps150 ile kalkış yaptık epeyce fark attı... Garantisinin bozulmayacağını bilsem hemen j-costa set almayı düşünüyorum ama garanti harici kalır diyor servis...
 
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
285
1300 kusur km ye geldim bakalım kalkışlarda zorlamaya başladım ama dediğiniz gibiyse fazlada zorlamaya gerek yok sanırım... Bu arada 95 oktan mı kullanıyorsunuz 97 oktan mı? Servis fark etmez dedi ama opet harici hiçbir yerden yakıt almamam konusunda tavsiyede bulundu...
 
Katılım
18 May 2013
Mesajlar
24
merhaba arkadaşlar siteye yeni üye oldum bende bir ps kullanıcısıyım geçen sene temmuzda aldım şuan 8500 falan km. şuan motordan memnunum ama servis hariç tabi
 
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
285
Tevfik bey hoş geldiniz , Antalya servisi ile nasıl bir sorun yaşadınız ki?
 
Katılım
18 May 2013
Mesajlar
24
mrb wand motorum 4000 ve 8000 bakımını serviste yaptırdım şuan için debriyajdan ses geliyor kalkışta ve hala düzelmedi aynı zamandada arka fren lambası sürekli yanıyo yolda söylememe rağmen hala aynı fren müşürü değişecek dediler ne alakaysa bence müşürden değil kolda boşluk var sipariş vermişler beklemedeyiz yani :pr:
 
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
285
Servis merkezinde Davut ustayı bulup sorunları ayrıntılı şekilde anlatırsanız probleminizi hemen çözecektir. Ayrıca firma sahibi Ali bey motosiklet konusunda çok uzmandır , kendisi bizzat yardımcı dahi olur... Bu tarz konularda çok hassas ve titizdir. Yedek parçalar İtalya'dan geldiği için süreç uzayabiliyor...
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
sessiz_07 debriyajın çözümü yok o ses geliyorsa kesemezsin ancak benim motorun garantisi bittiği için yakında buna denk bir motorun debriyajını takıcaz bakalım olursa burda paylaşırım.
fren müşürü konusunda bizim motorun frenine azcık dokununca hemen lambası yanar ,giderken elim azcık dokunsa stop yanıyor :S büyük ihtimalle hassasiyetinden olabilir
allah kaza bela vermesinde bunlar hallolucak şeyler sıkma canını:king:
 
Katılım
18 May 2013
Mesajlar
24
amin kardeşim sağolasın ama fren lambasına dokunmadan bile sürekli yanıyo yani kontağı açtın frene basmadan direk start düğmesine bas çalışıyo o derece yani onuda geçtim ben şimdide farklı bir sorun çıktı ortaya.şuan motor 8400 falan km.de 2 gündür sürekli tekleme yapıyo ışıkta durunca f1 lambası 8 defa sinyal şeklinde yanıyo yürüyüncede düz yanıyo bakalım nolcak servisede gidemedim fırsat bulursam yarın götürücem

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:45 ----------

Servis merkezinde Davut ustayı bulup sorunları ayrıntılı şekilde anlatırsanız probleminizi hemen çözecektir. Ayrıca firma sahibi Ali bey motosiklet konusunda çok uzmandır , kendisi bizzat yardımcı dahi olur... Bu tarz konularda çok hassas ve titizdir. Yedek parçalar İtalya'dan geldiği için süreç uzayabiliyor...

biliyorum davut ustayı eskiden tanırım ta akçor zamanından zaten 4000 bakımınıda o yapmıştı.bakalım müşür gelince haber veririz dediler bekliyelim bakalım:)
 
Katılım
21 May 2013
Mesajlar
1
amin kardeşim sağolasın ama fren lambasına dokunmadan bile sürekli yanıyo yani kontağı açtın frene basmadan direk start düğmesine bas çalışıyo o derece yani onuda geçtim ben şimdide farklı bir sorun çıktı ortaya.şuan motor 8400 falan km.de 2 gündür sürekli tekleme yapıyo ışıkta durunca f1 lambası 8 defa sinyal şeklinde yanıyo yürüyüncede düz yanıyo bakalım nolcak servisede gidemedim fırsat bulursam yarın götürücem

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:45 ----------



biliyorum davut ustayı eskiden tanırım ta akçor zamanından zaten 4000 bakımınıda o yapmıştı.bakalım müşür gelince haber veririz dediler bekliyelim bakalım:)

Selam arkadaşlar,
üç hafta önce 2010 model 10.000 km.'de bir PS 150i alarak aranıza katıldım. Bu sitede çok yararlı bilgi paylaşımlarının olduğunu gözlemliyorum, bunun için hepinizi tebrik ederim. Ben aslında 20 yıldır büyük motorlarla uğraşıyorum. Geçen yaz şehir içinde kullanmak için bir Agility City 125 almıştım ancak tam bir benzin canavarı olduğu için (100 km.'de 4 litre:sunny:) geçen ay sattım. PS'yi Bursa'dan Ankara'ya getirirken uzun yolda benzin tüketimini gazı bolca açarak 3,3 litre/100 km., Ankara'da şehir içinde uslu uslu kullanarak 2,7 litre/100 km. olarak ölçtüm. Bence çok başarılı sonuçlar.
Benim motorda da sizin sorunlarınıza benzer sorunlar var. Fren lambası rolantide dahi pırpır yanıp sönüyordu kendim hallettim. Sizde yapabilirsiniz. Arka fren manetinin altına bakarsanız (görebilmeniz için farın grenajını çıkarmalısınız) fren müşürünün bir yuva içine bir fitil gibi geçtiğini görürsünüz. Bu müşürü biraz dışarı çekerek sabitleyebilirseniz sorun ortadan kalkar, hatta stop lambası fren yaptığınızda (gerçek zamanlı) yanar.
Aranıza katıldığıma sevindim arkadaşlar..
"Gaza gelmeyin"
 
Katılım
18 May 2013
Mesajlar
24
arkadaşlar bugün motoru servise götürdüm bu f1 lambası yüzünden ama hasta doktorunun ayağına gidince iyileşti sanırım adam 30km gezdi lamba yine yanmadı :)
şimdi sormak istediğim şu bizim bu ps lere xenon takılırmı??
 
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
285
arkadaşlar bugün motoru servise götürdüm bu f1 lambası yüzünden ama hasta doktorunun ayağına gidince iyileşti sanırım adam 30km gezdi lamba yine yanmadı :)
şimdi sormak istediğim şu bizim bu ps lere xenon takılırmı??

Xenon takılıyorda garanti biras sıkıntıya giriyor bu yüzden Bosch Xenon Blue Serisi tarzı ürün tavsiye edebilirim. Çok başarılı ampül H4 serisi.

http://www.oto-parca.net/modules/catalog/products/pr_03_577_max.jpg

Fren sisteminden aşırı gıcırdama sesi geliyor kaç sefer balata temizleyici sıktım sorun düzelmedi...
 
Katılım
18 May 2013
Mesajlar
24
valla kafam atıyo gönül diyo full modifiye yapayım antalyada tek olsun motor diye ama bir taraftanda garanti dışı kalırsa korkuyorum çünkü enjeksiyonlu olması korkutuyor
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
5
arkadaşlar benim kafama sürekli takılan bi konu var benim honda dylan 150 2008 model motorum var motorum krank yedi bende servise götürüp 1.190 liraya orjinal krank taktım ayrıca piston contada 300 tlye geldi motorum önceden yağ yakıyordu şimdi gene yağ yakıyor 800 km rodaj dönemi geçirdim baktım yağ azalmış götürdüm yağını değiştirmeye motorcuya gittim dedi ki motorunu yeni taktıysan yağ yakmaması lazım dedi gitbi sor dedi servise benimde hiç vaktim olmuyor gidemiyorum yardım edebilirseniz çok mutlu oluum şimdiden teşekkürler herkeze

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:55 ----------

ayrıca serviste bana 1000 km bakımından sonra 4000 de bir gelirsin demişlerdi ama benim motorum 800 kmde 300 ml eksiltti 4000de bida yer krank ne yapabilirm
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
benim motoru götürdüğüm motorcu dylanı olan birinin ıpone yagı kullandığında yağ eksiltmediğini söyledi

bakın burdada söylüyor
http://iponeturkiye.com/index.php?option=com_content&view=article&id=99:ipone-r4000rs-10w40-4t-esterli-sentetik-performans-motor-ya-1l&catid=42:4-zamanl-motor-yalar&Itemid=121

IPONE R4000RS (10W40), özellikle yağ eksiltme problemi olan motosikletler için mükemmel bir seçimdir. Düşük uçuculuk özelliği sayesinde yağ yakma problemini önemli ölçüde azaltır ya da tamamen ortadan kaldırır. Yüksek yağlama gücü sayesinde sürtünmeyi azaltır, motor iç elemanlarının aşınmasını önler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst