Arkadaşım yorum için teşekkürler..
Bende aynen ikisi arasında gidip geliyorum. Lakin xmax aldımmı abs'lisini almam lazım. 12.500 artı ön cam bana
yetersiz gelir ve yine artı sisi bar gerekir. Bunlarıda hesap edersen üstüne 1.000 tl daha koy. Oldumu sana 13.500.
plaka ruhsat derken eder 14.000

Değermi acaba...?
Öte yandan joymax yeni kasa ne zaman gelecek ne zaman gelmicek belli bişey yok.. onunda fiyat olarak farkı yok zaten xmax'dan
11,350 tl. Bazı bayilerde var. Onlardada fiyat esnemesi yok. Ayrıca bulunduğum yerde Zonguldak-Ereğli'de ki bayide gts 250 evo var.
Oda bu sene gelmeyecek diyor. Onlarda 9978 tl.
Çok kararsızım çok..
Hepsinden önemlisi kendi motorumu satmam lazım onu satmadan hiç bişey yapamam..
2011 model ps150i 5600 km.de
bekliyoruz bakalım..