- Katılım
- 7 Tem 2007
- Mesajlar
- 4,199
hayırlı uğurlu olsun
yazın aldığım pirelli desen duro lastiklerim denge ağırlığı çok kötü olduğu için ön gidonu çok sallıyor sorun lastikteymiş
siz siz olun hondadan duro lastik almayın 150 tl michelin lastikleri varken enayilik ettim çok pişmanım:S
yazın aldığım pirelli desen duro lastiklerim denge ağırlığı çok kötü olduğu için ön gidonu çok sallıyor sorun lastikteymiş
siz siz olun hondadan duro lastik almayın 150 tl michelin lastikleri varken enayilik ettim çok pişmanım:S