Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
hayırlı uğurlu olsun

yazın aldığım pirelli desen duro lastiklerim denge ağırlığı çok kötü olduğu için ön gidonu çok sallıyor sorun lastikteymiş
siz siz olun hondadan duro lastik almayın 150 tl michelin lastikleri varken enayilik ettim çok pişmanım:S
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
35
Honda banada söyledi duro tak güzel diye takmadım üzerindeki İRC ler durodan daha güzel. Bridgestone hoop serisiyle michelin power pure serisi güzel lastiklerinde değişme zamanı geliyor 300-320 lira takımı. bklm ikisinden birini takcaz
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ben artık kıvrak motora motor götürmüyorum hiç bir şeyi anlamıyor .eski kıvrakta usta başı mustafa abinin motorcu dükkanı var oraya götürüyorum o marmarisin en iyi ustası.bridgstonedada bu sorun varmış dedi bana .duro lastik alan başka bi piescide ön tekeri orda satsın diye bırakmış 70 tlye satıyormuş ancak son çare olarak alınır

haberin olsun kardeş bizim kıvrak taki motor yağsı bile araba yagsı motosiklet yağsı değil gidilmez garantisi bitmeden oraya:D

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:39 ----------

benimde birdahiki komple bakımım yaklaştı bu sefer iridyum buji taktırcam motora galiba toplam herşey dahil 100 tl olucak buji 30 35 tl tutuyormuş
performansta inşallah çok az bi farkta olsa olur
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
402
Selam millet.
Sıfır honda ps alıcam bu yaz fiyatlar düşer mi bilgisi olan var mı?
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
onu bilemeyiz ancak yerinizde olsam yamaha xenter150 alın derim onun fiyatı pahalanmadan beklemeyin
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
35
Motorcu48 Senin psi de enjeksiyondan yana hic sıkıntı oldumu .benim Fl lambasi yanıyor garantiden değistircekler psi`lerde genelde yaşanıyomuş bu sorun.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
Motorcu48 Senin psi de enjeksiyondan yana hic sıkıntı oldumu .benim Fl lambasi yanıyor garantiden değistircekler psi`lerde genelde yaşanıyomuş bu sorun.

yok kardeş allaha şükür bende öyle bir sıkıntı hiç olmadı ama aldığımdan beridir kabul edilemez debriyaj sesi var buda bıkkınlık getirdi.aynı ses kymco exciting250lerdede var hadi ona markası kymco diye hor görmüyoruzda hondaya hiç yakışmadı
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Merhaba arkadaşlar,

2 yıldır PS 150i kullanıcısıyım. Artık 250 cc'ye geçmemin zamanı geldi diye
düşünüyorum. Lakin çok kararsızım. SYM gts evo 250i düşünüyorum fakat
o modelde joymax olarak yeni model çıkaracakmış.. Alırsam seneye aklım
yeni çıkan joymax da kalacak. Xciting alsam diyorum daha öncede kullandım
kötü anılarım var düşmüştüm :) xmax desen fiyat pahalı birde o kadar hoşuma
gitmiyor. Benim ps'nin ilanınıda verdim sahibinden.com adresinde var. Linkinide
atacağım buraya. Bilmiyorum ne dersiniz fikri olan varmı ?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...binden,2011-model-5500-km-de-121418318/detay/
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
114
benim 2010 un başındaki halim :) bence 250 ye geçeceksen hiç satma derim, ben xciting 250 aldığıma çok pişman olmuştum. önceki sayfalarda da bahsetmiştim biraz...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
17
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bugün bir kaç gün önce sipariş ettiğim MICHELIN POWER PURE lastiklerimi motoruma taktırdım orjinali Pirelli'ydi ve gerçekten aradaki fark çok. Artık motor hiç kaymıyor ve fren mesafesi çok azaldı. Orjinal lastikleri Pirelli olan Ps150i cilere şiddete tavsiye ediyorum. Ayrıca Honda bayisinden satılan IRC lerden de kat kat iyi olduğunu düşünüyorum aynı zamanda daha ucuzlar :)
Not:Satın almadan önce lastiklerin yeni üretilmiş olduğundan emin olun!!
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
bende duro lastik taktırmıştım motorun ön gidonu feci sallanıyo sürerken dahi gidonu tutarken titreşimi hissedebiliyorsunuz
bir kaç aya ön lastik için michelin ctiy grip yada sizin kullandığınızdan alıcam
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
114
Arkadaşlar benim PiSicik 36bin bakımına girdi. Orjinal kayışı duruyodu daha o değişti (150 TL), Yağ+hava filtresi+Yağ tapası kapağı+Patlak teker için fitil ve diğer rutin bakımlar... kayışla beraber toplam 280 lira tuttu.
 
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
285
Merhaba arkadaşlar , epey motosiklet değiştirdikten sonra sıfır Ps150i aldım. Sorunsuz şekilde ( egsoztan gelen zıngırtı sesi ve arka plastik aksamda ki gıcırdamalar) haricinde gayet mutlu mesut şekilde kullanıyordum.

Rodaj dönemi garanti belgesinde yazdıgı şekilde 500 km boyunca ani kalkış yapmadım ve dikkatli şekilde kullandım.

1000 km bakımına çok az süre kala 120 km hız'a başarılı şekilde zorlanmadan çıktı ve motosiklette performans artışı oldu... gaz tepkimeleri daha iyi oldu vs.

Ertesi gün ise tekrar bindiğimde motosiklet gaz tepkimelerine karşılık vermedi. Servise gittim benzinden olabileceğini söyledi. Aynı benzin ile herhangi bir sorun olmadığını söylesem de ikna edemedim. Depoda ki benzini bitirmek için ve enjeksiyon açılsın diye :S epeyce kilometre yaptım ve opet ten 97 oktan benzin aldım bu sefer öncekine göre epeyce düzelme var.

Servis müdürü enjeksiyonun çok hassas olduğunu ve 3-4 depo benzin sonrasında eski performansına ulaşacağını söyledi. başınıza böyle bir durum geldi mi ? Ayrıca eksozdan gelen zıngırtı sesi çözebilen var mı? + olarak her stop yapışımda tak diye ses geliyor forumdan okudugum kadari ile normalmiş... saygılar , sevgiler.

Ayrıca ilk bakım ücreti 40 tl denildi sizce normal mi ?
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
Merhaba arkadaşlar , epey motosiklet değiştirdikten sonra sıfır Ps150i aldım. Sorunsuz şekilde ( egsoztan gelen zıngırtı sesi ve arka plastik aksamda ki gıcırdamalar) haricinde gayet mutlu mesut şekilde kullanıyordum.

Rodaj dönemi garanti belgesinde yazdıgı şekilde 500 km boyunca ani kalkış yapmadım ve dikkatli şekilde kullandım.

1000 km bakımına çok az süre kala 120 km hız'a başarılı şekilde zorlanmadan çıktı ve motosiklette performans artışı oldu... gaz tepkimeleri daha iyi oldu vs.

Ertesi gün ise tekrar bindiğimde motosiklet gaz tepkimelerine karşılık vermedi. Servise gittim benzinden olabileceğini söyledi. Aynı benzin ile herhangi bir sorun olmadığını söylesem de ikna edemedim. Depoda ki benzini bitirmek için ve enjeksiyon açılsın diye :S epeyce kilometre yaptım ve opet ten 97 oktan benzin aldım bu sefer öncekine göre epeyce düzelme var.

Servis müdürü enjeksiyonun çok hassas olduğunu ve 3-4 depo benzin sonrasında eski performansına ulaşacağını söyledi. başınıza böyle bir durum geldi mi ? Ayrıca eksozdan gelen zıngırtı sesi çözebilen var mı? + olarak her stop yapışımda tak diye ses geliyor forumdan okudugum kadari ile normalmiş... saygılar , sevgiler.

Ayrıca ilk bakım ücreti 40 tl denildi sizce normal mi ?

egzozdan gıçırdama sesi nikalajı tutan lastikleri yukarı pense ile kaldırmanla çözülecektir.nikalej korumalığı egzoza sürtüyordur 40 tl de normal bendende almışlardı Q ring zımbırtısımı ne karın ağrısı onu değiştiriyoyarlar
 
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
285
egzozdan gıçırdama sesi nikalajı tutan lastikleri yukarı pense ile kaldırmanla çözülecektir.nikalej korumalığı egzoza sürtüyordur 40 tl de normal bendende almışlardı Q ring zımbırtısımı ne karın ağrısı onu değiştiriyoyarlar
Q ring nedir ki ? ve ne için değiştiriyorlar. ben sübaplar dan şüphelenmeye başladım motosiklet resmen zorlanıyor kalkışlarda. benzini aldıktan sonra biras değişim oldu ama.
Egsoz demirini ilk aldığım gün elden geçirdim ses farklı yerden geliyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst