Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Merhaba arkadaşlar iyi forumlar herkese..

Honda Ps150 motorumuza konulacak yağ konusunda servis yaz aylarında
20x40 konulması gerekir gibi bişey söyledi.. Bununla alakalı olarak ne düşünüyorsunuz?
Ayrıca hangi vizkozite aralığında yağ kullanıyorsunuz?
5x40 tam sentetik yağ kullanan var mı? Bi forumda koymuş bu yağdan arkadaşın biri
çok memnun olduğunu yazmış..
Evet söz sizde :)
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
şükrü abi 10 soğuk havalar için 40 ise sıcak havalar için yani 10 40 dört mevsimlik diye biliyorum öyle öğrendim
yağnın sayısı düştükçe akışkanlığıda azalıyor o yüzden soğuk havada tek marj alıyor diye biliyorum
ıpone 10 40 yağ kullanıyorum hiç bir farkı yok :D bence önemli olan yağın kalitesinden çok düzenli değiştirmekte

son gözdem po nun yağları

http://www.poas.com.tr/default.aspx?pg=8889040

bu yağa bakın bundaki kalite standartları ıpone da yok.petrol ofisinin yağıda 20 tl kutuda
bundan sonra bu yağı alıp kendim değiştiricem
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bu yağ çok güzel ben bu yağdan çok memnunum :cat:
sakarya da 14.5 tl:cherry:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
aynen öyle kaliteli diye würth bile koyduğum oldu usta tanıdık diye işçilik bile vermemiştim 30tl dediği için
ama fark yok ne vites geçişlerinde nede ses te gidişte sentetik yağların alayı aynı fiyatları dışında :farao:
 
Katılım
21 Nis 2006
Mesajlar
18
arkadaşlar selam antalyadan

ben de aranıza katılmak uzereyim. daha onceden scooter tecrubem vardı vu bu yaz basladıgından beri motor almak istiyordum. cumaya teslim alıcam motoru

alırken ve rodaj suresinde dikkat etmem gerekenler var mı?

katalogda pcx de kombine fren sistemi yazıyor ama ps150i de yazmıyor? ama var değil mi?

gri renk alıyorum kir gotursun diye ama trafikte farkedilebilirim umarım malum bazı araba suruculerini hepiniz biliyorsunuz.

depo 8 litre diyor. yedek depo var mı?

far sürekli yanıyor mu?

satıcı ps 150i ler italya fabrikasında pcx ler taiwan fabrikasında uretiliyor dedi. bilgisi olan, teyid edecek olan var mı?

yağı IPHONE 10/40 kullanmayı düşüyorum.

benizini sürekli 95 kullan marka onemli degil dedi satıcı

motoru ne şekilde (çalışır durumda filan mı) yıkamamı onerirsiniz? yoksa sadece silmek mi?

debriyaj balata sesi kronik sorununu da sordum çok sert kullanıp zorlayanlarda oluyor dedi.

aku yuasa imiş. sevindim.

kışın motoru uzun sure kullanmayacağım zaman aku bakımından en uygun ne yapmalıyım?

disk kilidi mi yoksa halat kilit mi tavsiye edersiniz?

şimdilik ön cam ve çanta taktırmayı düşünmüyorum. bunlara kullandıkça karar vericem.

internet sitesinde aksesuarlar bolumunde A4 boyutunda boya koruyucu filmlerden bahsediyor? ne olduğunu tecrube eden var mı? işe yarar bir şey mi?

koltuk döeşemecisine koltuğa kılıf yaptırmayı düşünüyorum ya da daha orijinal bir kılıf bulabilir miyim bu motor için?


cevaplarınız için teşekkürler.. saygılar..
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
bir kaç soruya cevap vereyim
kombine fren var keşke olmasaydı fazla güzel bi uygulama değil
gre rengi almayın bence motoru hiç göstermiyor
8 lt senbolik bi yedeği var ancak lt değil ml cinsinden
far sürekli yanar tüm hondalarda
debriyaj zorlamayla alakası yok o şans meselesi 2 ps den birisi böyle çıkıyor
motoru tazikli suyla yıkadığım için kornamdaki kablolar açık yaptıklarından plastikle kaplamamış honda sağolsun oksitlenme oluyor herhalde korno sürekii bozuluyor
 
Katılım
15 Tem 2011
Mesajlar
233
ps 150 nin debriyaj balatasından gelen ses dışında kronik başka bir sorunu varmı?
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ps150

beyler muğlaya pazar günü giderken karşı yoldan cbf150 hızlıca sakarı tırmanmaya geçti ,bende motoru limitlerde sürdüğüm için 2 motoru deme fırsatıda buldum:D

aşağıdan usul usul yakalayıp keskin virajda yan yana hızlanma anında inanılmaz fark attım sonrada cbf150 nal topladı deyimi yerindeyse kayboldu .sakar bittiğinde muğlaya az kalan düzlükte yetişti ben 80 90 la giderken daha önce cbf150mde vardı bu kadar fark yiğeceğini düşünmüyordum iki 150 motor olarak


buda hoşuma giden bir fotoraf çalışmam paylaşmak istedim
168a3vm.jpg
 
Katılım
18 May 2013
Mesajlar
24
arkadaşlar ps me leovince 4road eksoz almak istiyorum bir fikri olan varmı (fiyat ve öneri olarak)
 
Katılım
18 May 2013
Mesajlar
24
_rizoma elcik
_rizoma manet
_xenon far
_polini debriyaj kiti
_leovince eksoz
_amerikan park
_jant boyama
sizce nasıl olur?
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Arkadaşlar 2011 model Ps'mi 5.750 tl ye satıyorum.
Alan arkadaşada ilan daki linktede yazdığım gibi 12 veya 24
takside kadar vade yaptırabilirim benim motor alacağım yerden..
Yabancıya gitmesin.. 250 cc alacağım kısmet olursa

http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5564570/detay/
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
arkadaşlar merhaba, ps 150i'nin yağ haznesi nekadar alıyor? 1litre mi 800ml mi?
 
Katılım
7 Tem 2013
Mesajlar
1
Alanyadan bende aranıza katıldım arkadaşlar merhaba.:king: 600 km oldu debriyaj sesi daha gelmedi ve hırçın kullanmamaya çalışıyorum.Malum buranın hava şartları çok sıcak ve nemli 1000 bakımı ve sonrasında hangi yağları hangi sıklıkta kullanmamı önerirsiniz ?
 
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
285
Alanyadan bende aranıza katıldım arkadaşlar merhaba.:king: 600 km oldu debriyaj sesi daha gelmedi ve hırçın kullanmamaya çalışıyorum.Malum buranın hava şartları çok sıcak ve nemli 1000 bakımı ve sonrasında hangi yağları hangi sıklıkta kullanmamı önerirsiniz ?

Öncelikle hoşgeldiniz , ve hayırlı olsun.

Kullanım kitapcığında yazdığı gibi , 1000 - 4000 - 8000 ... ben İphone 10-40 kullandım serviste zaten mevcut. Sadece yağ değişimi oluyor başka birşey yaptıkları yok 1000 km bakımında.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst