bu yağ çok güzel ben bu yağdan çok memnunum :cat:
sakarya da 14.5 tl:cherry:
Alanyadan bende aranıza katıldım arkadaşlar merhaba.:king: 600 km oldu debriyaj sesi daha gelmedi ve hırçın kullanmamaya çalışıyorum.Malum buranın hava şartları çok sıcak ve nemli 1000 bakımı ve sonrasında hangi yağları hangi sıklıkta kullanmamı önerirsiniz ?