- Katılım
- 2 Haz 2007
- Mesajlar
- 357
İlanını inceledim motosiklet temiz gözüküyor ama fiyat biras yüksek gibi sanki... Antalya'da olmuş olsaydın daha rahat satış olurdu Zonguldak'ta piyasa biraz daha yavaş ilerler düşüncesindeyim.
Xmax benim tercihim 2.ci el olurdu şahsen abs'li modeli... Bugun bakım için honda bayisindeydim SH300 talebi epeyce var ama bana şekli çok tipsiz geliyor. Scarabeo gibi şekli şemali yok pekMotosiklete bahsettiğiniz gibi o kadar yüksek rakamlar bağlamak biras riskli. geçen gün iş yerinin önünde alarmlı disk kilit olmasaydı şayet götürüyorlardı...
Üstad aynen dediğin gibi.. Aynı düşünüyoruz
Aslında motorumdan bi şikayetim yok gayet de memnunum. Gel gör ki sıkıldık işte ayran gönüllülükmü dersin parasımı çok dersin
Ne dersen de.. Ama motosiklet işi de böyle bişey işte..
SH300'e verilecek o kadar paraya bence Scarabeo 200 fazlasıyla alınır.. Şu andaki fikrim böyle ama yarın ne olur.. bilemem tabi..
Xmax 250 de çok yakışıklı yahuuu