Arkadaşlar merhaba, 2.el pcx125 almak üzereyim. Piyasası hakkında bilgi verebilir misiniz? Sizce 2012 model 10bin km de temiz kazasız bakımları yapılmıs pcx125 en fazla ne kadar eder?
Urfa'dan Konya'ya gittim yaklaşık 740 km.biraz belim ağrıdı onun dışında bir sorun yaşamadım. Tabi bu motordan çok yüksek hızlar beklememek lazım ancak yokuşlarda fena değil.( motor hacmi ve beygir gücü düşünüldüğünde)
Şu selenin üzerindeki bel dayama diye geçen parçayı söktünüz mü? Benim boyum 1.86 ayaklarımı tam ileri uzatmamı engelliyor o parça. Sökmeyi düşünüyorum :/ Sökülse daha rahat oturulur sanki
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:22 ----------
Bu arada ben kendimi daha tanıtmadım bu başlıktaPcx i ilk çıktığından beri takip ediyordum. Honda beat vardı daha önce. En sonunda üniversite nasip oldu 1 ay kadar önce ODTÜ'de birinden aldım 2013 1600 kmde. Yazın Ankara'dan Aydın'a götüreceğim
Tüm Pcx sahibi dostlara selam olsun
![]()
150cc vitesli motordan Pcx125'e geçsem kullanımını hızlanmasını falan yadırgarmıyım ? motor uzay aracı gibi ne zaman honda bayiine gidip görsem ağzımın suyu akıyor