Honda Honda Pcx 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
494
Litre hesabı deyilde şöle tanımlayim , 15 tl yakıt ile 140 km yol gidiyorum aradabir artçılı.10 tl yakıt ile (yaklaşık 1.90 lt.) 95 -110 full artçılı.
 
Katılım
10 Eyl 2014
Mesajlar
13
pcx150 si olan bır arkadaş yakıt tuketımını paylaşmış, buna gore sizinki çok yakıyor bence ,okuyunuz

arkadaşlar bende honda pcx 150 aldım 1 ay tam olmadı 1000 km rodaj süresini doldurdum servis 30 tl tuttu şuanda 1300 km de valla her gün işe gidip gelirken kullanıyorum performans harika. birtek çekindiğim korktuğum lastikleri yağmurda ani frende maltepe e-5 de çok kaydı düşmedim çok şükür ama korkuttu şahsen ayrıca bu lastiklerle parlak zeminlerde mutlaka dikkat edin ne gaz açın nede fren yapın direk düşebilme ihtimaliniz çok yüksek.forumdaki yazılanlara bi göz attım herkez 100 kmde 2.4 tükettiğini söylüyorum ilk aldığımda 1.9 tükettirdim motora tabii 70 -80 arası sürdüm rodaj olduğu için bakımdan sonra 100 ve 120 arası kullandım 2.2 yakıyor şuanda ama bu tüketim sizin eliinizde açıkcası 35 tl ye depo fulleniyor rodaj döneminde tek depoyla 354 km yaptm ve son 1 diş kalmıştı herhalde rahat bi 20 km daha yapabilirdim ama yolda kalmamak için benzin aldım :) tepkileri harika dediğim gibi herkez fiyatı fazla diyor ama bu motorada değer kardeşim. motor almayı düşünenler pcxden başlamalı sonra nasıl bırakır bilemem
 
Katılım
23 Ağu 2014
Mesajlar
29
göstergede ki 100km/lt hesabı doğrumu çok merak ediyorum.sizin motorunuz 120 görüyormu ve 100kmde 100-120km hızla 2.2lt yakıyorsa baya imrendim benim 100kmde 1.2lt fazla yakıyor sizden heralde teknik bir sorun var...
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
512
Ben 4.5 litre benzinle 200 km yapıyorum şehir içinde PCX 125'le.
 
Katılım
23 Ağu 2014
Mesajlar
29
dostum göstergede 100kmde kac lt yakıt tükettiği yazıyor acab bakıp söylermisin
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
3
Merhaba 2014 5 bin km de 2. El lastik canta ve cam sizce ederi nekadar dir arkadaslar yardimci olursaniz sevinirim. Bu arada hayırlı bayramlar.
 
Katılım
10 Eyl 2014
Mesajlar
13
Merhaba arkadaşlar

Amazon ,ebay gıbı yabancı alışverış sitelerınden motor aksesuarı alıp turkıyeye getırten var mı hıc? İşlemler nasıl oluyor gümrükte takılma riski var mı ? kargo ucretlerı cok yüksek mı oluyor acaba ?

Mesela ön cam ve sissy bar buldum yenı kasa pcx ler ıcın , ve fıyat olarak cok uygun turkıyeye gore, parçalar italyadan gelecek givi marka. Bu çekilde alısverıs yapıp sorun yasayan varmı acil cevaplar bekliyorum..
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
512
Arkadaşlar havalar soğumaya başladı, diz örtüsü ve elcik rüzgarlığı falan kullanan var mı? Siz nasıl soğuktan korunuyorsunuz?
 
Katılım
9 Şub 2007
Mesajlar
145
honda pcx 125 almayı düşünüyorm.esp li model mi önerirsiniz.ve farkı nedir.bilgi verirseniz sevinirim
 
Katılım
10 Eyl 2014
Mesajlar
13
Merhaba arkadaşlar yeni kasa pcx 125 için METZELER marka lastik takımı arıyorum .Türkiyede hiç bir yerde bulamadım ,nerden alabileceğimi bilen varsa yardımcı olabilir mi? Ebatlara uygun tek model var Metzeler feelfree diye geçiyor adı . Ebatlar ön 90/90 14 jant arka 100/90 14 jant ..Michelin city grip almak istemiyorum ,genelde herkes bu lastıgı kullanıyor ama alternatıf olmadığı ıcın oyle olduğunu düşünüyorum kalıtelı olduğundan değil.
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
512
Michelin City Grip'in neden kaliteli olmadığını düşünüyorsunuz?
 
Katılım
10 Eyl 2014
Mesajlar
13
Michelin city grip lastikler belki çok kalitesiz değildir , olumlu kullanıcı yorumları çok ama , olumsuz kullanıcı yorumlarıda yok değil. Özellikle Türkiyede scooterlarda michelin city grip çok kullanılmasının sebebi çok kaliteli olduğu için değil ben öyle düşünüyorum , alternatiflerin kısıtlı olduğu için çok satılıyor , çok satılıyor olmasıda çok ıyı olduğu anlamına gelmez , ben olabilecek en iyisini en az şikayet almış , kullanıcı memnuniyeti en çok olanı istediğim için Metzeler lastik tercih etmek istiyorum ama maalesef türkiyede istediğim ebatlarda hala bulamadım , beklemedeyim yakın zamanda gelecektir.
 
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
452
PCX 125 aküsü değiştiren varsa değiştirdiği akü markası ve fiyatı hakkında bilgi verebilirse memnun olurum.
 
Katılım
8 Haz 2014
Mesajlar
22
Arkadaslar hepinize merhabalar 3 gun once bodrum kivrak motordan pcx 150 mi almis bulummaktayim.suan kafama takilan bi kac soruyu sizlerle paylasmak istiorm oncelikle herks lastiklerden sikayetci suan havalar yagmurlu olmasina ragmen herhangi bir kayma olmadi ama bu kadar kisi dedigine gore vardir bi bildikleri illahaki kayipta grmeye grek yok lastikleri mishelin city grip olarak degistrcem aradim bayiyi degismle beraber 400 dediler bir dger sorum motor gderken bi hisilti gelio boyle hani hasta olur ya insan gogsu hirirdar oyle bi ses yeni oldugundan rodaj donemi oldgundandir diorm ama kafamada takilmiyor deil motoru hor kullanan biri deilim aracima deger veriririm her zman en fazla 70 yapiorm oda cok nadir genellkle 50-60 arasi kullaniyorum hep sizlerden cevap bekliyorm herkeze ii gceler :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:51 ----------

Simdi diceksiniz bu adamin motoru 150 lik burda 125 ligin grubuna niye yazms valla 150 likle kimseler yok bura daha islek ondan sevgilerle:)
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
512
Arkadaslar hepinize merhabalar 3 gun once bodrum kivrak motordan pcx 150 mi almis bulummaktayim.suan kafama takilan bi kac soruyu sizlerle paylasmak istiorm oncelikle herks lastiklerden sikayetci suan havalar yagmurlu olmasina ragmen herhangi bir kayma olmadi ama bu kadar kisi dedigine gore vardir bi bildikleri illahaki kayipta grmeye grek yok lastikleri mishelin city grip olarak degistrcem aradim bayiyi degismle beraber 400 dediler bir dger sorum motor gderken bi hisilti gelio boyle hani hasta olur ya insan gogsu hirirdar oyle bi ses yeni oldugundan rodaj donemi oldgundandir diorm ama kafamada takilmiyor deil motoru hor kullanan biri deilim aracima deger veriririm her zman en fazla 70 yapiorm oda cok nadir genellkle 50-60 arasi kullaniyorum hep sizlerden cevap bekliyorm herkeze ii gceler :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:51 ----------

Simdi diceksiniz bu adamin motoru 150 lik burda 125 ligin grubuna niye yazms valla 150 likle kimseler yok bura daha islek ondan sevgilerle:)
Güle güle kullan, 400 bana fazla geldi ama Bodrum gibi yerde normal herhalde. Hırıltıyı bilemeyeceğim, düşük hızlarda da mı yapıyor? Hızlıyken çıkan ses rüzgar sesi olabilir.
 
Katılım
8 Haz 2014
Mesajlar
22
Genellikle 50 de baslio bugn dikkat ettm eksoza yakin bi yerden geliyor.ruzgar sesi deil orta ayakliga aldm oyle denedm yne 50 ye glmeye yakn baslio ses
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst