Honda Honda Pcx 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Şub 2015
Mesajlar
11
Beyler beinm PCX'in üstüne kediler çamurlu patileriyle basıp iyice kirletmişler. Islak mendille veya suyla ıslatılmış bez ile çıkmıyor lekeler. Ne kullanabilirim ? Tavsiyesi olan ?
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
586
yakın arkadaşıma geçen yaz başı ellerimle aldığım pcx satılıktır. motor showroomdan çıktığı gibi. yan yatmayı bırakın çamura girmişliği yok. elektronik mühendisi aklı başında kariyerli bir insandan olduğundan pizza kuryesi motoru gibi zorlanmadı.

6.500 tl ye bırakıyor. ilgilenen kaçırmasın.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sahibinden-satilik-2014-beyaz-honda-pcx-125-176724199/detay/
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Başlık öldü gitti. Yanarım yanarım motoru aldım kimse konuşmaz oldu ona yanarım :)
 
Katılım
10 Nis 2015
Mesajlar
15
Arkadaşlar merhaba, 2.el pcx125 almak üzereyim. Piyasası hakkında bilgi verebilir misiniz? Sizce 2012 model 10bin km de temiz kazasız bakımları yapılmıs pcx125 en fazla ne kadar eder?
 
Katılım
19 Nis 2015
Mesajlar
248
Antalya'daki bu firma ucuz parça satıyor. Arayıp sordum. Orijinal parça dediler. Sizce bu mümkün müdür? Güvenebilir miyiz?

http://www.dokuyucu.com.tr/asp/group/48/Pcx-Yedek-Parca

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------

18 Mart 2015'te 2013 model 17.000 km'de Michelin City grip lastikli ve grenajları çizik olarak 5.000 TL'ye aldım. Grenajların hepsini yenisiyle değiştirsem 500 TL tutuyor. Acemi Olduğum için böyle tercih ettim. Iyi ki öyle yapmışım. Çünkü aldıktan 1 hafta sonra düştüm. Sol marşbiyel hasar gördü. Kenarları çizildi. Biraz daha Tecrübe kazanıp grenajların hepsini değiştiricem. Acemiyseniz bu yolu tavsiye ederim.
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Merhaba motorunuz hayirli olsun. Dokuyucu motoru bilirim gidip alisveris yapmisligim vardir. Guvenilir mi derseniz, guvenilir derim. Ama yinede emin olun.
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
208
Haziranda Ankara'dan Aydın'a 600 km yol gideceğim. Uzun yol yapmış olan arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum. Özellikle sırt arkasını doldurup biraz yaslanabilmek açısından neler yapabiliriz ya da yaptınız? :)
 

h_k

Katılım
28 May 2012
Mesajlar
3
Urfa'dan Konya'ya gittim yaklaşık 740 km.biraz belim ağrıdı onun dışında bir sorun yaşamadım. Tabi bu motordan çok yüksek hızlar beklememek lazım ancak yokuşlarda fena değil.( motor hacmi ve beygir gücü düşünüldüğünde)
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
208
Urfa'dan Konya'ya gittim yaklaşık 740 km.biraz belim ağrıdı onun dışında bir sorun yaşamadım. Tabi bu motordan çok yüksek hızlar beklememek lazım ancak yokuşlarda fena değil.( motor hacmi ve beygir gücü düşünüldüğünde)

Şu selenin üzerindeki bel dayama diye geçen parçayı söktünüz mü? Benim boyum 1.86 ayaklarımı tam ileri uzatmamı engelliyor o parça. Sökmeyi düşünüyorum :/ Sökülse daha rahat oturulur sanki :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:22 ----------

Bu arada ben kendimi daha tanıtmadım bu başlıkta :) Pcx i ilk çıktığından beri takip ediyordum. Honda beat vardı daha önce. En sonunda üniversite nasip oldu 1 ay kadar önce ODTÜ'de birinden aldım 2013 1600 kmde. Yazın Ankara'dan Aydın'a götüreceğim :) Tüm Pcx sahibi dostlara selam olsun :)
 

h_k

Katılım
28 May 2012
Mesajlar
3
Şu selenin üzerindeki bel dayama diye geçen parçayı söktünüz mü? Benim boyum 1.86 ayaklarımı tam ileri uzatmamı engelliyor o parça. Sökmeyi düşünüyorum :/ Sökülse daha rahat oturulur sanki :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:22 ----------

Bu arada ben kendimi daha tanıtmadım bu başlıkta :) Pcx i ilk çıktığından beri takip ediyordum. Honda beat vardı daha önce. En sonunda üniversite nasip oldu 1 ay kadar önce ODTÜ'de birinden aldım 2013 1600 kmde. Yazın Ankara'dan Aydın'a götüreceğim :) Tüm Pcx sahibi dostlara selam olsun :)

benim boyum da 1.83 ama beni rahatsız etmedi. hatta bir miktar faydası var beli destekliyor biraz.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
150cc vitesli motordan Pcx125'e geçsem kullanımını hızlanmasını falan yadırgarmıyım ? motor uzay aracı gibi ne zaman honda bayiine gidip görsem ağzımın suyu akıyor
 

h_k

Katılım
28 May 2012
Mesajlar
3
150cc vitesli motordan Pcx125'e geçsem kullanımını hızlanmasını falan yadırgarmıyım ? motor uzay aracı gibi ne zaman honda bayiine gidip görsem ağzımın suyu akıyor

yadırgamazsın çoğu 150lik motosikletlere göre hızlanması çok iyi.bir anda 90'a geliyor.150 cc vitesliyle boşuna uğraşmışım dedirtir...
 
Katılım
3 Kas 2013
Mesajlar
347
Arkadaşlar merhaba, 10 bine kadar 6 bin liraya pcxini satmayı düşünen varmı acaba ? istanbulda
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
150
Selamlar, bende bugün 2014 model bir pcx aldım. İstanbuldaki pcxliler olarak arada bir toplanalım kaynaşalım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst