selamlar...yaklaşık 15bin km lik enduro ve naked motorlar tecrübesi(acemiliği) sonrasında dünyamı değiştiren bir kızım oldu ve ben bir süre kocaman motorlarla uzun turlar atamayacağıma kanaat getirdim. e motorsuz da yaşanmaz bari işe motorla gidip geleyim hevesimi alayım dedim. pcx ise ilk baktığım motordu. beyazı için ölüp biterken siyahını gördüm ve (bence) bu aletin rengi budur deyip gemiyi beklemeye koyuldum. parasını yatırıp motorunu bekleyenler aldıktan sonra bir kırmızı bir de siyah kalmıştı ve dün itibarıyla motoruma kavuştum. ilk kez otomatik bir motor kullanıyorum ve insan zinciri tahrikten ayırabilmeyi istiyor tabi. o da ne!! kullanması "endişe verecek kadar kolay". hani 200-250 kg bir motoru kullanırken ekstra tedbirli olunur ya. işte bunda da o kadar tedbirli olmak gerek. skutır diye giyinmezsem başıma bir şey geldiğinde sonuç aynı: üzüntü, acı vs...
neyse ilk izlenimlerim: nefis gidon genişliği, oturma pozisyonu ve sele. selektörsüz, dörtlüsüz, saatsiz oluşu ve kornanın yeri herhalde zamanla aşılır sorunlar. tek kelime ile HARİKA bir alet.
ondan dünyaları beklemeyin nihayetinde125 cc ama ne büyüklükte motorunuz olursa olsun, şehirde vazgeçilmez.
fiyatı yurtdışından ucuz: http://www.ebay.co.uk/bhp/used-honda-pcx-125 ikinci eli 6000 tl civarı.
fiyat artmasın diye herhalde ucuz lastik takılmış, değiştirmek iyi olur gibi. michelin city grip ön arka montaj dahil 320 tl civarı.
izmir yükselişten 2200 peşin 4000 tl 12 taksitle aldım. ruhsat masrafları 200 tl sigorta 150 tl civarı tutuyor.
benim ev-iş arası yakın. araba yerine motorla hareket ettiğimde hesaplamalarıma göre 15 yılda da kendini amorti edecek.

neyse, herkese kazasız sürüşler. tedbiri elden bırakmayın...