Honda Honda Pcx 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Ağu 2013
Mesajlar
2
merhaba, bugun pcx almak istesem plaka ruhsat trafık sigortası v.s hersey dahil nekadar tutar ve ben 1000 tl peşin kalanına senet düşünüyorum kabul ederlermi sizce
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
merhaba, bugun pcx almak istesem plaka ruhsat trafık sigortası v.s hersey dahil nekadar tutar ve ben 1000 tl peşin kalanına senet düşünüyorum kabul ederlermi sizce

senet yapmazlar,1000 peşin kalan k.kartı yaparlar....

fiyat olarak hondanın sitesindeki fiyatın 100-200 tl fazlasına anahtar teslim veriyorlar...

öneri istersen ümraniye d&b motor tavsiye ederim,zaten araştırsanda en uygun fiyat ordan alırsın %90...

sağlıklı güvenli sürüşler,ve ehliyetli:cat::rendeer:
 
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
452
Bu gün Konşuk motorda 8000 km. bakımını yaptırdım. yağ, buji değişti hava filtresini yeni değiştirmiştim. Bütün kontrolları yapıldı sorun yok. Devamlı Konşuk motora gidiyorum çok memnunum.
 
Katılım
29 Ağu 2013
Mesajlar
1
istanbuldan rizeye 1220 km yi 22 saatte gittim. 2 kere uyudum. zırt pırt cay arası verıp uykumu dagıttım. son hız 112 km . dapoyu full leyıp bitene kadar hiç durmadan gittigim yerler oldu. maşalladı var motorun.

dönüşte hanımla kastamonu uzerinden geldık geze geze

toplamda 2658 km yol yapmışım. aldıgım benzin 290 tl.

her 1000 km de bir sayaç sıfırlıyor. haberiniz olsun
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
bu esp olayı hepsinde standartmı oldu? bir ara esp ve esp siz vardı
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
teşekkürler bakalım belki bir dahaki ilk baharda 2014 model alırım birtane
 

NoM

Katılım
23 Eyl 2013
Mesajlar
22
15 gün önce ilk motorum olan beyaz honda pcx'imi konşuk motordan teslim aldım.6.500 lira motorun fiyatı, plaka sigorta vs. işlemleri yapmaları için 200-300 lira alıyorlar,ayrıca kredi kartına taksit olunca +500 lira fark oldu(tabi kartına göre değişiyor).Aksesuarlar felan bana 7.500 liraya patladı.
Şuan 250 km de gayet memnunum. Motor seri,güçlü ve tasarruflu..
 
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
452
Mustafa, durumuna bağlı gerekirse değiştirilir. Gerek olmadan değiştirme, çünki kullanmaya bağlı, agresif kullanılırsa erkenden km.de değişmesi icap edebilir.
Bu gün zam geldi PCX 6600 lira oldu.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
cbf de'de aynı politika uygulandı.. 4200 le cıktı tutuldu 2. eli 4500 gidiyor suan. zam gelmesi alıcak arkadaslar için kötü.. kullanıcılar için satısta iyi..
 
Katılım
1 Eyl 2013
Mesajlar
43
Mustafa, durumuna bağlı gerekirse değiştirilir. Gerek olmadan değiştirme, çünki kullanmaya bağlı, agresif kullanılırsa erkenden km.de değişmesi icap edebilir.
Bu gün zam geldi PCX 6600 lira oldu.

peki bu işlerin maliyeti nedir? yağ değişimi balata değişimi vs onlar kolay kendim yaparım zaten sadece triger debriyaj gibi ağır işlerde servise yada adam gbi bir ustaya giderim
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
ben de dayanamayıp kırmızı rengini p.tesi teslim aldım. Dünde plaka ve ruhsat işleri haloldu. toplam 320 tl ye maal oldu bu işlemler. 5 tl de plakayı montaj için verdim. Kısmet olursa önümüzdeki günlerde top case ve ön cam alacağım. Hatta lastikleride değiştirmeyi düşünüyorum. Şu an için çok memnunum Rabbim hata kaza vermeden binmemi nasip etsin :)
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
sağolun şimdi kış için mont ve pantolon bakıyorum bakalım 500 tl bütçe ayırdım onları da aldım tamamdır :)
 
Katılım
1 Eyl 2013
Mesajlar
43
yaklaşık 1 hafta 10 gün oldu pcx imi alalı şimdilik bi sıkıntı yok sadece önden bazen hafif bi zırıltı geliyor servise sormayı düşünüyorm
 

MXT

Katılım
7 Kas 2013
Mesajlar
10
Herkese selamlar, şu sıralar almayı düşündüğim bir model pcx fakat beni düşüren bi konu var. Oda motor bana küçük gelirmi sorusu. Yani fiziki olarak. Daha önce üzerine binip test etme şansım olmadı. O yüzden muallaktayım. Boyum 1.85 kilo 78. Sizce böyle bi durum söz konusu olurmu veya benim gibi düşünenler varmı???
 
Katılım
20 Kas 2013
Mesajlar
1
selamlar.kısmetse bu ayın sonunda ehliyetimi alıyorum. 2. el 2012 model 4000 km bir pcx buldum. satıcı 5600 diyor pazarlık payı var. yanında kask ve brandasını da verecek. fiyat olarak nasıldır.Benim gibi bir acemiye izmir içi kullanım olarak tavsiye eder misiniz
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
28
selamlar.kısmetse bu ayın sonunda ehliyetimi alıyorum. 2. el 2012 model 4000 km bir pcx buldum. satıcı 5600 diyor pazarlık payı var. yanında kask ve brandasını da verecek. fiyat olarak nasıldır.Benim gibi bir acemiye izmir içi kullanım olarak tavsiye eder misiniz
Pazarlık yapabiliyorsan 5,500 yap derim. Neden? 1600 km'yi 5,400'e aldım. İzmir'de daha ekonomik satılması lazım :) ama kask, branda var. En kötü noter masrafını sen karşılıyorsan onu düşsün. İzmir'de en rahat edilebilecek motorlardan birisi. En iyi seçim. Hayırlı olsun diyelim şimdiden.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst