honda nın yeni commuter bombası

Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
hep derim honda lazımlık yapsa onu da alırız :) son iki motorum yamaha oldu...kaza yapmayınca parça sıkıntısı yok...parayı verdin mi 20 iş gününde en geç elinde herşey...ama çoğu zaman 10-15 günde herşeyin geldiğini gördüm...artık hiçbir firma büyük motorların bütün parçalarını özellikle pahalı olanlarını elinde tutup para bağlamıyor...istiyor merkezden bitti gitti...
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Bakın görün siz bu motorun satış fiyatı 3000 tl gibi bir rakam olacak He belki ilk parti de Zamazuma örneği Gibi milleti kandırmak için 2700 e felan verirler ondan sonra dayarlar Zammı
Klasik Honda Politikası :farao:
 
Katılım
8 Şub 2010
Mesajlar
341
kimse geliyor falan dememiş. Neyse fuara az kaldı görürüz gelip gelmeyeceğini.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Bakın görün siz bu motorun satış fiyatı 3000 tl gibi bir rakam olacak He belki ilk parti de Zamazuma örneği Gibi milleti kandırmak için 2700 e felan verirler ondan sonra dayarlar Zammı
Klasik Honda Politikası :farao:
devamı da benden
sonra bazı sazanlara alacak. (ömrü hayatında ilk defa motosiklet sahibi olanlar ilk bindiği motor olacak)
sonra motosiklet şöyle güzel böyle güzel, cok az yakıyor hiç titremiyor diyecek :D
bir sonraki emsallarine binenler ise satılıga cıkaracak, satacak zarar edecek
birileri tövbe ederken, digerleri b.k sürdürmemek için bile bile lades diyecek..
neyse sözüm meclisten dışarı..
600 dolara mal edilen bir motosiklet nijeryada cok satmış diye türkiyeye satışa sunuluyor..
nasıl olsa honda ne getirse satıyor diye düşünüyor honda türkiye..
maliyeti düşüre düşüre yakında akü bile opsiyonel olarak verilecek
yazık cok yazık...
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
devamı da benden
sonra bazı sazanlara alacak. (ömrü hayatında ilk defa motosiklet sahibi olanlar ilk bindiği motor olacak)
sonra motosiklet şöyle güzel böyle güzel, cok az yakıyor hiç titremiyor diyecek :D
bir sonraki emsallarine binenler ise satılıga cıkaracak, satacak zarar edecek
birileri tövbe ederken, digerleri b.k sürdürmemek için bile bile lades diyecek..
neyse sözüm meclisten dışarı..
600 dolara mal edilen bir motosiklet nijeryada cok satmış diye türkiyeye satışa sunuluyor..
nasıl olsa honda ne getirse satıyor diye düşünüyor honda türkiye..
maliyeti düşüre düşüre yakında akü bile opsiyonel olarak verilecek
yazık cok yazık...
Kardeşim Eline sağlık Aynı şeyleri ben hep dile getiriyorum Buradada dile getirecektim ama Forumdaşlarım Beni Daşlarlar diye yazmadım Malum cb125e Yi ilk motor olarak alanlar Motora tos kondurmuyorlar Bunada Senin bu yukarda yazdıklarını yazsaydım Heralde Banlarlardı beni :mrgreen:
He unutmadan Yazayım Bu motor misal 3000 Tl ye satılacak ya
Çoğu Fanatiklerde Şöyle yazacak 2500e 2800 e Çinli alacağıma Bunu 3 bine alırım Sonuçda Honda Adı yeter Diyecekler
Eğer bu motor Türkiyeye gelirde bunu yazan Çıkmassa Tüm Mt önünde yemin ediyorum Bir daha Mt ye Girmeyeceğim
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Honda Türkiye'yi Afrika'nın fakir ülkeleriyle bir tutmakta belki de haklı. Çünkü en beterini getirsebile şak şaklayacak, savunacak insanlar var. Bunlar insanımızın aşağıdaki gibi modellere layık olmadığını düşünürler. Hangi ülkelerde satılır kaça satılır bilmek bile istemezler. Sonunda bize de kaliteli modeller makul fiyatlarla gelecektir. Ancak bir uyanış ve mücadele gerekli. Fakat işler hiç kolay değil.
http://www.youtube.com/watch?v=OEscjIgAXS8
http://www.honda.bg/%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%BE%D1%86%D0%B8%D0%BA%D0%BB%D0%B5%D1%82%D0%B8/honda/naked/cbf-125-m/21/
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Kardeşim Eline sağlık Aynı şeyleri ben hep dile getiriyorum Buradada dile getirecektim ama Forumdaşlarım Beni Daşlarlar diye yazmadım Malum cb125e Yi ilk motor olarak alanlar Motora tos kondurmuyorlar Bunada Senin bu yukarda yazdıklarını yazsaydım Heralde Banlarlardı beni :mrgreen:
He unutmadan Yazayım Bu motor misal 3000 Tl ye satılacak ya
Çoğu Fanatiklerde Şöyle yazacak 2500e 2800 e Çinli alacağıma Bunu 3 bine alırım Sonuçda Honda Adı yeter Diyecekler
Eğer bu motor Türkiyeye gelirde bunu yazan Çıkmassa Tüm Mt önünde yemin ediyorum Bir daha Mt ye Girmeyeceğim
cbe 125 i alan ilk partide benim kankam dediğim insandır.
aldım bindim buraya geldim bu dediklerimi yazdım vatan haini ilan ettiler taş atsalar yine iyi..
girin bakın postlarda yazıyor bu dediklerim
sonra bu cocuk dogru söyluyor galiba diyip birileri sattı
birileri de bile bile lades demeye devam ediyorlar..
bazen postlarda okuyorum yazdıklarını kullanıcıların, bazı şeylere kendileri bile inanmıyor, toz kondurmamak için yazdıklarının farkındalar
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
864
honda fizy sayfasına bakın bir sürü mesajım vardır. bir sürü şey yazdım ama nafile. bize haktır. honda bisiklet getirse motosiklet yerine biner milletimiz. artık bende yazma gereği duymuyorum.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
şöyle bir bomba
funny-gif-soldiers-bomb-fail.gif
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Ön-arka tambur fren ise, jantlar da tel ise; o motor hindistan gibi MUSON yağmurunun 300 gün yağdığı, doğru düzgün asfaltın olmadığı ülkeler için üretilmiştir. Nokta...
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
daha önce linki verildi mi bilmiyorum ama size çok kötü bir haberim var, şu an bu motor türkiye de satışta, fiyatı da 3200 tl.
http://honda.com.tr/SeriesPrices.aspx?series=cb125ace

bu motora 2000 lira bile vermem. yazıklar olsun honda ya. 8.1 bg motor ön fren kampana. tüüüü reziller.

sitede yazan ön fren bilgisi: Çift piston kaliperli 240 mm'lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
aynı sayfada motorun fotoları var, bal gibi de tambur fren. alay ediyorlar sanki.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:24 ----------

4k.jpg

*
resimde fren tambur, ama teknik özelliklerde 240mm disk diyor :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst