Selamun aleyküm arkadaşlar. Bu motosiklete aranızda, yurtdışında satılan big bore kitlerden takan var mı acaba?
hiç birsıkıntı olmaz okan ben 5 tl balata sipreyi aldım zincirede sıktım bişey olurmu bilmiyorum ama gayet güzel oldu
Sahibinden de biraz baktım bu motora, satanların hemen hemen hepsi 5 bin km civarında. Neden satıyorlar anlamadım. Yakıt tüketimini fazla? Ya da başka bir eksisi mi var? Bilgi verirseniz sevinirim
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:28 ----------
Yakıt tüketimi çok azmış daha önceki yorumlari okuyunca gördüm cok pardon. Ama neden millet fazla km yapmadan satmak istiyor hala anlayabilmis değilim![]()
Gecen hafta gezide bir tane ybr vardı düz yolda beni geciyordu ama rampalarda ben onu geciyordum ybr den fazlası var eksiği yok geciyor dediğim kıl payı.yArkadaşim RKS titanic aldı 150cc durum ondada aynı düz yolda geçmeleri sadece lastiğin buyuk olması hiçbir 125cc makinalardan aşagı değil
Ayrıca hız rekorumu kırdım 128 km kesiciye girdi![]()
rodajı dikkatli yapanlar sanırım 110 görüyor.
ben bastım 128